Ben benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien. Ik ben nu echt plat plat. Maarja health for everything
Explantatie Prisq bij Roosink
Ik ben precies 13.20 geholpen. Alles is goed gegaan. Siliconen zijn nog intact en kapsel was weinig maar alles is verwijderd. Pijn valt ook erg mee! Kan veel meer dan toen ze erin gingen.
Ben benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien. Ik ben nu echt plat plat. Maarja health for everything
Ik ben idd ook plat plat, minder dan voorheen
ik heb nog niet gekeken maar ik voel het, ik denk dat ik vanavond even een blik werp om het herstel een beetje te kunnen volgen. De pijn valt mij tot nu toe ook echt ontzettend mee, hoop dat dat zo blijft! Jij ook sterkte met het herstel 
Gefeliciteerd met je bevrijding lieve schat!!!!
Ik heb een eigen topic voor je gemaakt.
Rust goed uit!
Kussssiesssss Luna!
Rust goed uit!
Kussssiesssss Luna!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Als ze een beetje rond worden vind ik alles best. Groot hoeven ze niet te zijn, dat was ik hiervoor ook niet. Nu ik kinderen heb vind ik dat soort dingen toch minder belangrijk. Belangrijker is inderdaad in gezond te zijn
Losse vellen trekken echt bij!!!
🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Vandaag bij de na-controle geweest. De rechter kant heeft gezweet en siliconen aangetroffen. De linker kant is het in het kapsel gebleven.
Het zag er goed uit en d'r roosink zegt dat ze nog wel iets voller worden en dat het vocht nog moet wegtrekken.
Ik ben zo blij dat ze eruit zijn, het is, zoveel minder stress.
Geen steek meer als ik diep adem haal, minder moe, helderder in m'n hoofd.
Het zag er goed uit en d'r roosink zegt dat ze nog wel iets voller worden en dat het vocht nog moet wegtrekken.
Fijn dat je je zo goed voelt!!!Prisq schreef: ↑23 dec 2020 12:04Vandaag bij de na-controle geweest. De rechter kant heeft gezweet en siliconen aangetroffen. De linker kant is het in het kapsel gebleven.
Fijne feestdagen
X