Mattisson Healthstyle Magnesium Bisglycinaat poeder
Wat vinden jullie van dit merk magnesium? Ik overweeg het te kopen maar twijfel of deze net zo goed is als die van fit for fertility?
Dit staat er bij het product vermeld, helaas niet biologisch:
Magnesium Bisglycinaat
Helaas lukt het niet iedereen om genoeg magnesiumrijk voedsel binnen te krijgen, dan zou magnesium bisglycinaat poeder een oplossingen kunnen zijn. Magnesium Bisglycinaat houdt in dat ieder magenesiumdeeltje gebonden (gecheleerd) is aan twee moleculen van het aminozuur glycine, dit is de meest superieure vorm van magnesium die gemakkelijk door het lichaam kan worden opgenomen.
Gebruik en bewaren
1 x daags een halve maatschep met water innemen. Magnesium Bisglycinaat kan het beste ingenomen worden op een lege maag.
Magnesium Bisglycinaat kan het beste koel en droog bewaard worden.
Ingredienten:100% Magnesium bisglycinaat (waarvan 11,4% elementair Magnesium)
Specificaties
Art.nr. MT2329
Merk Mattisson Healthstyle
Land van herkomst Nederland
Biologisch geproduceerd Niet biologisch
Magnesium Bisglycinaat
Helaas lukt het niet iedereen om genoeg magnesiumrijk voedsel binnen te krijgen, dan zou magnesium bisglycinaat poeder een oplossingen kunnen zijn. Magnesium Bisglycinaat houdt in dat ieder magenesiumdeeltje gebonden (gecheleerd) is aan twee moleculen van het aminozuur glycine, dit is de meest superieure vorm van magnesium die gemakkelijk door het lichaam kan worden opgenomen.
Gebruik en bewaren
1 x daags een halve maatschep met water innemen. Magnesium Bisglycinaat kan het beste ingenomen worden op een lege maag.
Specificaties
Art.nr. MT2329
Ik zou het je niet kunnen vertellen helaas. Neem alleen supplementen waar je een goed gevoel bij hebt, ik gebruik overigens deze naar tevredenheid https://essentialorganics.nl/producten/ ... m-quattro/
- Beauty is only skin deep -
Hi Catootje,
Zelf heb ik deze, het is een capsule wel zo fijn vind ik, ipv de tabletvorm.
https://www.superfoodstore.nl/supplemen ... 1pEALw_wcB
Er staat een goede beschrijving bij. Misschien iets voor jou? Of degene die jij beschrijft goed is weet ik niet exact.
Biologisch is wel beter natuurlijk, dus bij twijfel niet doen hoor.
Ook gebruik ik magnesium himalaya badkristallen voor voetenbadjes.
Heerlijk, via de huid kan je magnesium ook heel goed opnemen.
Liefs van mij
Er staat een goede beschrijving bij. Misschien iets voor jou? Of degene die jij beschrijft goed is weet ik niet exact.
Liefs van mij
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Deze vorm van magnesium is goed hoor. Goed opneembaar. Let wel op andere tabletten/poeders die je nog meer neemt met glycine erin. Aminozuren horen ook in een balans te zijn, omdat een teveel van het 1 de opname van de andere in de weg staat. Maar de hoeveelheid in het poeder is laag denk ik.Catootje schreef: ↑14 nov 2020 12:24Wat vinden jullie van dit merk magnesium? Ik overweeg het te kopen maar twijfel of deze net zo goed is als die van fit for fertility?
Magnesium Bisglycinaat
Gebruik en bewaren
Specificaties
Art.nr. MT2329
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hey Zusss,Zusss schreef: ↑15 nov 2020 07:44Hi Catootje,
Liefs van mij![]()
Dankjewel! Heb wel nog een vraagje over die jij beschrijft: Ik zie dat er B6 in zit, en als ik het goed begrijp moeten we hier toch voorzichtig mee zijn?
Of is dit wel een goede vorm?
Die badkristallen lijkt me ook wel wat! Kan niet wachten totdat ik weer heerlijk in bad mag (waarschijnlijk als de hechtingen er uit zijn)
Zijn hier ook verschillen in welk merk je gebruikt of kun je ook gewoon zeezout gebruiken?
Ik ben ook mijn hele verzorgingsproducten onder de loep aan het nemen. Dat valt echt niet mee, blijkbaar zit vrijwel overal wel microplastics in.
Heb besloten mijn shampoo al zelf te gaan maken met natuurlijke ingredienten. Maar moet nog even een paar weken afwachten hoe dat bevalt want dat werkt toch heel anders dan een normale shampoo.
Liefs, Catootje
Hi,
Ik gebruik deze, ook via grote andere winkels te verkrijgen:
https://www.puurmieke.nl/himalaya-magne ... lAEALw_wcB
Klopt, er zit B6 in, wel de goede overigens dus dit is een goed alternatief. De huid neemt het ook snel op.
Snap je zo goed, ik wil ook bewustere keuzes maken. Je doet het goed.

Ik gebruik deze, ook via grote andere winkels te verkrijgen:
https://www.puurmieke.nl/himalaya-magne ... lAEALw_wcB
Klopt, er zit B6 in, wel de goede overigens dus dit is een goed alternatief. De huid neemt het ook snel op.
Snap je zo goed, ik wil ook bewustere keuzes maken. Je doet het goed.
In 2020 bevrijd na 20 jaar