Iemand bekend met groene leem

Deel tips of stel vragen.
Catootje

Ongelezen bericht 29 okt 2020 16:17

Hallo dames,

Ik ben me alvast aan het oriënteren om straks te ontgiften. Tijdens een cursus fytotherapie die ik ooit gevolgd heb kwam groene leem aan bod. Dit kun je ook inwendig innemen en zit vol met mineralen. Het schijnt behoorlijk krachtig te zijn. Maar bij die mineralen zit dus ook silicium.
Misschien toch beter voor ons om op een andere manier (cholera) te ontgiften?

Alvast bedankt!
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 okt 2020 16:36

Hoi Carootje, probeer idd een manier te vinden waarbij je weinig silicium binnenkrijgt.

Er waren ook dames die bioresonantie deden. Ik had daar veel berichten over, maar ik had per ongeluk teveel 'gesnoeid' 😔

Er zijn veel manieren om te ontgiften en ervaringen van vrouwen zijn meer dan welkom! Dus deel jouw manier!👍

😘💕💕💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Natural me again

Ongelezen bericht 29 okt 2020 17:32

Ik vroeg me dit ook af, maar ook of het nodig is. Ik gebruik een liposomale vitamine C (nu die van Sundt) en probeer gezond te eten, te bewegen, veel te rusten etc. Mijn lichaam lijkt of zelf aan het ontgiften te zijn, of ik doe iets verkeerd. Merk dat ik nog steeds echt moe kan zijn en mijn huid is zo onrustig!!
Een tijdje terug las ik over MSM en de ontgiftende werking daarvan, en heb ik dat geprobeerd. Het leek net alsof mijn lichaam het toen helemaal niet meer kon bijhouden en binnen no time zat ik helemaal onder de puistjes en voelde ik me nog slechter. Nu vraag ik me af: is het nodig om te ontgiften of is je lichaam zelf aan de slag en is ondersteunen met weerstand verhogende supplementen, rust, beweging, sauna en gezonde voeding voldoende?
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 okt 2020 18:20

Lieve schat, jouw lichaam is een zeer intelligent systyeem en heeft alles in huis om te ontgiften! Zonder wat dan ook!
Je lijf ondersteunen door gezonde voeding en de juiste supplementen is wel heel erg belangrijk. Ziekte en onsteking vreten water, vitaminen, mineralen, aminozuren en vetzuren. Die moet je zeker tot je nemen en meer dan gezonde mensen.

Lees de topics aandachtig door. Er staat echt veel.

Ik ben zelf pas na een paar maanden begonnen met chlorella, omdat het to much was allemaal. Ik was zo ontiegelijk ziek!
Later kwam ik tot de ontdekking dat ik eigenlijk niet tegen chlorella kan. En er zijn meer vrouwen die daar minder goed op reageren, dus ook chlorella is geen must.

Jouw lijf is prima in staat om zelf te ontgiften maar ondersteun het wel met de juiste voeding en supplementen. Verder water water water water! Zweten zweten zweten en nog eens zweten😉
Beweging en ook ontspanning. Jouw lijf doet de rest hoor.

Kussss!😘💕💕💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”