explantatie karlijn, 19 juni door dr. Kappel
Hoi allemaal,
ook mijn prothese is er uit! Gezweet en ingedeukt maar niet gescheurd. De kapsels onder zijn weg, boven was het helaas te veel verkleefd. Weinig pijn gehad en gemakkelijk uit de narcose gekomen. 3 1/2 uur na de operatie stond ik al weer buiten... zonder drain. Dus eigenlijk erg voorspoedig allemaal. Ik ben wel erg moe, vind het erg snel gegaan en moet de gebeurtenis nog wel verwerken merk ik. Maar ik neem de tijd, op naar het herstel!
ook mijn prothese is er uit! Gezweet en ingedeukt maar niet gescheurd. De kapsels onder zijn weg, boven was het helaas te veel verkleefd. Weinig pijn gehad en gemakkelijk uit de narcose gekomen. 3 1/2 uur na de operatie stond ik al weer buiten... zonder drain. Dus eigenlijk erg voorspoedig allemaal. Ik ben wel erg moe, vind het erg snel gegaan en moet de gebeurtenis nog wel verwerken merk ik. Maar ik neem de tijd, op naar het herstel!
-
Monique256
Hallo Karlijn,
geweldig dat je je weer meldt.Ben blij voor je dat het zo goed verlopen is.
Was je zo lastig dat je na 3 1/2 uur weer buiten stond
?
Rust lekker uit. Ik hoop dat alle dames op het bord aktief blijven. Samen staan we sterker.
Karlijn ik wens je het beste en accepteer je lichaam nu zoals het is.
Ik heb zelf geen dag spijt en hoe meer ik erover lees en hoor, hoe beter mijn beslissing toen was!
Liefs Monique256
geweldig dat je je weer meldt.Ben blij voor je dat het zo goed verlopen is.
Was je zo lastig dat je na 3 1/2 uur weer buiten stond
Rust lekker uit. Ik hoop dat alle dames op het bord aktief blijven. Samen staan we sterker.
Karlijn ik wens je het beste en accepteer je lichaam nu zoals het is.
Ik heb zelf geen dag spijt en hoe meer ik erover lees en hoor, hoe beter mijn beslissing toen was!
Liefs Monique256
Woohoo!!! Karlijn gefeliciteerd! Welcome to the other side!
Wat heerlijk dat je kunstvullingvrij bent!
Geen fabrieksfabrikaat meer in je boobs!
Je hebt ze bevrijd!
Happy booby liberation day.
Wat is het rap gegaan.
Wens je een vlot herstel en geniet van je nieuwe oude boobies.
We lezen graag meer als je uitgerust bent. Vooral ook wat je van het resultaat vindt en hoe je er mee omgaat, want ze zijn nu weer ongelijk toch? Moedig van je hoor.
Ik hoop dat al je klachten snel verdwijnen.
Wat heerlijk dat je kunstvullingvrij bent!
Geen fabrieksfabrikaat meer in je boobs!
Je hebt ze bevrijd!
Happy booby liberation day.
Wat is het rap gegaan.
Wens je een vlot herstel en geniet van je nieuwe oude boobies.
We lezen graag meer als je uitgerust bent. Vooral ook wat je van het resultaat vindt en hoe je er mee omgaat, want ze zijn nu weer ongelijk toch? Moedig van je hoor.
Ik hoop dat al je klachten snel verdwijnen.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Wat goed Karlijn! Snelle Jelle ben je. Geen drains en geen overnachting? Bofkont
heel begrijpelijk hoor dat je het allemaal eventjes moet verwerken maar het komt goed. Hoe gaat het nu? Is de pijn nog steeds te doen?
Liefs
Liefs
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Lieve Karlijn, Wat ben ik blij dat alles achter de rug is en redelijk goed is gegaan!! Hartstikke geweldig!
Heel veel sterkte met je verdere herstel!
Heel veel liefs,
Luna
Heel veel sterkte met je verdere herstel!
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
hoi lieve dames,
bedankt voor jullie reacties echt super fijn zeg!
Ik heb geen pijn maar oh zo moe en duizelig!
Hadden jullie dat ook?
Vandaag op de gok maar wat sporthb's laten kopen, ik zit natuurlijk met een verschil van grootte dus maar even kijken hoe het past. Ik heb inmiddels gespiekt onder het verband (had er echt even tijd voor nodig) en zo op het eerste gezicht valt het niet tegen geloof ik. Er lijkt een mooie natuurlijke vorm zichtbaar, heel wat anders denk ik dan de onnatuurlijke siliconen bolling! De prothese ligt op de kast en elke keer in het voorbijgaan denk ik: hoe is het mogelijk dat dit in mijn lijf zat en wat een opluchting dat ie nu daar ligt!
liefs
bedankt voor jullie reacties echt super fijn zeg!
Ik heb geen pijn maar oh zo moe en duizelig!
Hadden jullie dat ook?
Vandaag op de gok maar wat sporthb's laten kopen, ik zit natuurlijk met een verschil van grootte dus maar even kijken hoe het past. Ik heb inmiddels gespiekt onder het verband (had er echt even tijd voor nodig) en zo op het eerste gezicht valt het niet tegen geloof ik. Er lijkt een mooie natuurlijke vorm zichtbaar, heel wat anders denk ik dan de onnatuurlijke siliconen bolling! De prothese ligt op de kast en elke keer in het voorbijgaan denk ik: hoe is het mogelijk dat dit in mijn lijf zat en wat een opluchting dat ie nu daar ligt!
liefs
Hi Karlijn, op de kast daar horen ze en niet in ons kostbare lichaam. Fijn dat de explantatie zo goed is verlopen. Heel veel beterschap en neem je rust! Ik heb ook een groot verschil en 24 juli gaan ze eruit. Blij dat het niet tegenvalt :-)
he Laurie, wat goed te lezen dat je een datum hebt! Ben je al aan het aftellen?
Ik had er erg tegen op gezien, weer geconfronteerd te worden met het verschil in grootte. Ze zijn nu zeker niet gelijk maar die ruime twee BH maten verschil is het ook zeker niet. Ik geloof dat ik voorzichtig kan zeggen dat de tijd (17 jaar) zijn werk heeft gedaan en mijn borst stiekem toch wat is gaan groeien (of die ander is onder invloed van het ouder worden/zwangerschappen "gekrompen", dat kan natuurlijk ook... ). Hoe dan ook, het is goed. Mijn borst voelt aangenaam leeg, de spanning is er af. Ik wist niet dat dit zo anders zou voelen, echt fijn!
Ik had er erg tegen op gezien, weer geconfronteerd te worden met het verschil in grootte. Ze zijn nu zeker niet gelijk maar die ruime twee BH maten verschil is het ook zeker niet. Ik geloof dat ik voorzichtig kan zeggen dat de tijd (17 jaar) zijn werk heeft gedaan en mijn borst stiekem toch wat is gaan groeien (of die ander is onder invloed van het ouder worden/zwangerschappen "gekrompen", dat kan natuurlijk ook... ). Hoe dan ook, het is goed. Mijn borst voelt aangenaam leeg, de spanning is er af. Ik wist niet dat dit zo anders zou voelen, echt fijn!
Wat fijn om te lezen. En het doet mij echt goed om te lezen dat eigenlijk bijna iedereen super tevreden is met het resultaat.
Ik had gisteren een strakke jurk aan met push up bh en vrienden/familie zeiden dat ze amper verschil zien nu
En ik voel mij ook echt bevrijd. Heerlijk weer slapen op mijn buik 
Ik had gisteren een strakke jurk aan met push up bh en vrienden/familie zeiden dat ze amper verschil zien nu
Karlijn wat fijn dat het een opluchting is en hopelijk knap je snel op.
Haha, ja ik ben wel echt aan het aftellen en zie er echt wel tegen op, maar als ik alles lees geeft me dat wel een goed gevoel. Zo bizar dat we nu in ene blij zijn met wat we hebben. Is het ook niet zo dat de prothese de borsten positief heeft veranderd? Daar hoop ik een beetje op qua vorm, maar ik kan niet wachten :-)
@ Laura wanneer kun je weer een push-up beha aan? Ik zie het namelijk echt niet zitten om met een sportbeha naar het werk te gaan. Dan ziet iedereen het natuurlijk.
Haha, ja ik ben wel echt aan het aftellen en zie er echt wel tegen op, maar als ik alles lees geeft me dat wel een goed gevoel. Zo bizar dat we nu in ene blij zijn met wat we hebben. Is het ook niet zo dat de prothese de borsten positief heeft veranderd? Daar hoop ik een beetje op qua vorm, maar ik kan niet wachten :-)
@ Laura wanneer kun je weer een push-up beha aan? Ik zie het namelijk echt niet zitten om met een sportbeha naar het werk te gaan. Dan ziet iedereen het natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Laurie op 25 jun 2012 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Officieel moest ik 6 weken. Ben morgen 5 weken en heb dus in het weekend een push up aan gedaan. Die ene week zal ook niks uitmaken.
En heb 2 weken na OK ook 1 avond push up gedragen.
Ik weet wel dat de hema voorgevormde sportbh's heeft.
En heb 2 weken na OK ook 1 avond push up gedragen.
Ik weet wel dat de hema voorgevormde sportbh's heeft.
He Andrea, "buurvrouw"! Wat leuk een berichtje te ontvangen!
Het gaat best goed hier, ik merk dat het elke dag wat beter gaat wat betreft de vermoeidheid. Pijn heb ik gelukkig niet gehad. Maandag ga ik naar Zwolle voor controle bij dr Kappel.
En hoe gaat het met jou??
groetjes!
Het gaat best goed hier, ik merk dat het elke dag wat beter gaat wat betreft de vermoeidheid. Pijn heb ik gelukkig niet gehad. Maandag ga ik naar Zwolle voor controle bij dr Kappel.
En hoe gaat het met jou??
groetjes!