Susana schreef: ↑14 okt 2019 22:26
Dat is zeker Luna...12 jaar geleden was het.
Ik veroordeel ook niemand. Ik vertel alleen dat de optie was me gegeven als ik niet tevreden was met de resultaat na de operatie, gezien een kleine B zou hebben. Ik was blij ook met een kleine A, als dat zo was.Ik was helemaal klaar er mee.
Ik weet heel goed hoe moeilijk is om onszelf te accepteren...anders waren we hier niet beland., maar oké we zijn wijzer geworden en kunnen we nu betere keuzes maken, dus als lift of lipofilling is waarmee je vrede kan afsluiting met je uiterlijk dan so be it
Inderdaad lieverd!!! Zo is het echt!
En de meeste vrouwen die nu kiezen voor lipofilling, hebben een hele weg afgelegd en maken een heel weloverwogen beslissing. Ik wil alleen niet dat ze te snel kiezen! Bij erg slappe borsten voor de bv dan is het te verwachten dat het na de explantatie erger is. Dan is lipofilling of een lift wel fijn. Dat geldt ook voor vrouwen die geamputeerd zijn. Bij hun weten we ook dat ze niks hebben na de explantatie, ook dan is het goed en fijn dat het meteen kan al is wachten altijd beter helemaal in hun geval.. En ook vrouwen die gewoon niks hadden voor de bv. Dan ook is het fijn, hoewel borstweefsel met de jaren gegroeid kan zijn! Zie Moeke

Maar de andere kant kan ook, vrouwen die na de explantatie veel minder borsten hebben dan voor de bv. Heel zielig! Maar dat zie je pas nadat je een explantatie hebt gehad. En als je dan probeert te accepteren en het lukt niet, ja dan zou ik het doen. Ik ben daar heel eerlijk over. Ik ga niet zeggen: nee ik zou het niet doen. Als je ooit borsten had, en ineens niet meer, is dat verschrikkelijk! Maar dat is mijn eigen mening. Ik zou zelf ook niet kunnen wat een vriendin kon/kan, geamputeerd door het leven gaan. Ik denk echt dat ik dat niet zou kunnen.
Iedereen mag haar weg volgen, we willen alleen wel dat vrouwen een weloverwogen besluit nemen. En ik wil niet dat vrouwen denken dat ik hen lipofilling aansmeer, omdat ik zoveel info geef. Ik ben wel eerlijk als ik zeg, dat ik blij ben dat het bestaat, want dat ben ik 100%. Alles beter dan implantaten!!!
Nou ik sluit het nu af. Ik heb mijn
eigen punt wel gemaakt, maar ik hoop wel dat andere vrouwen hun eigen meningen en overwegingen nog zullen geven, zodat we samen andere vrouwen kunnen helpen in hun besluitvorming.
Dikke kus lieve meiden en slaap lekker!!! X