Hi,Donu schreef: ↑09 jul 2020 15:08Inmiddels had ik besloten de operatie maar zelf te betalen, zeker gezien de verzekeraar steeds meer stukken wilde ontvangen waarbij de plastisch chirurg ook niet meer wist wat te doen.
Afgelopen donderdag nog in het ziekenhuis geweest voor pre operatieve screening en daarna voor vooraf foto's naar de poli PC. Wat bleek, een medewerker van die poli had toch nog contact met de verzekeraar en zou alles er aan doen om vergoeding voor elkaar te krijgen. Ook gaf ze aan dat er een uitvaller was voor 14 juli en dat ik mogelijk dan ingepland kon worden!
Nu heb ik en een operatie op de 14de staan en is de verzekeraar toch akkoord met het vergoeden van de operatie!! Beter kan het niet worden!
Ik ben nieuw hier maar vroeg mij af of jouw implantaten misschien onder de recall vallen en of dat nog een argument zou zijn waardoor zilveren kruis moet vergoeden?
Ik ben nu net het traject begonnen. Gisteren bij de plastisch chirurg geweest en hij adviseert explantatie. Ik zit bij Vgz ben benieuwd. Ik heb allergan inspira.
Ik hoop dat je snel een positief antwoord krijgt.