Sanne

Protheses vanwege cosmetische reden.
sanne

Ongelezen bericht 16 mei 2012 10:17

Implantaten : McGahn 510

Hallo allemaal!
Laatst gewijzigd door sanne op 22 mei 2012 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
jenny

Ongelezen bericht 16 mei 2012 10:32

lieve sanne,

goed van je dat je hier met je verhaal komt
ik ben ook een mede slachtoffer en heb er ( sorry dat ik het moet zeggen )
jaren over gedaan om er achter te komen ( en mijn oogkleppen af gingen )
hier ben je vast op de goede weg
hier zijn mensen met goede ideen die jou misschien op de goede weg kunnen helpen met jouw problemen.
sterkte en kop op.

heel veel lieve groetjes
jenny
Pia

Ongelezen bericht 16 mei 2012 13:42

Ha Sanne,

Ben niet ziek geworden door implantaten dus adviezen geven laat ik aan de ervaringsdeskundigen hier over.

Wil je wel welkom heten hier en vind het heel naar dat je waarschijnlijk siliconengerelateerde klachten hebt. Ik hoop dat er heel gauw meer duidelijkheid komt en dat ze eruit kunnen (met vergoeding) zodat je aan je herstel kunt beginnen.

We leven met je mee in je strijd en gevecht voor erkenning, vergoeding en herstel.
Laatst gewijzigd door Pia op 17 mei 2012 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
sanne

Ongelezen bericht 16 mei 2012 15:24

Heb net te horen gekregen dat ik niks vergoed krijg van de verzekering :(
Kan me zo boos maken hierover....
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 mei 2012 09:39

Hoi lieve Sanne,
Afbeelding
De meeste van ons weten precies waar je nu zit. Heel erg is dat. En ook nu deze afwijzing door de verzekering. Heel erg rot en oneerlijk! Je bent ziek en dan word je ook nog eens financieel gestraft. Absurd gewoon.
Lees dit topic door. Daar staat alle info die je nodig hebt bij klachten. En vergeet je niet aan te melden bij MoniqueMKS.
Heel veel sterkte met alles.
We steunen je!
Liefs, Luna

Hier andere links waar naar kunt kijken:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/bela ... -t326.html
http://klachtensilicon.forum2go.nl/verg ... -t215.html
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... bromyalgie
Pia

Ongelezen bericht 17 mei 2012 13:31

Vervelend Sanne!!!

Gelukkig is niet iedere explantatiechirurg even duur.
De prijzen varieren enorm.
Je kan een deel vh bedrag via de belastingdienst proberen terug te krijgen bij je aangifte volgend jaar.

Als dat nog geldt tenminste want het eigen risico wordt nu 350 euro
en de omstandigheden worden er dus niet beter op!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
sanne

Ongelezen bericht 17 aug 2012 11:55

Hallo allemaal,

het is even heel stil geweest maar heb besloten dat ik ga voor een explantatie van mijn MCGHAN 510 implantaten.

Het is nu alleen de vraag waar ik me het beste kan laten opereren kom zelf uit limburg en ben oa in AZM Maastricht geweest en de Arenborghoeve in Venlo maar bij beide had ik geen goed gevoel.

Verder ben ik bij de Valkenhorst Kliniek geweest daar was ik wel tevreden over ook qua nazorg maar als je het hebt over een verband tussen mijn gezondheid en de implantaten weten ze nergens van en dat is ook weer niet fijn.

Heb uitvoerig alles gelezen neig nu om me te laten opereren door Dr. Kappel in Heerenveen wel een hele afstand maar geeft me wel het beste gevoel omdat iedereen zo tevreden is over haar.

Ga haar maandag maar eens bellen voor een consult en zo snel mogelijk een datum prikken.

Hooop zoooo dat ik me wat beter ga voelen.
Angel

Ongelezen bericht 17 aug 2012 12:00

Hallo Sanne,

Kan je dan niet beter naar Amsterdam gaan?
Is toch nog dichterbij dan Heereveen.En dr van loenen is ook een hele goede arts die de klachten wel erkend.
Balen dat het niet vergoed wordt...Ik wacht ook op antwoord van CZ en hoop dat het vergoed wordt.Volgens dr van Loenen wel.Het kost enorm veel geld.

Sterkte,
Liefs Angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 aug 2012 09:46

Waarom ga je niet naar het Slotervaart? Lijkt mij dichterbij voor je.

Je bent dus bij dr. Visser in de Arenborghoeve in Venlo geweest. Waarom heb je daar geen goed gevoel over? We hebben nog geen ervaringen van dames die daar zijn geweest en zouden dat heel graag willen.
sanne

Ongelezen bericht 18 aug 2012 10:04

Het verschil qua afstand tussen amsterdam en heerenveen is voor mij 30 min moet gewoon gaan waar ik het beste af ben maar dat weet je helaas nooit vantevoren.

Nou had in Venlo niet het idee dat ik serieus genomen werd zij vond het allemaal nogal grappig terwijl ik op instorten stond. Ik ga altijd af op mijn gevoel en de persoon stond me niet aan.
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 aug 2012 10:13

Heel goed hoor. Je moet zeker je hart volgen.
Ik wens je heel veel succes dan met het bellen en hoop dat je heel snel een afspraak hebt. Bij dr. Kappel zit je helemaal goed hoor. In het Slotervaart ook hoor. Heel veel dames zijn daar inmiddels naartoe gegaan en waren erg tevreden.

Sanne, je verhaaltje was weg. Maakt niet uit hoor. Ik begrijp het volkomen als je niet veel over jezelf wilt schrijven. Ik ook niet hoor.

Nogmaals heel veel succes! Meteen bellen maandag!

Veel liefs, Luna
sanne

Ongelezen bericht 21 aug 2012 13:41

Ik ga donderdag langs in Zwolle en krijg dan ook te horen of ik ergens begin september geopereerd kan worden.

Dus dan gaat het in een keer heeel snel sta stijf van de spanning...

Probeer kalm te blijven maar voel me paniekerig ben blij als het eruit is maar tevens zoooo bang hoe het eruit komt te zien....

Moet nog eens met haar bespreken wat nu verstandig is om ook meteen een lift te laten doen want anders moet ik twee keer onder het mes...

Kon ik maar in de toekomst kijken....
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 aug 2012 14:05

Komt goed Sanne. Echt waar. Je zult daarna blij zijn dat je het deed. Hoe moeilijk het ook is. Je lichaam zal je bedanken voor deze moedige beslissing.

We wachten af wanneer je mag. September is er bijna!!
Tot die tijd =RELAX=

Liefs, Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 aug 2012 10:30

Laat je ons weten hoe het vandaag bij dr. Kappel ging?

IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM Luna
sanne

Ongelezen bericht 24 aug 2012 09:27

Hallo,

Het consult bij Dr. Kappel was prettig... Hebben alles besproken en krijg nog te horen of het lukt om me de 2e week van september te opereren.

Pfff heb het zwaar!! Ze zei meteen ik zie aan je ogen dat er iets niet klopt en dat roep ik al jaren :( maar dan wordt je voor gek verklaard....

Hoop dat ik deze nachtmerrie kan afsluiten en dat er verbetering optreed.
Komen zoveel emoties los....

Afgelopen jaren heb ik verplicht via werkgever moeten deelnemen aan twee multidisciplinaire trajecten.... Maar het ging helemaal niet en gaf ook geen verbetering... Parcours rennen door het bos, met gewichten trainen enz enz kan er een boek over schrijven en als ik dan zei "IK TREK HET NIET MEER" zeiden ze als je niet doet wat wij zeggen dan verleen je niet alle medewerking om tot herstel te komen en maar dreigen dreigen het heeft mijn gezondheid tot een nulpunt gebracht en na zo'n traject denken ze dan dat je gewoon weer de oude bent.... En dan zeggen ze ook nog je moet naar je lichaam leren luisteren en je grenzen bewaken hahahahaha laat me niet lachen....

Sorry opgehoopte frustratie
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”