Nanayakkara persé nodig?
Hoi Sammie,
Dank je voor jouw bericht.
Ik ben gisteren geweest naar de HA en ik had het idee dat hij echt op mij leunde qua informatie, want hij heeft hier geen kaas van gegeten. Hij adviseerde mij om aan de Nanayakkara te vragen bij welke internist ik anders terecht kan dan hijzelf...
Ik net het VU gebeld en daar hebben ze geen antwoord op. Nanyakkara is dus de enige. Er is nog steeds een wachtlijst van 1 jaar.
Dus ik ga maar weer de HA bellen en vragen om een doorverwijzing naar een internist die goed aangeschrven staat in omgeving Hoorn.
Die moet maar gewoon het protocol volgen van Nanayakkara hoor.
Zij ner meiden in de omgeving Noord-Holland die al bekend zijn met een goede internist die zich hiermee heeft beziggehouden?
Ik hoor het graag.
Ik ben gisteren geweest naar de HA en ik had het idee dat hij echt op mij leunde qua informatie, want hij heeft hier geen kaas van gegeten. Hij adviseerde mij om aan de Nanayakkara te vragen bij welke internist ik anders terecht kan dan hijzelf...
Ik net het VU gebeld en daar hebben ze geen antwoord op. Nanyakkara is dus de enige. Er is nog steeds een wachtlijst van 1 jaar.
Dus ik ga maar weer de HA bellen en vragen om een doorverwijzing naar een internist die goed aangeschrven staat in omgeving Hoorn.
Zij ner meiden in de omgeving Noord-Holland die al bekend zijn met een goede internist die zich hiermee heeft beziggehouden?
Ik hoor het graag.
Sinds 1999 Silimed 215 cc (ik was 19 jr, nul, nul borstweefsel)
Nooit vervangen. Op 26-5-2020 explantatie en lipofilling door dr Niessen
Nooit vervangen. Op 26-5-2020 explantatie en lipofilling door dr Niessen
Hoi,
In het VUMC is een siliconen spreekuur en daar zit nog een arts, mevrouw Y.Bachour zij is collega van dokter Nannayakara.
Zij doet ook onderzoek samen met dr.N naar problemen met implantaten.
Ik ben bij haar geweest en zij overlegt met dr. N.
Ze is onlangs ook gepromoveerd (in aanwezigheid van dr. Niessen) op gelijksoortig onderwerp
Ik weet niet hoe lang haar wachtlijst is maar ze is zeer begripvol en neemt alle tijd.
Ze prikken ook meteen een heleboel bloed om van alles uit te sluiten. Ik kan die lijst wel voor je opzoeken als je dat wilt dan kan je die aan je HA. laten zien.
Ook vragen ze om een buisje extra voor hun onderzoek naar de "gemene deler", het is aan jou of je daar aan deel wilt nemen.
Ik heb van haar en dr. N het advies gekregen mn implantaten te verwijderen.
Vanwege ASIA klachten en vanwege inkapseling.
Met of zonder hun advies had ik al besloten ze eruit te laten halen maar voor mij (en ik denk voor alle dames hier) is het belangrijk om bewijzen te hebben voor later.
Want 10 jaar geleden wisten we niet dat dit alles zou kunnen gebeuren en wie weet staat ons nog meer te wachten staat.
Succes met alles!!
Eva
In het VUMC is een siliconen spreekuur en daar zit nog een arts, mevrouw Y.Bachour zij is collega van dokter Nannayakara.
Ze is onlangs ook gepromoveerd (in aanwezigheid van dr. Niessen) op gelijksoortig onderwerp
Ik weet niet hoe lang haar wachtlijst is maar ze is zeer begripvol en neemt alle tijd.
Ze prikken ook meteen een heleboel bloed om van alles uit te sluiten. Ik kan die lijst wel voor je opzoeken als je dat wilt dan kan je die aan je HA. laten zien.
Ook vragen ze om een buisje extra voor hun onderzoek naar de "gemene deler", het is aan jou of je daar aan deel wilt nemen.
Met of zonder hun advies had ik al besloten ze eruit te laten halen maar voor mij (en ik denk voor alle dames hier) is het belangrijk om bewijzen te hebben voor later.
Want 10 jaar geleden wisten we niet dat dit alles zou kunnen gebeuren en wie weet staat ons nog meer te wachten staat.
Succes met alles!!
Eva
Ik Heb geprobeerd in het NWZ alles aangeleverd met een verwijsbrief van de HA maar die kreeg bericht van het NWZ : stuur deze mevrouw maar naar t'VUMCLara schreef: ↑28 feb 2020 11:28Hoi Sammie,
Ik hoor het graag.
Ik heb ze nog wel gebeld dat ik het wat kort door de bocht vond, je immers internist en hoeft
alleen het protocol van je collega te volgen,je inlezen, gesprek met je patient voeren, bloed prikken, uitsluiten en diagnose stellen.
Dus in Alkmaar hoef je niet te zijn denk ik, helaas.
groet,
Eva
Mijn internist, dr de Vries zit in Ter Gooi ziekenhuis in Blaricum en Hilversum.
Maar ik weet zeker dat er meerder zijn. J
Helaas moet je erg opkomen voor jezelf en duidelijkheid scheppen over je klachten en problemen, echt strijden lijkt het wel maar uiteindelijk lukt het en tref je iemand die je helpt. Geef niet op, ook al tref je eerst iemand die er geen kaas van heeft gegeten. Je hebt altijd recht op een seconde opinio.
Succes
X Sammie
Maar ik weet zeker dat er meerder zijn. J
Helaas moet je erg opkomen voor jezelf en duidelijkheid scheppen over je klachten en problemen, echt strijden lijkt het wel maar uiteindelijk lukt het en tref je iemand die je helpt. Geef niet op, ook al tref je eerst iemand die er geen kaas van heeft gegeten. Je hebt altijd recht op een seconde opinio.
Succes
X Sammie
Hoi Eva,EvaC schreef: ↑28 feb 2020 13:05Hoi,
Succes met alles!!
Eva
Dank voor je duidelijke verslag over wat een consult bij het VUMC inhoudt. Heeft zij ook iets aangegeven of wel niet verwijderen van een dun kapsel?
-
Natural me again
Hoi Sammie, heb je uiteindelijk een brief voor de verzekering gekregen van dr. de Vries? Ik ben nu op zoek naar een internist omdat de wachttijd bij VUmc zo lang is, en de arts die jij noemt is enigszins in de buurt voor mij.
En ik ben benieuwd, EvaC, hoe ben je bij mevrouw Bachour terecht gekomen? Bij VUmc zeiden ze tegen mij dat er echt geen andere arts is, heb er nog uitdrukkelijk naar gevraagd en dat was nog deze week.
En ik ben benieuwd, EvaC, hoe ben je bij mevrouw Bachour terecht gekomen? Bij VUmc zeiden ze tegen mij dat er echt geen andere arts is, heb er nog uitdrukkelijk naar gevraagd en dat was nog deze week.
Als je op de wachtlijst staat, krijg je uiteindelijk een ingeplande datum voor een consult bij of de ene of de andere arts.Natural me again schreef: ↑28 feb 2020 17:43Hoi Sammie, heb je uiteindelijk een brief voor de verzekering gekregen van dr. de Vries? Ik ben nu op zoek naar een internist omdat de wachttijd bij VUmc zo lang is, en de arts die jij noemt is enigszins in de buurt voor mij.
De vrouwelijke arts is er afgelopen najaar bij gekomen om dokter Nanayakarra te ondersteunen.
Ik heb inderdaad de brief gekregen voor de verzekering van hem. De verzekering vroeg wel nog om meer vragen dus dr de Vried moest opnieuw de brief schrijven en de vragen letterlijk beantwoorden. Ook dit heeft hij gedaan.
Hij kent dr Nanayakkara persoonlijk, werkt samen met hem op eerste hulp diensten, en heeft hem gecontact om te vragen hoe of wat.
Hij is dus op de hoogte van dr Nanayakkara en dat hij zo druk is.
Ook heeft hij voor mijn consult met hem over BII zich ingelezen wat het precies is. Hij is dus op de hoogte van Asia.
Ik weet niet of jij al meerder onderzoeken hebt gehad. Ik was al vanaf april bij hem en neuroloog en reumatoloog onder behandeling. Dus neem alles mee of vertel waar je al bent geweest. Schrijf alles op van te voren en laat hem zien.
Maar hij is nu op de hoogte van wat ie moet doen, het protocol van dr Nanayakkara volgen bij onderzoeken.
Succes
Sammie
Hij kent dr Nanayakkara persoonlijk, werkt samen met hem op eerste hulp diensten, en heeft hem gecontact om te vragen hoe of wat.
Hij is dus op de hoogte van dr Nanayakkara en dat hij zo druk is.
Ook heeft hij voor mijn consult met hem over BII zich ingelezen wat het precies is. Hij is dus op de hoogte van Asia.
Ik weet niet of jij al meerder onderzoeken hebt gehad. Ik was al vanaf april bij hem en neuroloog en reumatoloog onder behandeling. Dus neem alles mee of vertel waar je al bent geweest. Schrijf alles op van te voren en laat hem zien.
Maar hij is nu op de hoogte van wat ie moet doen, het protocol van dr Nanayakkara volgen bij onderzoeken.
Succes
Sammie
Meiden ikzelf kom uit Noord-Holland en ben bij dr van Paassen in t spaarne gasthuis (hoofddorp) geweest. Zij heeft voor mij contact met dr Nanayakkara opgenomen en advies voor explantatie gegeven. Binnen 3 weken sinds mijn bezoek aan haar had ik mn brief!
Succes, mess me voor meer info xxx
Succes, mess me voor meer info xxx
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Natural me again schreef: ↑28 feb 2020 17:43Hoi Sammie, heb je uiteindelijk een brief voor de verzekering gekregen van dr. de Vries? Ik ben nu op zoek naar een internist omdat de wachttijd bij VUmc zo lang is, en de arts die jij noemt is enigszins in de buurt voor mij.
Per toeval, NWZ wilde mij niet hebben, mn HA heeft toen verwijs naar VUMC gestuurd en ik kreeg een uitnodiging binnen.
Omdat die in mn vakantie viel heb ik gebeld naar de afdeling en bleek dat ze een foutje hadden gemaakt, om dat foutje goed te maken hebben ze me
me bij dr. Bachour op de lijst gezet, gewoon mazzel gehad denk ik.
groet,
Eva
Ter info
In dit topic worden enkele internisten genoemd waar vrouwen goede ervaringen bij hadden viewtopic.php?f=95&t=2496
In dit topic worden enkele internisten genoemd waar vrouwen goede ervaringen bij hadden viewtopic.php?f=95&t=2496
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM