voorstellen, hallo.....beetje hopeloos

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2020 09:50

Lieve Sammie, zielig voor je deze stress erbij!!! :(
De (ex-)werkgever is inderdaad verplicht te voldoen aan de eisen van het UWV en wet poortwachter. UWV is streng, ook voor werkgevers gelukkig ;)

Alles komt goed hoor!!!!!

Ik ga deze berichten over werk morgen even apart zetten in het deel 'Arbeidsongeschikt' ok? Het is fijner voor de anderen na jou.

Heel veel kusjes!!!!
Sammie

Ongelezen bericht 20 jan 2020 23:07

Hi
Even een update
Ik ben vandaag bij mijn internist geweest. Hij hweft me kort onderzocht maar afgelopen jaar heeft hij me al helemaal binnenstebuiten gekeerd geloof ik dus grotendeels dr Nanayakkara zijn protocol hadden we pas belopen. Hij had zich ingelezen over siliconen toxiniteit en is er vrijwel zeker van dat ik hierdoor ziek ben.
Hij laat het invullen van het formulier en een echo of mri over aan de PC want hij denkt dat die er meer verstand van heeft. Hij zei er wel bij dat als ik hem nig ergens voor nodig heb, zoals het formulier of een aanvraag voor mri dan mag ik bij hem terug komen. Hij denkt alleen dat de PC er meer verstand van heeft. Omdat ik zei dat ik naar een PC ga die hier ervaring mee heeft. Maar voiralsnog mag ik hem vontacten mits de PC of de verzekering zegt dat het van de internist moet komen.

Ik heb de 28ste een intake bij dr v Selms. De week erna bij dr Niessen.
Even afwachten nog welke het gaat worden en dan zsm een operatie datum.

Ik heb vanochtend mijn verzekering gebeld (Zilveren Kruis) en deze vergoeden plastische chirurgie met medische noodzaak vanuit het basispakket. Dit had ik zelf al gelezen maar ik wilde ze vast een headsup gwven. En vragen van wie ze de aanvraag moeten krojgen, internist of PC. Zij vertelde mij dat 1 van de 2 voldoende was. Ik hoef zelf niks te doen, de arts stuurt de aanvraag en dan is het voor mij afwachten. Zo vertelde ze.
Zij was bijzonder vriendelijk en hoopte voor mij dat ik snel beter zal worden.

Mocht ik een afwijzing krijgen dat heb ik al een heel dossier aangelegd om naar ze te sturen. Alles wat Luna heeft voorbereid voor ons heb ik gelezen en staat klaar op mijn pc en uitgeprint in mijn map.
Dus kom maar op als ze met een afwijzing komen. Lijkt mij niet want ik heb nu ook bewijs van de internist, mijn hele dossier sowieso van alle onderzoeken en behandelingen. Dus ik heb er vertrouwen in.
Net zoals ik vertrouwen probeer te houden in mijn herstel.
Ik heb op het moment enorm last van mijn borsten zelf. Vooral rechts. Kan amper bewegen met mijn armen. Kan alleen mijn bovenarmen tegen mijn lijf aanhouden dan gaat het goed. En als ik beweeg wil ik ze het liefste vasthouden. Ik verdraag geen bh meer, maar zonder is ook niet fijn. Heb nu net de bh topjes van bamboe van de hema besteld, las ik hier ergens als tip van iemand.
Ik heb maat m voor nu en maat s voor na de explantatie. Denk dat dat wel moet lukken.

Lang verhaal weer....sorry. "praat" graag met jullie.
Liefs en kus
Sammie
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jan 2020 09:56

Wat ben je toch een schatje lieve Sammie en je schattige naam😍
Geen sorry zeggen hoor, want vrouwen lezen juist graag wat anderen doen. En jouw verhaal inspireert en geeft de anderen moed!!!
Ben zo trots op je dat je zo vecht!!! Ook al weet ik dat het jou enorm veel energie kost☹
Alles komt goed hoor!!!!

❀❀❀❀❀❀❀

Luna
Katoo

Ongelezen bericht 21 jan 2020 14:14

Hoi dappere Sammie πŸ™πŸ»

Wat een doorzettingsvermogen. Ik volg je graag en de stappen die je maakt op je weg naar herstel.

Even een dikke knuffel voor jou 😘

Liefs Katoo
Sammie

Ongelezen bericht 22 jan 2020 09:50

Dankjewel lieve dames
Ik doe mijn best maar ik krijg ook zoveel van jullie.
Had dit allemaal niet gekund zonder jullie. Alle moed en kracht bij artsen. Ik ben namelijk heel erg introvert in mijn voorkomen bij zo een arts. Een musje zoals mijn man me dan noemt, hihihi.
Maar dankzij jullie durf ik sterk te zijn. Het voelt namelijk dat ik het niet alleen doe en niet alleen voor mezelf. Elke weg en stap die we bewandelen maken we voor elkaar en voor degene die nog komen.
Mijn dank is groot
Liefs en een knuffel van Sammie
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jan 2020 14:52

Mooie woorden!!!πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
bloempje70

Ongelezen bericht 26 jan 2020 13:09

Succes dinsdag! Ik ben benieuwd welke pc je uiteindelijk gaat kiezen. Ga je geen lipo doen?
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Sammie

Ongelezen bericht 26 jan 2020 17:58

Thnx bloempje.
Nee ik ga geen lipo doen. Ik vind dat mijn lijf eerst mag herstellen. Ik heb zoveel pijn en moe.
Als ik later, helemaal beter en hersteld, heel ongelukkig blijf of ben kan ik er altijd nog voor kiezen.
Misschien ben ik wel zo blij en gelukkig dat ik beter ben dat ik het zo laat. Moet nog nadenken.
Maar eerst explantatie en beter worden.
Xxx Sammie
Katoo

Ongelezen bericht 26 jan 2020 20:24

Veel sterkte lieve Sammie. πŸ™πŸ»
Sammie

Ongelezen bericht 11 feb 2020 22:45

Pffff
Zit er ff doorheen
Wat een gedoe zeg met artsen en verzekering ect ect.
Ik weet en zeg tegen andere, je moet geduld hebben maar jeetje mina wat maken ze het ons lastig zeg. Verschrikkelijk.
Mijn internist schreef de brief voor verzekering maar de verzekering wilde nog meer weten dus ik moest nog een keer mijn internist vragen om hetzelfde te schrijven maar dan in andere woorden. Alsof die man niks te doen heeft. Daar wacht ik nu op.
Ik had ook al een andere situatie met de apotheek. Heeft niks hiermee te maken maar ik wilde mijn medicijn gebruik doorgeven. In samenspraak met mijn neuroloog ben ik gestopt met een medicijn en dat wilde ik doorgeven. Maar dat mag je hier tegenwoordig niet meer zelf doen. Je moet een stop recept vragen aan je arts en die moet dat naar de apotheek sturen.....
Ik bepaal toch zelf wel of ik stop of niet. En als ik zeg dat ik ze niet meer gebruik maar zij laten dat wel in mijn meds paspoort staan. Klopt toch ook niet.
Dus ik maar weer mijn neuroloog bellen of hij dit wilt doen. Alsof hij niks anders te doen heeft.

En maar bellen naar verzekering en de Jan van goyen of er al wat info is. Ik word pas ingepland als de verzekering akkoord geeft.
Dat wachten.....verschrikkelijk. en dan wacht ik nog niet eens zolang. Als ik kijk naar andere vrouwen. Maar ik vind het moeilijk.
Ik zit maar thuis met pijn en klachten en wil eigenlijk zsm geholpen worden. Dan is elke dag al teveel.
Soms voelt het alsof het erger word, de pijn. Maar andere dagen gaat weer beter.

Dan moet ik ook nog 2 keer per week 3 uur naar mijn werk om daar aanwezig te zijn. Ik ben niet in staat om te werken maar moet er wel zijn. Maar ze zijn erg boos op me en praten niet tegen me. Ze kijken me niet eens aan. Het is een kleine kapsalon met 2 andere, mijn werkgever en collega. En ze negeren me waar mogelijk. Ik mag geen telefoon opnemen of klanten ontvangen (het geen ik nou juist wel kan) en loop dus 3 uur rond, (zit ook veel) genegeerd te worden en ondertussen praat mijn werkgever wel over me tegen klanten. Over die dame die daar loopt, die in oktober kwam werken maar 25 november al de ziekte wet inging en nu nog steeds ziek is. Tegen bijna elke klant als ik er ben.
Maar ik wil me niet laten kennen. Ik geef niet op. Nog tot 1 april loopt mijn contract. Nog 14 keer moet ik er heen. Is te doen.

Alleen ik kan het de ene dag allemaal beter handelen dan de andere dag. Nu word het me een beetje teveel. Als ik onder de douche sta word ik ook zo verdrietig. Als ik naar "ze " kijk. Ik wil ze niet weg, ik heb ze net en ze maakte me zo gelukkig maar nu moeten ze weg en ik ben bang voor wat ik van mezelf vind straks.
Meestal denk ik positiever hoor. Dat ik me vrijer en vooral belangrijk, beter voel straks en weer alles kan. Sporten, werken, tuinieren, wandelen, backpacken over de hele wereld samen met mijn fantastische man. Maar deze week lukt het niet. En ik kan heel goed met mijn man praten. Hij is de beste. Maar hij weet het ook niet zo goed. Hij laat me relativeren, steunt me, praat met me, helpt me, vind me prachtig zoals ik ben, vond hij al voor de bv..
maar alleen jullie weten echt hoe het is.
En ik wilde even zeuren. Mijn ei kwijt.

Ik besef echt dat ik dankbaar mag zijn met zoveel en dat er zoveel vrouwen zijn die er vele malen erger aan toe zijn. Of meer last. Of al langer wachten. Of al veel meer meegemaakt hebben. Ik moet me niet aanstellen.

Elke keer, elke keer als ik echt wanhopig wordt dan krijg ik kracht van Jacqueline.
Elke dag denk ik aan deze power vrouw. Haar verhaal, haar leven raakt me zo.
Door haar ga ik verder en voor haar ga ik verder. Voor haar zal ik blijven "strijden" om het vergoedt te krijgen en zo hard mogelijk aan iedereen vertellen wat silliconen toxiciteit is. Als ik aan deze vrouw denk dan weet ik dat ik het kan en dat zij het verdient dat ik niet opgeef.
Mijn hart is gevuld met liefde voor haar.
Ookal ken ik haar niet, zij zit in mijn hart en ik stuur haar elke dag mijn kracht en liefde.
De strijd die zij levert ondanks dat ze zo ziek is. Inplaats van opgeven vecht zij voor gerechtigheid voor haar en zoveel vrouwen.

Net als zoveel dames hier, die zelf zo ziek zijn en zo hard werken voor een ander. Om te helpen, om te veranderen wat niet klopt. 100 keer hetzelfde vertellen en uitleggen.
Dus Sammie, get a grip. Jij kan het ook.

Alleen al door hier te schrijven tegen jullie helpt me al zoveel. Ik voel me hier veilig om te praten. Dus dank. Ik wilde vandaag even mijn ei kwijt.
Ik zal snel weer positief zijn en jullie ondersteunen waar ik kan.❀❀

Dank lieve dames.
Alle liefs van Sammie
Katoo

Ongelezen bericht 12 feb 2020 09:25

Sammie schreef: ↑
11 feb 2020 22:45
Pffff
Zit er ff doorheen
Wat een gedoe zeg met artsen en verzekering ect ect.
Ik weet en zeg tegen andere, je moet geduld hebben maar jeetje mina wat maken ze het ons lastig zeg. Verschrikkelijk.
Mijn internist schreef de brief voor verzekering maar de verzekering wilde nog meer weten dus ik moest nog een keer mijn internist vragen om hetzelfde te schrijven maar dan in andere woorden. Alsof die man niks te doen heeft. Daar wacht ik nu op.
Ik had ook al een andere situatie met de apotheek. Heeft niks hiermee te maken maar ik wilde mijn medicijn gebruik doorgeven. In samenspraak met mijn neuroloog ben ik gestopt met een medicijn en dat wilde ik doorgeven. Maar dat mag je hier tegenwoordig niet meer zelf doen. Je moet een stop recept vragen aan je arts en die moet dat naar de apotheek sturen.....
Ik bepaal toch zelf wel of ik stop of niet. En als ik zeg dat ik ze niet meer gebruik maar zij laten dat wel in mijn meds paspoort staan. Klopt toch ook niet.
Dus ik maar weer mijn neuroloog bellen of hij dit wilt doen. Alsof hij niks anders te doen heeft.

En maar bellen naar verzekering en de Jan van goyen of er al wat info is. Ik word pas ingepland als de verzekering akkoord geeft.
Dat wachten.....verschrikkelijk. en dan wacht ik nog niet eens zolang. Als ik kijk naar andere vrouwen. Maar ik vind het moeilijk.
Ik zit maar thuis met pijn en klachten en wil eigenlijk zsm geholpen worden. Dan is elke dag al teveel.
Soms voelt het alsof het erger word, de pijn. Maar andere dagen gaat weer beter.

Dan moet ik ook nog 2 keer per week 3 uur naar mijn werk om daar aanwezig te zijn. Ik ben niet in staat om te werken maar moet er wel zijn. Maar ze zijn erg boos op me en praten niet tegen me. Ze kijken me niet eens aan. Het is een kleine kapsalon met 2 andere, mijn werkgever en collega. En ze negeren me waar mogelijk. Ik mag geen telefoon opnemen of klanten ontvangen (het geen ik nou juist wel kan) en loop dus 3 uur rond, (zit ook veel) genegeerd te worden en ondertussen praat mijn werkgever wel over me tegen klanten. Over die dame die daar loopt, die in oktober kwam werken maar 25 november al de ziekte wet inging en nu nog steeds ziek is. Tegen bijna elke klant als ik er ben.
Maar ik wil me niet laten kennen. Ik geef niet op. Nog tot 1 april loopt mijn contract. Nog 14 keer moet ik er heen. Is te doen.

Alleen ik kan het de ene dag allemaal beter handelen dan de andere dag. Nu word het me een beetje teveel. Als ik onder de douche sta word ik ook zo verdrietig. Als ik naar "ze " kijk. Ik wil ze niet weg, ik heb ze net en ze maakte me zo gelukkig maar nu moeten ze weg en ik ben bang voor wat ik van mezelf vind straks.
Meestal denk ik positiever hoor. Dat ik me vrijer en vooral belangrijk, beter voel straks en weer alles kan. Sporten, werken, tuinieren, wandelen, backpacken over de hele wereld samen met mijn fantastische man. Maar deze week lukt het niet. En ik kan heel goed met mijn man praten. Hij is de beste. Maar hij weet het ook niet zo goed. Hij laat me relativeren, steunt me, praat met me, helpt me, vind me prachtig zoals ik ben, vond hij al voor de bv..
maar alleen jullie weten echt hoe het is.
En ik wilde even zeuren. Mijn ei kwijt.

Ik besef echt dat ik dankbaar mag zijn met zoveel en dat er zoveel vrouwen zijn die er vele malen erger aan toe zijn. Of meer last. Of al langer wachten. Of al veel meer meegemaakt hebben. Ik moet me niet aanstellen.

Elke keer, elke keer als ik echt wanhopig wordt dan krijg ik kracht van Jacqueline.
Elke dag denk ik aan deze power vrouw. Haar verhaal, haar leven raakt me zo.
Door haar ga ik verder en voor haar ga ik verder. Voor haar zal ik blijven "strijden" om het vergoedt te krijgen en zo hard mogelijk aan iedereen vertellen wat silliconen toxiciteit is. Als ik aan deze vrouw denk dan weet ik dat ik het kan en dat zij het verdient dat ik niet opgeef.
Mijn hart is gevuld met liefde voor haar.
Ookal ken ik haar niet, zij zit in mijn hart en ik stuur haar elke dag mijn kracht en liefde.
De strijd die zij levert ondanks dat ze zo ziek is. Inplaats van opgeven vecht zij voor gerechtigheid voor haar en zoveel vrouwen.

Net als zoveel dames hier, die zelf zo ziek zijn en zo hard werken voor een ander. Om te helpen, om te veranderen wat niet klopt. 100 keer hetzelfde vertellen en uitleggen.
Dus Sammie, get a grip. Jij kan het ook.

Alleen al door hier te schrijven tegen jullie helpt me al zoveel. Ik voel me hier veilig om te praten. Dus dank. Ik wilde vandaag even mijn ei kwijt.
Ik zal snel weer positief zijn en jullie ondersteunen waar ik kan.❀❀

Dank lieve dames.
Alle liefs van Sammie
Hallo lieve Sammie,

Even jou een hart onder je riem steken, wat een lange adem moet je hebben. Je geduld wordt in iedergeval aardig op de proef gesteld.
Je zeurt zeker niet en je stelt je ook zeker niet aan. Het is helaas gewoon de waarheid.

De strijd tegen de siliconenen en de miljarden industrie liegt er niet om, dit is waar jij en ik nu tegen aan lopen. En vele met ons.

De Bergmann stelde dat ik maar blij moest zijn dat ze eruit waren, als ik op de verzekering had moeten wachten dan zaten ze er nu nog in :shock:
Ik heb die opmerking maar even als een EGO van de consultente beschouwd. Het niet meewerken is schandalig en crimineelgedrag, machtsvertoon. Iedere domme loempia die in loondienst is van werkt hier helaas aan mee, zonder dat ze het in de gaten hebben.

Ik wil je vragen om hoog in je bewuste energie te gaan zitten, in plaats van in de lage bewuste energie, angst, woede en stress enz. Dit helpt je niet en zal je alleen maar zieker maken. En wat de dames op je werk betreft: zij hebben nog heel veel te leren in dit leven, wees lief, wees aardig naar ze en voel je sterk. Wellciht mag jij ze laten zien hoe het ook kan en mag, spreek ze erop aan met een liefdevol hart. Maak jezelf zoveel groter dan deze dames. Niemand mag jou klein(er) maken en jou zeker niet in een slecht daglicht zetten. Heel stoer zo met elkaar een iemand naar beneden halen, waarschijnlijk zijn ze te bang om tegen de baas in te gaan. :(

Even voor jouw beeldvorming ik had echt niets voor de borstvergroting, en toch koos ik ervoor om ze eruit te laten halen, ik ben inmiddels zoveel wijzer en ouder, en hou oprecht van mijzelf, alles erop en eraan. Want ik wil van binnenuit SHINEN.Ook voor jou geld dit, wees trots en dankbaar voor de mooie vrouw die je bent. Je borsten bepalen niet wie jij werkelijk bent. Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, maar het weegt allemaal niet op tegen de klachten die je hebt.

Met elkaar en voor elkaar dragen we ieder bij aan een stukje herstel van de vrouwelijke energie, de strijd tegen siliconen en de waarheid achter dit hele gebeuren.

Keep your head up and your hart strong sister.

Veel liefs,

Katoo
Laatst gewijzigd door Katoo op 12 feb 2020 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 feb 2020 10:16

Prachtige woorden van beide kanjers!❀❀❀

Sammie wilde even haar hartje luchten. Maar ze is echt vreselijk sterk! πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

En wat een mooie ontroetende woorden voor Jacqueline, lieve Sammie!!! Ik ga ze knippen en in een appje naar ons meisje sturen. Gaat ze heel blij mee zijn, dank je wel!πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°

Lieve Katoo, ik zou de tekst hebben geschreven. Ik denk er precies zo over al jijπŸ˜€ Blij dat jij dit nu zo mooi verwoord en vrouwen op deze manier steunt en de weg wijst. Dank je wel!!!πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°

Moest echt lachen toen ik las domme loempia🀣

Heel veel kusjes lieve meiden.

Ik probeer mijn reacties kort te houden.

Love You!!! πŸ’—πŸ’—πŸ’—

πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
Katoo

Ongelezen bericht 12 feb 2020 10:55

Hahaha, domme pannenkoek had natuurlijk ook gekund :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 feb 2020 10:57

🀣
Essi

Ongelezen bericht 12 feb 2020 11:03

❀😘
Plaats reactie