explantatie monique256 dr. Kingma

Deel je ervaringen en foto's
Monique256

Ongelezen bericht 01 mei 2012 23:16

Hallo lieve mensen,
ik schrijf nu maar even namens mijn vriendin Monique die nog in het ziekenhuis verblijft.
We waren beiden opgelucht dat de prothesen eruit waren, ze lagen bij het voeteneinde netjes (zoals afgesproken) op het bed. Goed dat er om beide een plastic zakje zat, want die dingen zweetten echt wel!
Vooral de linker zag er niet uit (ik dacht dat de verpleegkundige zei dat die toch een scheur had), die was ook beduidend kleiner dan de andere.
Maar goed, het was lang wachten (ze bleef ruim anderhalf uur op de recovery), maar aan het einde van de middag kwam ze dan toch met bed aangereden (ze had alweer wat praatjes, wel wat schor).
Ze zag er best goed uit (als ze praatjes heeft dan zit het wel goed en ook had ze trek in wat eten) en ik hoop dat ik haar dan ook morgen mag meenemen naar de Ardennen (dan kunnen we onze kinderen toch nog even een vakantiegevoel geven).
Ik zal haar verwennen, maar ook zal ik haar de chlorella en omega3 laten starten.
Later hopen we wat meer informatie te kunnen geven over de operatie (dr. Kingma was wel alweer bij haar geweest (heel attent zo net na de operatie) maar ik heb haar helaas niet meer kunnen spreken).
Heel veel liefs namens Monique256
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 mei 2012 08:34

Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan! Ben zoooooooooo blij dat die ellendige troep uit haar lichaam is, bah! Wat hebben we onszelf toch aangedaan denk je dan, toch?
Ik wens jullie ongelofelijk veel plezier in de Ardennen. Pas goed op je meisje.
Heel veel lieve groetjes voor jou en je lieve Monique,
Luna
Pia

Ongelezen bericht 02 mei 2012 14:02

Gaaf dat je al wat laat weten van je vriendin :)

Ik wens haar een vlot herstel en geweldig dat ze er nu lekker uit zijn.
Het grote genieten kan beginnen straks!

Ben zeer benieuwd naar haar ervaring en wat ze van haar boobies vind. Ik ben er nog altijd erg content mee, met mijn explantatie.

Woohoo weer iemand verlost van haar implantaten!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Laura

Ongelezen bericht 02 mei 2012 14:47

Won goed nieuws dus.

Sliep je alleen op de kamer of lag je met andere vrouwen nog??
karlijn

Ongelezen bericht 02 mei 2012 20:18

He Monique, wat goed te lezen dat het achter de rug is en het goed is gegaan!
Ik wens je een voorspoedig herstel en hoop dat je kan genieten daar in de Ardennen. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal!
liefs,
Karlijn
Gosh

Ongelezen bericht 02 mei 2012 21:55

Dankjewel voor de update van de explantatie van Monique. Het herstel is begonnen.. *knuffel voor jullie allemaal*

liefs
Ria
Monique256

Ongelezen bericht 02 mei 2012 22:55

Dank jullie wel voor al die lieve reacties, ik heb haar wat laten lezen, maar ze kan zich niet goed concentreren. Komt wel!
We zitten echter nog niet in de Ardennen hoor dames!
De pc vond het verstandiger om toch nog een nachtje in het ziekenhuis door te brengen, omdat de linkerdrain er nog niet uit mocht. Aan die kant zat ook de gescheurde implantaat. Er liep nl. nog steeds bloed uit (het moet overgaan op geel wondvocht voordat die drain er uit mag).
Ze heeft ook (vooral links) nog erg veel pijn en om dan met haar zo'n 260 km te gaan reizen leek ons niet zo verstandig, jammer voor onze twee kinderen maar dan maar een dagje later terug naar de camping.
En omdat ze nog in het ziekenhuis verblijft is ze ook nog niet aan het ontgiften, ook dat zullen we z.s.m starten.
We laten wel weer horen!
Sheltje

Ongelezen bericht 02 mei 2012 23:22

Wat ontzettend lief dat je namens je dinnetje wat schrijft. Pluimpje voor jou :wink: Ik hoop dat de pijn snel minder wordt en dat je haar snel mee mag nemen. Wens haar in ieder geval veel beterschap en een dikke knuffel!
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Monique256

Ongelezen bericht 03 mei 2012 16:30

Daar ben ik weer! Terug in de Ardennen, was vanmorgen topfit, nadat de laatste drain was verwijderd (deed effe veel pijn) en ik een lekkere douche had genomen. Ben nu wat moe van de reis. Zag me vanmorgen wat langer in de spiegel en moet nog even wennen aan het beeld. Maar het goede doel weer gezond worden krijgt toch voorrang op het beeld. Voel me nu redelijk en hoop vannacht een goede rust te krijgen. Lag op kamer 41 met 3 andere dames. Het was erg gezellig en we maakten lol. Dr. Kingma heeft me dus geopereerd en dr. van Loenen deed gisteren en vandaag de visite op de afdeling. De pijn op dit moment vind ik minimaal en heb sinds vanmorgen 8.00 u. geen pijnstilling meer genomen. Vanavond begin ik met Chlorrela en Omega3. Heb de siliconen nu een aantal keren in mijn handen gehad (in plastic zakje) en ben oh zo blij dat het eruit is. Vraag me wel af of het echt Nagor is, hoe kom ik hierachter? Er staat alleen 260 op!
De steun van mijn vriendin en van de forumleden deed mij enorm goed.
Als je nog vragen hebt laat het horen.
Sheltje

Ongelezen bericht 03 mei 2012 16:41

Hey Monique
Wat goed dat je alweer wat laat horen. Fijn dat je niet zo heel veel pijn meer hebt. Ik ben natuurlijk hartstikke nieuwsgierig omdat ik ook een aankomend Dr Kingma patient ben (klinkt dat dramatisch he, hihi) Heeft ze nu wel of niet je kapsels verwijderd?
Heel veel beterschap meid!
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Laura

Ongelezen bericht 03 mei 2012 17:06

Niet lezen over de drains :? :lol: pff daar zie ik het meeste tegenop :roll:
Super meid dat je niet zo veel pijn hebt. En hopelijk fluffen je boobies snel
Clio57

Ongelezen bericht 03 mei 2012 20:26

Hoi Monique,

Pfffffff....dit heb je in ieder geval gehad, doe het rustig aan want het is en blijft een hele ingreep.
Geniet nog wat van je vakantie en ik wens je een heel voorspoedig herstel toe.

Liefs
Clio
okt. 2004: Mc Ghan ST-410MM 245 gr. op de spier
juni 2007 : explantatie ivm gezondheidsklachten + borstlift
Wendy

Ongelezen bericht 04 mei 2012 10:40

Wat heerlijk dat die zwetende rommel eruit is Monique!! En fijn dat je je inmiddels wat beter voelt! Ik voelde me ineens ook een stuk beter toen de drains eruit waren. Nu kan het herstel echt beginnen...goed dat je al met chlorella en omega3 begint. Ik gebruik het nu een paar maanden en ik heb zo veel MEER energie en zo veel MINDER pijn in mijn lijf! :D Doe je wel rustig aan? Zo'n ingreep is niet niks...lekker uitrusten! Op mijn siliconen (Mentor) stond trouwens ook weinig, alleen het aantal cc inderdaad. Beterschap!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Monique256

Ongelezen bericht 04 mei 2012 11:12

Hoi hoi meiden,
hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik weet nu niet of alle rommel ook daadwerkelijk uit mijn lijf is, ik hoop het van wel, maar mijn geheugen laat me nogal in de steek.
Ik weet nl. niet meer wat dr. Kingma na mijn operatie precies gezegd heeft, of ze alles heeft kunnen verwijderen is dus nog maar de vraag.
Als ik 15 mei terug op controle ga, zal ik haar van alles vragen.
Ook blijf ik met de vraag zitten of het wel echt Nagor implantaten waren.
groetjes, Monique256
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 mei 2012 14:11

Ben heel blij dat je er weer bent en dat het goed gaat met je.
Weer een dame bevrijdt!
Heel veel sterkte in je verder herstel Monique + nog veel plezier in de Ardennen.
Veeeeel liefs, Luna
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”