Explantatie 3 feb 2020 door van Selms

Deel je ervaringen en foto's
Chika

Ongelezen bericht 06 feb 2020 17:44

Dank jullie! ❤️

Wat goed dat jou PC je daar zo eerlijk over inlicht benijofar!!
Ik denk alleen dat deze vermoeidheod een uiting was van de afgelopen slechtere nachten en de narcose.
Ik voel me verder eigenlijk best goed! Helderder in m'n hoofd wat echt heel fijn is en ik dat al een paar maanden niet heb gehad .. Maar of dat toeval is, of nu even komt door veel rust en opluchting? M'n hart gaf vandaag wel weer 2x een ritmestoornis. Dus dat viel tegen. Het was net zo rustig afgelopen dagen😊 dus had al goede hoop!
Maar ik wil indd niet te vroeg juigen. Heb het ook gelezen dat de klachten eerst juist kunnen verergeren. We gaan het zien!
Dank je voor je bericht🌺
D-borah

Ongelezen bericht 06 feb 2020 21:27

Fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker rustig aan en goed voor jezelf zorgen
- Beauty is only skin deep -
Chika

Ongelezen bericht 08 feb 2020 12:12

Dank je D-borah!

Hier even een update. En ik ga zo toch foto s plaatsen hoewel ik niet denk dat dit het blijvende resultaat is... Maar die volgens dan nog wel over een paar weken ofzo

Ik voel me sinds 2 dagen echt energieker. Wordt opgewekt en uitgerust wakker (dat gevoel heb ik al jaren niet gehad)!
Ben er gister even op uit geweest met m'n dochtertje. Heerlijk! En m'n man werkte s avonds. Normaal kan ik het dan eigenlijk niet opbrengen om m'n dochter naar bed te brengen na het koken. En laat ik de afwas staan (ook al heb ik een vaatwasser😂). Ik ben dan snel geagiteerd naar m'n dochter, maar gisteravond niet! Ik had er echt energie voor en lol in. En de afwas ook nog gedaan 😀.

Misschien is het een opleving van de narcose, daar houd ik rekening mee anders valt het zo tegen. Maar als dit al de verbetering js ben ik al zoooo ontzettend blij!
En 's nachts hoef ik geen sokken meer aan!
Ik heb het juist eerder te warm.

De pijntjes in gewrichten zijn juist wel wat meer als dat het voor de OK was. Maar dat hoort er vast ook nu allemaal bij.

Al met al ben ik nu een blij en hoopvol mens😊
Zo blij met de keuze die ik, mede door dit forum en de verhalen erop, heb gemaakt!!!
Ik hoop dat dit anderen ook wat hoopvol maakt😘

Liefs Chika
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”