Hi ik ben nieuw!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Tahnee

Ongelezen bericht 01 feb 2020 10:16

Lieve sammie,

Oké, je komt op mij heel positief over. Ik snap natuurlijk dat de boog niet elke dag gespannen kan staan en er ook moeilijke momenten zijn. Maar dan nog vind ik het super sterk.
Al zeg ik het van mezelf, ik was ook altijd een hele sterke nuchtere vrouw. Een zekere, positieve, zonnestraal (zoals mijn moeder mij altijd noemt), alleen verlies ik mezelf voor mijn gevoel elke dag n beetje meer.
Vandaar ook dat alle diagnoses van artsen ; hypochonder, angststoornis, paniek stoornis etc zo vreemd in de oren klinken. Het is zoo niet mij. De siliconen zullen een zoveel meer logische verklaring zijn en zet mijn mindset nu ook daarnaar in de hoop dat ik na explantatie elke dag juist weer n beetje mezelf terug krijg.

Wat je schrijft over een zieke mama en gevoelens mogen uiten ben ik het 100% met je eens. Ik ben zeker geen moeder die tegen haar kinderen zegt; niet huilen er is niks. Emoties vind ik heel belangrijk en vooral het praten erover. Zo ben ik opgevoed en dat wil ik ook aan mijn drie kinderen meegeven.
Dat is ook niet zozeer waar ik mee struggle. Het is meer het onterechte snauwen op momenten dat er eigenlijk niet veel aan de hand is, maar ik meer bezig ben met mezelf.

Ik hou zielsveel van mijn kinderen en mijn man. Zijn zijn letterlijk mijn leven en het doet mij gewoon pijn dat ik niet functioneer naar hoe ik zou willen functioneren.
Maar goed, mijn operatie staat gepland voor volgende maand en ik heb nog genoeg kracht in mij om het positief te zien.

Dikke knuffel voor jou ❤️
Tahnee

Ongelezen bericht 01 feb 2020 10:17

Lieve zusss,

Dikke knuffel voor jou ook❤️
Weet als geen ander hoe het is om je ziek te voelen, thuis mama te zijn en het soms allemaal niet meer te weten. Hopelijk komt het voor ons allemaal goed xxx
Chika

Ongelezen bericht 01 feb 2020 10:40

Lieve Sammie
ik begrijp en zie dat ook wel zo wat je zegt. Eigenlijk hetzelfde als Tahnee.. Het voelt oneerlijk naar je gezin toe.... En je wilt gewoon niet zo zijn, ik weet dat het anders kan!! En schuldgevoel is moeilijk uit te zetten. Maar wel heel fijn als bevestiging te horen wat je zegt!!! ... Ik zeg ook altijd sorry na een snauw tegen m'n dochter of uitbarsting. En leg haar dan uit waarom., ze mag van mij ook boos zijn, even dwars (tot bepaalde hoogte) en huilen. Zo ben ik niet opgevoed, maar ik heb die ruimte wel gemist dus ik wil dat anders doen
Nu doet m'n dochter na zo een boze bui zo:ze geeft me een dikke kus, zegt mam je bent de liefste en daarna blijft ze vragen tot ik bevestig:mam, ben je nu weer blij??
Dat is prachtig, maar vind het ook lastig.het breekt m'n hart. Ze weet ook niet zo goed met die buien om te gaan. Dit is haar manier. Soms moet ik erom lachen, maar in een down bui kan ik v binnen wel janken.
En ik merk ook hoe moeier en hopelozer ik ben, en haar dat tracht uit te leggen, hoe meer ze juist aan me gaat trekken.

M'n man is een ander verhaal. Die relatie gaat steeds slechter, mede hierdoor. Dat versterkt het schuldgevoel naar je kind wel nog meer helaas.

Ik heb zo mijn posieve en krachtige momenten, maar ook de momenten dat ik het even niet meer zie. Ook omdat je steeds tegen hetzelfde aanloopt

Lieve Tahnee, Sammie en Zusss, dank jullie voor het delen van jullie verhaal en woorden. Heel veel sterkte en power toegewenst!!! ❤️❤️❤️
Diep in m'n hart durf ik wel te geloven dat het goed komt💪💪.
Zusss

Ongelezen bericht 01 feb 2020 11:38

Thnx Tahnee. Voor jouw ook dikke knuf 💜
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Zusss

Ongelezen bericht 01 feb 2020 11:41

Thnx Chika voor jouw ook het allerbeste. Op de toekomst 🍀💜
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Sammie

Ongelezen bericht 01 feb 2020 13:15

Dikke knuf vooor jullie
Dappere vrouwen
Xx
Susana

Ongelezen bericht 01 feb 2020 13:33

Tahnee, welkom hier 🌹
Ik herken veel van je klachten, ik had ook hartkloppingen, stekende en ook brandende pijn. Ik had ook druk op mijn borst en kreeg het gevoel van niet zo goed kunnen ademen, brainfog, last van allergieën, etc. Allemaal is verleden tijd (alleen de allergieën niet, dat is wel verminderen, ik had ze al voor de protheses, met de protheses was vereergeer), maar de rest, heb ik niet meer gehad vanaf dag 1 van de explantatie.
Ik hoop dat je snel wordt geholpen. Ik wens je heel veel succes met jouw proces 🍀💜
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Tahnee

Ongelezen bericht 01 feb 2020 13:59

Hi Susana, dankjewel.
Wat fijn dat al je klachten, behalve allergieën, zijn verdwenen. Wat zal dat een verademing en opluchting voor je zijn geweest! Super fijn.

Mijn operatie is 4/3 en kijk er erg naar uit. Tenminste, ik ga er steeds meer naar uit kijken. Had op het begin nog wel gemengde gevoelens, maar met de dag blijer met mijn beslissing voor explantatie.

Had jij ook met moeilijk ademen dat je probeerde diep adem te halen maar t moeilijk kon? Veel zuchten doe ik ook.

Xx
Susana

Ongelezen bericht 01 feb 2020 14:02

Tahnee schreef:
01 feb 2020 13:59
Hi Susana, dankjewel.
Wat fijn dat al je klachten, behalve allergieën, zijn verdwenen. Wat zal dat een verademing en opluchting voor je zijn geweest! Super fijn.

Mijn operatie is 4/3 en kijk er erg naar uit. Tenminste, ik ga er steeds meer naar uit kijken. Had op het begin nog wel gemengde gevoelens, maar met de dag blijer met mijn beslissing voor explantatie.

Had jij ook met moeilijk ademen dat je probeerde diep adem te halen maar t moeilijk kon? Veel zuchten doe ik ook.

Xx
Heel veel, dagelijks zelf. Ik heb dat niet meer. Ik voel me heel licht en gelukkiger met mijn natuurlijke borsten. Ze zijn super mooi. Ze zeiden dat ik een kleine B zou houden, nou ik heb een volle C en ze zijn zo zacht, want ik had een flinke kapsel, ze waren zo hard als een tennisbal.
4 maart, nou dan heb je de tijd om jezelf fysiek, geestelijk en emotioneel te voorbereiden.
Tahnee

Ongelezen bericht 01 feb 2020 14:49

Wat fijn zeg dat je na verwijdering zo blij bent met je borsten en ook nog s zo’n mooie cupmaat. Ik zal het helaas met veel platter moeten doen. Zal zo blij zijn als mijn klachten ook (grotendeels) verdwijnen.

Wanneer merkte je verbetering na de operatie ?
X
Susana

Ongelezen bericht 01 feb 2020 16:00

Tahnee schreef:
01 feb 2020 14:49
Wat fijn zeg dat je na verwijdering zo blij bent met je borsten en ook nog s zo’n mooie cupmaat. Ik zal het helaas met veel platter moeten doen. Zal zo blij zijn als mijn klachten ook (grotendeels) verdwijnen.

Wanneer merkte je verbetering na de operatie ?
X
Welke cupmaat was je voor de protheses?
Ik merkte de verbetering gelijk na de operatie. Nooit meer pijnlijke borsten, ook niet voor mijn menstruatie!! Geen pijn meer
Essi

Ongelezen bericht 01 feb 2020 17:39

Hallo Tahnee,
Welkom hier. Ik zie dat je zelfs al een operatie datum hebt. Mag ik vragen welke arts, dan zet ik je op onze lijst met komende operaties.
Liefs essi
Tahnee

Ongelezen bericht 01 feb 2020 18:14

Hi Essi,

Ik heb mijn borstvergroting in Nederland gehad maar laat verwijdering doen in de UK. Daar woon ik momenteel, dus denk niet dat je daar veel aan hebt.

Liefs x
Essi

Ongelezen bericht 01 feb 2020 18:28

Tahnee schreef:
01 feb 2020 18:14
Hi Essi,

Ik heb mijn borstvergroting in Nederland gehad maar laat verwijdering doen in de UK. Daar woon ik momenteel, dus denk niet dat je daar veel aan hebt.

Liefs x
Niet voor mezelf of andere dames. Maar we houden een lijstje bij hier op het forum. Zo tellen we met elkaar af naar je operatie datum. Ook elkaar een hart onder de riem steken en succes wensen zo vlak voor je operatie is een fijn gevoel.
We noteren je datum, forum naam en naam van de arts.
Je weet nooit of er nog eens een dame in dezelfde situatie komt en opzoek gaan naar een arts in Engeland die de klachten serieus neemt😉
Maar als je de naam niet wilt delen is dat ook geen probleem.
Liefs essi
Tahnee

Ongelezen bericht 01 feb 2020 19:01

Nee tuurlijk mag je de naam hebben. Dacht meer omdat ik het in Engeland laat doen, dat niemand er toch wat aan heeft.

De naam van de arts is Mr Chana.

X
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”