Hallo! Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Coco22

Ongelezen bericht 14 nov 2019 10:38

Hallo allemaal,

Inmiddels heb ik flink wat stappen ondernomen. Iedereen nogmaals bedankt voor jullie hulp en advies hierbij! Ik heb de afgelopen tijd drie verschillende artsen gesproken die eigenlijk allemaal hetzelfde hebben aangegeven.

Van alle drie heb ik de bevestiging gekregen dat het inderdaad verstandig is om ze te laten verwijderen. Omdat mijn borsten nog heel erg soepel zijn denken zij dat ik echt heel weinig kapsel heb (een vliesje). Er werd dus aangegeven dat het niet verantwoord is om dit weg te halen i.v.m. beschadiging aan spieren etc. Mocht tijdens de operatie blijken dat dit toch anders is, wordt het alsnog weggehaald. Ik hoop dat ik mij hier geen zorgen over hoef te maken aangezien ik op dit forum meerdere keren heb gelezen dat dit niet heel ernstig is.

Verder is verteld dat het altijd afwachten is wat het uiteindelijke resultaat wordt. Wel is er gezegd dat ik waarschijnlijk nog voldoende eigen weefsel heb aangezien ik pas 18 was toen ik ze liet zetten en in de jaren mijn lichaam natuurlijk nog wel wat is verandert. Ik had een kleine B voor de operatie en na de operatie een C cup. De laatste jaren is dit een volle D geworden. Toch blijf ik het eindresultaat erg spannend vinden..

Omdat ik heb gemerkt dat ik echt elke dag met dit onderwerp bezig ben en omdat ik mij hier echt dagelijks zorgen over maak heb ik gevraagd of ik z.s.m. geholpen kan worden. Gelukkig hebben ze voor mij al een plaatsje weten te regelen voor aanstaande maandag! Ondanks dat de operatie natuurlijk super spannend is ben ik nu toch kalmer en rustiger nu ik weet dat alles is geregeld en ik nu even geen lastige keuzes meer hoef te maken in dit proces.

Nogmaals bedankt voor alle steun en ik hoop na mijn operatie jullie snel een update te geven!

Liefs, Coco
bloempje70

Ongelezen bericht 14 nov 2019 12:38

Hoi Coco,
Ik ben erg benieuwd door welke arts je geopereerd gaat worden. Ga je alleen voor explantatie?
Liefs,
Bloempje
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Essi

Ongelezen bericht 14 nov 2019 20:41

Wat super dat je al zo snel geholpen kan worden!!!
Ik zet je op de lijst, laat ons nog even weten welke arts het is geworden.
Liefs essi
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”