Hallo! Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Coco22

Ongelezen bericht 11 okt 2019 10:06

Luna schreef:
10 okt 2019 21:33
Lieve Coco, ik wil je ook veel succes wensen in je traject. Het is een spannende, stresvolle en ook emotionele periode, maar hij is zo om hoor. Straks ben je verlost net als de andere meiden! :D
Zou je alsjeblieft een melding willen doen bij het RIVM: viewtopic.php?f=142&t=1689
Lieve Petra en Ange, zouden jullie dit ook even willen doen?

Heel veel liefs en kusjes voor jullie en voor de rest ook

Slaap lekker! X
Hallo Luna,

Bedankt!! Ik ga zo gelijk een melding doen!!
Coco22

Ongelezen bericht 11 okt 2019 10:13

djr1985 schreef:
10 okt 2019 22:32
Ik moest ook lang wachten op consult bij Van Selms, eind aug voor gebeld en kan 21 okt op gesprek komen, ben zo aan het aftellen! Dan hoop ik vervolgens niet te lang meer te hoeven wachten op de operatie.
Alleen ben ik zo met mezelf in gevecht over wel of geen lipofilling. Weet niet of ik daar snel na het consult dan uit zal zijn.
Maar goed, voor jou succes met je verdere oriëntatie!
Spannend! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent! Ik heb inderdaad ook alle opties bekeken. Voor nu wil ik alleen alles laten verwijderen en hopen dat het resultaat mee valt. Ik hoop dat (en ga er van uit) dr. van Selms mij hierin goed kan adviseren. Ik had gelezen dat het resultaat heel wisselend kan zijn en dat het afhankelijk is van je leeftijd, huid en of je kinderen hebt gehad en noem maar op..
Veel succes met het gesprek, ik hoop dat het je duidelijkheid geeft!
Coco22

Ongelezen bericht 11 okt 2019 10:15

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve en geruststellende berichten!!
Onzeker

Ongelezen bericht 11 okt 2019 11:26

Coco22 schreef:
11 okt 2019 09:53
Onzeker schreef:
10 okt 2019 20:37
Welkom op het forum!
Wat goed dat je deze beslissing voor jezelf heb genomen👍🏻
Er zal misschien veel op je afkomen in deze fase, maar zoals je misschien al heb gezien kun je hier veel vinden. Pc’s hebben het inderdaad heel druk en soms moet je dan even wachten. November klinkt ver weg, maar het valt opzich nog mee. We zitten al bijna op half oktober😉.
Ik ben zelf ook bij van Selms op consult geweest en volgende week wordt ik dan ook eindelijk geopereerd.
Heel veel succes met alles🍀
Hoi Onzeker,
Bedankt voor je berichtje! Wat fijn dat het voor jou al bijna zo ver is!! Mag ik vragen hoe snel jij terecht kon voor een operatie na het eerste gesprek?
Veel sterke en succes met je operatie!
Ik heb niet gelijk een afspraak gemaakt omdat ik het eerst financieel rond moest krijgen thuis. Van het maken van de afspraak tot de operatie is voor mij 7,5 week.
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 okt 2019 12:33

Ange1010 schreef:
11 okt 2019 01:41
Luna schreef:
10 okt 2019 21:33
Lieve Coco, ik wil je ook veel succes wensen in je traject. Het is een spannende, stresvolle en ook emotionele periode, maar hij is zo om hoor. Straks ben je verlost net als de andere meiden! :D
Zou je alsjeblieft een melding willen doen bij het RIVM: viewtopic.php?f=142&t=1689
Lieve Petra en Ange, zouden jullie dit ook even willen doen?

Heel veel liefs en kusjes voor jullie en voor de rest ook

Slaap lekker! X
Hoi schat, dat heb ik al lang geleden gedaan.. zelfs bij de FDA.. bij eurosiliconen zélf ook maar die klootzakken mailen niet eens iets terug... knuf mop, slaap lekker 💋
Lieve Ange, dit Meldpunt Bijwerkingen Implantaten is er pas sinds juli 2017, dus ik denk dat je dit formulier nog niet had ingevuld. Hoop dat je het alsnog wilt doen, is echt heel belangrijk! Alleen zo kunnen we samen voor verandering zorgen!!!

Dikke kus moppie💗💗💗💋💋💋
Coco22

Ongelezen bericht 24 okt 2019 19:22

Hallo allemaal,

Even een update. Inmiddels heb ik mijn echo gehad en alles zag er goed uit. Ook heb ik een consult gehad. Dit was een helder en duidelijk verhaal en niks nieuws van wat ik hier nog niet had gelezen. Erg prettig gesprek gehad!! Ook is er aangegeven dat mijn borsten er nog erg goed uitzagen en dat er weinig kapsel te voelen is. Erg positief dus allemaal. Het enige wat mij tegen staat is dat de wachttijd bijna een half jaar is!!

Tot nu toe heb ik alleen nog maar afspraken in het ziekenhuis staan vanwege een eventuele vergoeding. Inmiddels denk ik dat weinig kans maak op een vergoeding omdat het er allemaal goed uit ziet (gelukkig natuurlijk!!). Ik weet dat je met een echo niet altijd alles kan zien en dat de mogelijkheid is dat er toch nog een scheur in zit. Dit heeft mij tegen gehouden om geen afspraken in te plannen bij klinieken waar ik geen recht heb op vergoeding.

Vanwege de lange wachttijden overweeg ik nu toch om wel verder te kijken en om bijvoorbeeld een afspraak te maken bij; dr. Visser, dr. Schietecatte, dr. Kappel en/of Dr. Niessen.
Ik heb ergens gelezen dat je achteraf alsnog een deel hier vergoed kan krijgen (mocht er toch iets aan de hand zijn), ik kan alleen niet meer zo goed terug vinden waar. Mijn verzekering kan mij hier ook niet zoveel over vertellen (erg vreemd).

Misschien dat iemand mij hier iets meer over kan vertellen

Alvast bedankt!!
Essi

Ongelezen bericht 24 okt 2019 19:44

Verder kijken kan altijd. Maar als het goed lijkt te voelen nu, is het toch niet nodig om verder te zoeken. Lange wacht tijd wil misschien ook iets zeggen over de "gewild heid " van een bepaalde arts ;)
Succes
Liefs essi
Susana

Ongelezen bericht 24 okt 2019 19:55

Hoi Coco,
Wat ik weet is dat alleen bij bepaalde ziektes of bakker 4 kun je vergoeding opvragen/krijgen.
Ik heb ervaring met Schiettekatte, goede arts, kan zeker aanraden!!
Veel succes met jou traject 💜🍀
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Coco22

Ongelezen bericht 24 okt 2019 20:08

Essi schreef:
24 okt 2019 19:44
Verder kijken kan altijd. Maar als het goed lijkt te voelen nu, is het toch niet nodig om verder te zoeken. Lange wacht tijd wil misschien ook iets zeggen over de "gewild heid " van een bepaalde arts ;)
Succes
Liefs essi
Mee eens! Ik twijfel er ook zeker niet aan dat het een goede arts is! Ik vind het alleen heel vervelend om nog een half jaar met mijn klachten rond te lopen. Een paar maanden wachten had ik er voor over gehad maar een half jaar vind ik toch wel erg lang. Heel erg jammer..
Essi

Ongelezen bericht 24 okt 2019 20:10

Coco22 schreef:
24 okt 2019 20:08
Essi schreef:
Succes
Liefs essi
Mee eens! Ik twijfel er ook zeker niet aan dat het een goede arts is! Ik vind het alleen heel vervelend om nog een half jaar met mijn klachten rond te lopen. Een paar maanden wachten had ik er voor over gehad maar een half jaar vind ik toch wel erg lang. Heel erg jammer..
Snap je helemaal!
Als je eenmaal de keuze maakt dat ze er uit moeten, liever gisteren dan Morgen.
Coco22

Ongelezen bericht 24 okt 2019 20:11

Susana schreef:
24 okt 2019 19:55
Hoi Coco,
Wat ik weet is dat alleen bij bepaalde ziektes of bakker 4 kun je vergoeding opvragen/krijgen.
Hoi Susana,

Ik denk dat ik er inderdaad maar gewoon vanuit moet gaan dat ik het zelf moet betalen. Fijn om te horen dat jij daar een goede ervaring hebt gehad. Morgen toch maar eens bellen voor wat informatie. Mag ik vragen hoe snel jij terecht kon?

Heel erg bedankt!
Coco22

Ongelezen bericht 24 okt 2019 20:13

Essi schreef:
24 okt 2019 20:10
Coco22 schreef:
24 okt 2019 20:08
Essi schreef:
Succes
Liefs essi
Snap je helemaal!
Als je eenmaal de keuze maakt dat ze er uit moeten, liever gisteren dan Morgen.
Zo voelt het inderdaad! Hopelijk heb ik bij een andere arts ook een goed gevoel en anders is dit altijd nog een hele goede optie.
Susana

Ongelezen bericht 25 okt 2019 07:03

Coco22 schreef:
24 okt 2019 20:11
Susana schreef:
24 okt 2019 19:55
Hoi Coco,
Hoi Susana,

Ik denk dat ik er inderdaad maar gewoon vanuit moet gaan dat ik het zelf moet betalen. Fijn om te horen dat jij daar een goede ervaring hebt gehad. Morgen toch maar eens bellen voor wat informatie. Mag ik vragen hoe snel jij terecht kon?

Heel erg bedankt!
Ik had op 28 juni mijn consult en kon zelf de operatie datum inplannen. Ik wilde 2 september want dan zouden we thuis gaan verbouwen, dus moest sowieso vrij nemen (ik werk aan huis), dus mijn indruk was dat je veel keuzes had wat betreft een datum (of ik had geluk :D ). Ik heb andere kennissen van me dat ook daar zijn geopereerd: kliniek Velhoven en allemaal alleen maar positief. Ik had veel vragen achteraf en allemaal netjes beantwoord, via email of telefonisch.
Ze zijn klantvriendelijk en heel professioneel. Ik had betaald voor mijn explantantie plus lift en 2 beha's €4450
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 okt 2019 10:56

Als je systemische klachten hebt, dan heb je recht op een vergoeding ook al ga je naar een privé kliniek. Dat maakt niks uit voor de vergoeding. Is er geen contract met je verzekering dan betaal je een deel zelf.
Voor vergoeding op basis van systematische klachten moet je naar een internist.
Lees hier hoe je naar een andere kunt dan Nanayakkara omdat daar een enorme wachtlijst is voorlopig.

viewtopic.php?t=2423

Succes! 💋
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 okt 2019 13:23

Lieve Coco, ook voor jou nog even deze info: viewtopic.php?f=186&t=669#p25851
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”