Antibiotica bij lipofilling?
Nee hoor, hoeft niet perse. Meestal alleen tijdens een bv dan krijg je het via infuus. Bij explantatie niet normaal gesproken. Bij lipo ook niet, maar soms doen artsen het wel. Ieder ziekenhuis en iedere kliniek hanteert eigen richtlijnen. Vraag het aan je arts 
Je hoeft het dus niet te slikken, maar krijgt het via infuus preventief dus niet erna. Bij infectie wel natuurlijk.
X Luna
Ik verplaats je vraag even naar 'Lipofilling'
Je hoeft het dus niet te slikken, maar krijgt het via infuus preventief dus niet erna. Bij infectie wel natuurlijk.
X Luna
Ik verplaats je vraag even naar 'Lipofilling'
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Heb er meteen een onderzoekje bij gevonden
https://academic.oup.com/asj/article/38/8/NP118/5034711
Conclusie: preventief antibiotica is meestal niet nodig. De kans op infectie is klein en het is beter om het gebruik van antibiotica te beperken, vanwege het resistent worden van bacteriën.
Het was wel een kleine groep bij wie ze onderzoek deden. Een groter onderzoek is nodig om echte zekerheid te hebben staat er.
Maar zoals ik al zei, iedere arts volgt zijn/haar eigen richtlijnen. Vraag het dus even. X
Conclusie: preventief antibiotica is meestal niet nodig. De kans op infectie is klein en het is beter om het gebruik van antibiotica te beperken, vanwege het resistent worden van bacteriën.
Het was wel een kleine groep bij wie ze onderzoek deden. Een groter onderzoek is nodig om echte zekerheid te hebben staat er.
Maar zoals ik al zei, iedere arts volgt zijn/haar eigen richtlijnen. Vraag het dus even. X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op