Het fluff effect op de natuurlijke borsten na explantie
Fluffing houdt in dat je borstweefsel zich na het verwijderen van de borstprotheses een beetje gaat uitvullen in de loop der tijd en de borsten mooier gaan worden. Al die tijd is je weefsel geplet geweest door de implanten en nu krijgt het de vrije hand. Dit fluff up proces kan 6-9 maanden duren.
Dit houdt echter niet per se in dat ze groter gaan worden.
Kan juist zijn dat ze iets kleiner worden als de zwelling afgenomen is, voorzover er uberhaupt sprake van zwelling is.
Vergelijk het fluffen met een buik direct na de bevalling, dat oogt vaak als een leeggelopen ballonnetje, dit trekt in de loop der maanden bij.
Mocht je geen fluff effect zien, maak je dan geen zorgen. Bij iedereen is dit anders. Soms valt het je beter op als je progressiefoto's gemaakt hebt. Staar je er niet blind op. Het belangrijkste is dat je na de explantatie weer heerlijk naturel bent.
Dit houdt echter niet per se in dat ze groter gaan worden.
Kan juist zijn dat ze iets kleiner worden als de zwelling afgenomen is, voorzover er uberhaupt sprake van zwelling is.
Vergelijk het fluffen met een buik direct na de bevalling, dat oogt vaak als een leeggelopen ballonnetje, dit trekt in de loop der maanden bij.
Mocht je geen fluff effect zien, maak je dan geen zorgen. Bij iedereen is dit anders. Soms valt het je beter op als je progressiefoto's gemaakt hebt. Staar je er niet blind op. Het belangrijkste is dat je na de explantatie weer heerlijk naturel bent.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Ik heb echt deuken in mijn borsten na explantatie. Op tepel hoogte deukt het in. Geen ski schans dus... kan dit ook nog van zelf goed komen. Mijn pc heeft aangegeven. Een week na explantatie, dat hij mogelijk, na 4 maanden, onder plaatselijke verdoving een huid correctie kan doen. Heeft iemand hier ervaring mee? Online kan ik eigenlijk niks vinden hierover...
Lipofilling zie ik niet zitten, te heftig....
Lipofilling zie ik niet zitten, te heftig....
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Ik heb nu, 3 maanden na explantatie, een deuk onderaan mijn rechter borst. Meteen na explantatie had ik dit nog niet. Het is de borst waar ik na implantatie een nabloeding in heb gehad en een tweede keer aan geopereerd ben toentertijd. Vind het echt lelijk
.
Liefs Mieke
Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Bespreek het met je arts hoe je voelt.
Sterkte lieverd!!!
❤
Sterkte lieverd!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Ben verdrietig om jou! 
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Sending you love...❤❤❤
Ps. Marga was heel blij met je berichtje!
Heb haar gezegd welke Mieke je bent
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dankjewel, lief van je
2010 monoblock Hydrogel implantatie.