Explantatie Tina - Dr. Budo

Deel je ervaringen en foto's
Essi

Ongelezen bericht 07 jul 2019 19:59

Ahhh,
Wat ben ik blij voor je!!!
Je kon dit van te voren niet bedenken. Je onderzoek voor de borstvergroting was grondig genoeg. Bewuste keuze gemaakt in het kiezen van een produkt. Dubbel zo fijn voor je dat je er van af bent.
En top dat je huid nu al rustiger is.
Ga zo door met je herstel.
Liefs essi
Donny

Ongelezen bericht 07 jul 2019 20:28

Zo blij om het te horen dat het nu al beter gaat met je huid!
Reden te meer om mijn explantatie door te zetten! Hoop binnenkort de datum voor oktober te krijgen.
Ik hoop binnenkort nog eens een update van je te lezen,

Liefs Donny
Tina

Ongelezen bericht 11 jul 2019 16:34

Hi lieve dames,

Weer even bericht van mij. Ik voel mij goed! Wel heb ik de laatste dagen veel hoofdpijn gehad, wellicht ontgiften en wellicht mn lijf dat gewoon een beetje in de war is😅.
M’n huid lijkt een stuk rustiger te worden en heb ook weer meer een gloed over me heen die ik altijd had. Mn vriend vroeg gister zelfs of ik make up op had omdat hij mij er zo goed uit vond zien (had ik dus niet)! Dat was dus een fijne bevestiging en maakte mij blij en tegelijkertijd doet het me ook verdriet dat ik dit mezelf heb ‘aangedaan’, hoewel de opluchting en blijdschap gelukkig overheersen hoor :) Ook op mn rug en borst worden de pukkels steeds minder.

Vandaag heb ik de pleisters van de wondjes afgehaald, en het ziet er goed uit. Ik hoop dat dat zo blijft, want heb na mijn bv veel last gehad van de hechtingen en knoopjes ed. Heb het voor nu maar even gedesinfecteerd en een gaasje erover gedaan.

Wat betreft mn borsten lijkt er weinig verandering in te zitten. Ze ogen wel wat anders (ook kleiner) dan voor implantaten, maar ik neem dat maar voor lief. Ik heb mij de afgelopen week al meer mezelf gevoeld zonder borsten dan het afgelopen half jaar met. Het leven is mij toch echt meer waard dan het hebben van grote borsten!

Liefs!
diana1967

Ongelezen bericht 11 jul 2019 22:21

knuffel
Tina

Ongelezen bericht 23 aug 2019 11:53

Hi lieve dames,

Nog even een update mbt mijn herstel om mijn verhaal compleet te houden. Ik voel mij supergoed! Ik ben ontzettend tevreden met mijn borsten (stom he, had ik dat gevoel maar eerder gehad!) en littekens genezen goed en zien er mooi uit.

Wat betreft klachten, verdwenen zijn:
Duizeligheid
Vermoeidheid (oke ik ben wel vermoeid maar dat komt omdat we sinds een paar weken een pup hebben en mijn slaap momenteel niet zo goed is :roll: ).
rare vieze zweetgeurtjes (vooral onder mn linkeroksel)
grauwigheid/ vermoeide uitstraling
Troebele ogen

Nog niet helemaal weg maar al sterk verbeterd:
huid/ acne. Dit gaat nog heel erg op en af, maar is echt niks in vergelijking met wat het was. ook moet ik hierbij zeggen dat ik sinds een paar weken azelainezuur ben gaan smeren (iom huidtherapeut en dermatoloog) en dat hierdoor acne ed tijdelijk kan verergeren. Ik zeg ance maar het zijn momenteel meer puistjes af en toe. Ik weet dat de huid tijd nodig heeft om te herstellen, ik heb na het stoppen met de pil ook erg lang last gehad van een onrustige huid en dat werd uiteindelijk ook weer stabiel. Explantatie is nu 7 weken geleden dus opzich niet heel raar dat het nog wat rommelt.

Ik heb tevens erg veel last gehad van hoofdpijn en migraine, en bedacht mij dat het wellicht met de chlorella te maken had waar ik mee was begonnen. Ik ben hier anderhalve week geleden mee gestopt om te bekijken hoe zou gaan, en sindsdien geen hoofdpijn meer gehad. Ik weet dat het dan ook betekent dat het wat doet, maar ik had er erg veel last van en kon hierdoor vaak niet normaal functioneren. Misschien dat ik het over een aantal weken weer ga opbouwen om te kijken hoe het dan bevalt.

Los van de duidelijke lichamelijke verbeteringen die ik heb doorgemaakt, heb ik zoveel meer mentale rust nu dat ze eruit zijn!

Liefs xx
Nic1978

Ongelezen bericht 23 aug 2019 17:01

Wow,wat goed om te lezen zeg dat je je zo goed voelt!

Ik las dat je borsten kleiner lijken dan voor de BV..Hdb je dat idee nog steeds?

Liefs x
tf1991 schreef:
23 aug 2019 11:53
Hi lieve dames,

Nog even een update mbt mijn herstel om mijn verhaal compleet te houden. Ik voel mij supergoed! Ik ben ontzettend tevreden met mijn borsten (stom he, had ik dat gevoel maar eerder gehad!) en littekens genezen goed en zien er mooi uit.

Wat betreft klachten, verdwenen zijn:
Duizeligheid
Vermoeidheid (oke ik ben wel vermoeid maar dat komt omdat we sinds een paar weken een pup hebben en mijn slaap momenteel niet zo goed is :roll: ).
rare vieze zweetgeurtjes (vooral onder mn linkeroksel)
grauwigheid/ vermoeide uitstraling
Troebele ogen

Nog niet helemaal weg maar al sterk verbeterd:
huid/ acne. Dit gaat nog heel erg op en af, maar is echt niks in vergelijking met wat het was. ook moet ik hierbij zeggen dat ik sinds een paar weken azelainezuur ben gaan smeren (iom huidtherapeut en dermatoloog) en dat hierdoor acne ed tijdelijk kan verergeren. Ik zeg ance maar het zijn momenteel meer puistjes af en toe. Ik weet dat de huid tijd nodig heeft om te herstellen, ik heb na het stoppen met de pil ook erg lang last gehad van een onrustige huid en dat werd uiteindelijk ook weer stabiel. Explantatie is nu 7 weken geleden dus opzich niet heel raar dat het nog wat rommelt.

Ik heb tevens erg veel last gehad van hoofdpijn en migraine, en bedacht mij dat het wellicht met de chlorella te maken had waar ik mee was begonnen. Ik ben hier anderhalve week geleden mee gestopt om te bekijken hoe zou gaan, en sindsdien geen hoofdpijn meer gehad. Ik weet dat het dan ook betekent dat het wat doet, maar ik had er erg veel last van en kon hierdoor vaak niet normaal functioneren. Misschien dat ik het over een aantal weken weer ga opbouwen om te kijken hoe het dan bevalt.

Los van de duidelijke lichamelijke verbeteringen die ik heb doorgemaakt, heb ik zoveel meer mentale rust nu dat ze eruit zijn!

Liefs xx
Muisje

Ongelezen bericht 23 aug 2019 20:58

Wat fijn dat het zo goed gaat en je klachten al zoveel verminderd zijn.
Dat geeft mij goede moed, ik heb de protheses wel al veel langer dan jij ze had, maar dan nog.
Knap goed verder op.

Gr. Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Essi

Ongelezen bericht 23 aug 2019 22:03

Hey goed van je te horen.
Fijn dat je nog steeds voor uit gaat.
Dat van die mentale rust begrijp ik helemáál.
Groetjes essi
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”