Verbetering klachten

Vertel hoe het met je gaat.
Donny

Ongelezen bericht 02 jul 2019 13:53

Na de explantatie van de eurosiliconen implantaten was ik enorm opgeknapt.
Ik had het asia syndroom....kon niet meer werken zat negen maanden in ziekte wet, en zakte overdag zowat door mijn benen.
Ook schouderklachten, gewrichtsklachten etc...ik was een wrak en nog maar 35 jaar...
Na de explantatie ging het steeds beter..ik kon weer gaan werken, gewrichten werden beter en kreeg weer energie.
Alleen auto imuun limited GPA aan overgehouden..maar daar is mee te leven, steld niets voor vergeleken met wat ik had.
Echt ontgiften deed ik niet, wel gezond eten, bewegen en veel rusten echt luisteren naar je lichaam.
Het was mijn lichaam die het niet meer kon trekken met die implantaten in mijn lijf.
Ik voelde me zo goed dat ik na drie jaar de monoblock hydrogel heb genomen maar die gaan er nu naar twee jaar weer uit, wegens huidklachten, allergie etc.
Het kan dus echt goed komen, ik was er ook depressief van geworden omdat ik dacht dat ik me de rest van me leven zo zou voelen maar je kan er enorm van opkanppen!
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 jul 2019 14:20

Hoi Donny, dank je wel voor je positieve verhaal!!!
Ik heb je berichtje afgesplitst en verplaatst.
Had je al een melding van je klachten gemaakt? Zo niet zou ik je vragen dat te doen. Dank je!

Veel sterkte en succes voor de verwijdering van de monobloc!

💋💕Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Hoe gaat het nu?”