Marleen stelt zich voor.
Lieverd, hoe kun je nog twijfelen aan het feit dat de siliconen je ziek maken als je al onze verhalen leest? Natuurlijk zijn de siliconen de boosdoener! De fibromyalgie is verergerd door de siliconen! Dat is echt zo! En dat de natuurarts dat niet met zekerheid kan zeggen, is omdat hij er eigenlijk niet genoeg van af weet.Marleen schreef:Vandaag ben ik een natuurarts geweest. Bij de levende bloedtest zaken veel sporen van ontstekingen. Hij durft niet te zeggen dat dit door de implantaten kan komen.Zeker omdat er meerdere medische zaken meespelen. Slaapapneu en fybromyalgie. Bij de NES analyse scoorde ik heel hoog op spierpijn, longen en hart en chronische vermoeidheid. Volgende week donderdag heb ik een dubbele afspraak met mijn huisarts en dan wil ik dat ze mij doorverwijst. Met mijn ziektekostenverzekeraar heb ik contact gezocht ivb vergoeding explantatie etc. Ik wil eigenlijk het liefste naar Dr Kappel maar dat is tevens het verst bij mij vandaan, en omdat het een privé kliniek is weet ik niet of het vergoed zal worden. Maar geen zorgen voor morgen ik wordt dooreen verpleegkundige van de Ohra terug gebeld.
Ik vind jullie zo moedig, maar wat ook meespeelt, is dat ik na de explantatie aan mijn linkerkant niet meer heb en aan de rechter heel weinig. Nu ik dit zo schrijf denk ik. Kon ik maar met zekerheid weten bijv in een bloedonderzoek of iets anders dat de implantaten mij ziek maken???
Soms denk ik was ik maar zo doortastend en zeker, maar helaas te twijfel en de onzekerheid slaan flink toe. Maar een consult bij een goede PC kan mischien voor verduidelijking zorgen.
Ik ga nu iets opschrijven wat ik tot nu toe niet had geschreven. Dit omdat ik niet wilde dat men dacht dat mijn ziek zijn een andere reden heeft dan die ellendige siliconen!!!
Bij mij is op mijn 20ste ME geconstateerd. Dit was in 97. Ik heb in de jaren voordat deze diagnose kwam, al heel wat onbegrip van artsen over me heen gehad, want ME was absoluut geen erkende ziekte in die tijd. Fibromyalgie is een speciale vorm van ME. De twee ziektebeelden liggen in elkaars verlengde. Daarnaast werd er door de fysiotherapeut bij mij vastgesteld dat ik hypermobiel ben. De gewrichtsbanden en pezen geven niet voldoende stabiliteit en daardoor raken mijn spieren en gewrichten sneller overbelast + krijg ik snel ontstekingen in de slijmbeursen. Dus ook een bindweefselstoornis zeg maar.
Jarenlang was ik behoorlijk ziek. Ik werd behandeld door dr. Kurk. Die ken je vast wel. Een internist die veel onderzoek deed naar ME/fibromyalgie. Verder kreeg ik fysiotherapie.
Vooral aan het begin van de ziekte ging het erg slecht met mij. Dit was nog in mijn tienerjaren. Heb toen ook moeten vechten voor erkenning van mijn ziek zijn. Ik had periodes van totale uitputting. Dit is echt niet te beschrijven. Gewoon niets kunnen. Te moe om zelfs te ademen en pijnen door je hele lijf. Na een paar jaar ging het weer heel erg goed met mij. Ik kon weer de dingen die ik een lange tijd niet meer kon zoals fietsen bijvoorbeeld.
In 2003 liet ik de protheses inbrengen. Wat was ik toch een enorme rund! Ik ben door de protheses nog zieker geworden dan ik daarvoor was. Ik kreeg veel neurologische klachten, gewrichtsklachten en weet ik veel meer. Je hebt het gelezen.
Ik vertelde dr. Kappel over het feit dat ik in de jaren voordat ik de protheses kreeg, ziek was. Het eerste wat zij tegen mij zei was: ‘dan had je de protheses nooit moeten nemen, want de ziekte is verergerd.’ Mij is nooit verteld dat dit niet kon en ook niet dat het niet kon door mijn erfelijke belasting met een auto-immuunziekte!!!!
Dr. Kappel vertelde me dat ME een neurologische basis heeft. Dat is ook wat dr. Kurk mij vertelde. Hij zei tegen me: ‘ME zit letterlijk tussen je oren!’ Dus in de zenuwprocessen van de hersenen met name de neurotransmitters (boodschapperstoffen tussen neuronen). Het is dus niet raar dat ik meteen 2 maanden na implantatie zoveel neurologische klachten kreeg. Maar omdat ik dus al bekend was met van alles en nog wat en het feit dat mijn moeder RA heeft, heb ik nooit gezocht naar een andere reden voor de ongelofelijke terugval die ik had. Nu weet ik de waarheid en deze is dat ik zieker ben geworden door de siliconen. Als ik ze niet had genomen, dan had ik nu een ander leven. Alsjeblieft laat mijn verhaal je sterken in je beslissing!
Lieve Marleen, dit is de waarheid die ik nu vertel. De reden dat ik nog niet hierover had geschreven, is omdat ik niet wilde dat mensen zouden zeggen: jouw klachten komen door je ziekte en niet door de siliconen. NEE, mijn klachten zijn als een explosie verergerd door de siliconen, want het ging juist heel erg goed met me in de tijd dat ik de implantatie deed. En in de tijd waarop alles op zijn heftigst was, had ik absoluut niet de klachten en klinische verschijnselen die er met de jaren bij zijn gekomen! Deze waren te erg voor woorden! Ook dat heb je kunnen lezen. En nu, nu zit ik met pijn in mijn borsten en lymfeklieren. Ook iets wat niet door ME of fibromyalgie ontstaat hoor.
Siliconen hebben mijn leven verwoest!! Ik doe wel heel erg dapper en ben ook dapper, maar ik ben door de hel gegaan door de siliconen!! Jarenlang is mijn leven een ware hel geweest! Ik ben langzaam vergiftigd! Het is een wonder dat ik ondanks dat wat ik al had, nog overeind ben gebleven. Mijn geestkracht en doorzettingskracht zijn enorm!
Zo, nu weet je de waarheid en de rest van de meiden weten het ook. Doe ermee wat je wilt ok?
Heel veel liefs, Luna
Fibromyalgie/ME:
http://www.fibromyalgie.nl
Hypermobiliteit:
http://www.rpv-denbosch.nl/hypermobiliteit.html
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 13 apr 2012 12:13, 3 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Marleen
Lieve Luna, het ontroerd mij dat je zo meedenkt en leeft. Ik wil graag reageren op je bericht, maar mijn gezinshulp is er nu. Dan kan ik mij hierop niet concentreren. Vanmiddag reageer ik verder maar vindt het zo attent van je.
Lieve Marleen, dr. Kappel zal tegen jou hetzelfde zeggen als ze tegen mij zei: door de siliconen is de fibromyalgie verergerd en daarom heb je zoveel klachten nu.
Het is schandalig dat artsen jou implantaten hebben gegeven als ze wisten van je achtergrond. Dat geldt ook voor mij. Ze hadden mij nooit zo'n operatie moeten laten doen. Maar geld gaat voor ALLES!
Het is schandalig dat artsen jou implantaten hebben gegeven als ze wisten van je achtergrond. Dat geldt ook voor mij. Ze hadden mij nooit zo'n operatie moeten laten doen. Maar geld gaat voor ALLES!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Marleen
Ja Luna, ik twijfel omdat het medisch niet bewezen is en het niet zeker kan zien in het bloed. Als ik tot explantatie overga ben ik terug bij 2000. En mijn toemalige partner in 2000 vond dat ik geen vrouw meer was. Nu is die relatie 2003 verbroken maar die opmerking speelt psychisch mee. Zeker omdat ik eigenlijk hoop een leuke lieve man tegen te komen. En dan te moeten zeggen vind ik heel moeilijk. Maar jou levensverhaal is heel duidelijk en overtuigend! Bedankt dat je dit deelt. En de vele ervaringen hier zijn duidelijk, die zeggen mij heel heel veel.
En daardoor wordt ik steeds meer overtuigd dat die rot implantaten mij zieker maken en dat alles mij teveel energie kost. Ik schrik heel erg van je verhaal dat de fybromyalgie verergerd is door de implantaten. Dat wist ik niet!!! Ben dus heel tevreden dat je dit mij verteld!!! En door de vele operatie ivb de ontstekingen etc en operatie daar aan vast hangen heb ik kans dat de slaapapneu hierdoor ontstaan is volgens mijn arts bij Kempenhaege.
Mijn natuurarts gaf ook toe dat hij er eigenlijk heel weinig van weet hij heeft geen andere patiënten in zijn praktijk met klachten door implantaten. Wel is bewezen volgens hem dat siliconen inderdaad zweten en dat het lichaam daar heftig tegen kan reageren. Maar hij staat er zeker achter als ik kies voor implantatie.
Het onbegrip die ook bij jou bekend is door fybromyalgie geeft er voor gezorgd dat ik door ging geen beroep deed op anderen. Maar wat je schrijft over ME en fybro klopt de een zei je hebt ME en de ander fybromyalgie.
Fysiotherapie hielp in het begin maar nu ook niet meer eigenlijk wordt het erger zeker als ik gemanipuleerd wordt. Mijn PC wist dat ik bekend ben met fybromyalgie daar ging hij niet op in.
Vanmorgen werd ik door een verpleegkundige van de Ohra teruggebeld. Ze hebben geen contract met Dr Kappel. Als ik geopereerd zou willen worden door Dr Kappel dan ik is het mogelijk dat zij een aanvraag in dient bij de Ohra met opgaaf van medische reden en een kosten plaatje. Als ze niet duurder is dan een regulier ziekenhuis zou het alsnog vergoed worden. Anders moet ik het zelf betalen en dat kan ik niet. Door mijn ziekteklachten ben ik afgekeurd. Mijn inkomen is hierdoor flink gedaald.
Dr Kingsma en Dr van Loenenvan het Slotervaart worden wel vergoed. Nu weet ik niet of het mogelijk is maar ik zou bij zowel Dr Kappel een consult willen en bij de PC van het Slotervaart.
Lieve Luna je heb mij nu voldoende overtuigd en sterkt mij in mijn beslissing om door te zetten en niet te twijfelen. Dan maar geen borsten meer!
Want aan een andere vorm van reconstructie moet ik nu niet denken daar voel ik mij veel te moe voor. Donderdag heb ik een afspraak met mijn huisarts en ga niet weg bij haar voordat ze een verwijzing uit schrijft. Ik ga alvast een mail naar Dr Kappel sturen.
Liefs en een warme groet Marleenxxxx
En daardoor wordt ik steeds meer overtuigd dat die rot implantaten mij zieker maken en dat alles mij teveel energie kost. Ik schrik heel erg van je verhaal dat de fybromyalgie verergerd is door de implantaten. Dat wist ik niet!!! Ben dus heel tevreden dat je dit mij verteld!!! En door de vele operatie ivb de ontstekingen etc en operatie daar aan vast hangen heb ik kans dat de slaapapneu hierdoor ontstaan is volgens mijn arts bij Kempenhaege.
Mijn natuurarts gaf ook toe dat hij er eigenlijk heel weinig van weet hij heeft geen andere patiënten in zijn praktijk met klachten door implantaten. Wel is bewezen volgens hem dat siliconen inderdaad zweten en dat het lichaam daar heftig tegen kan reageren. Maar hij staat er zeker achter als ik kies voor implantatie.
Het onbegrip die ook bij jou bekend is door fybromyalgie geeft er voor gezorgd dat ik door ging geen beroep deed op anderen. Maar wat je schrijft over ME en fybro klopt de een zei je hebt ME en de ander fybromyalgie.
Fysiotherapie hielp in het begin maar nu ook niet meer eigenlijk wordt het erger zeker als ik gemanipuleerd wordt. Mijn PC wist dat ik bekend ben met fybromyalgie daar ging hij niet op in.
Vanmorgen werd ik door een verpleegkundige van de Ohra teruggebeld. Ze hebben geen contract met Dr Kappel. Als ik geopereerd zou willen worden door Dr Kappel dan ik is het mogelijk dat zij een aanvraag in dient bij de Ohra met opgaaf van medische reden en een kosten plaatje. Als ze niet duurder is dan een regulier ziekenhuis zou het alsnog vergoed worden. Anders moet ik het zelf betalen en dat kan ik niet. Door mijn ziekteklachten ben ik afgekeurd. Mijn inkomen is hierdoor flink gedaald.
Dr Kingsma en Dr van Loenenvan het Slotervaart worden wel vergoed. Nu weet ik niet of het mogelijk is maar ik zou bij zowel Dr Kappel een consult willen en bij de PC van het Slotervaart.
Lieve Luna je heb mij nu voldoende overtuigd en sterkt mij in mijn beslissing om door te zetten en niet te twijfelen. Dan maar geen borsten meer!
Want aan een andere vorm van reconstructie moet ik nu niet denken daar voel ik mij veel te moe voor. Donderdag heb ik een afspraak met mijn huisarts en ga niet weg bij haar voordat ze een verwijzing uit schrijft. Ik ga alvast een mail naar Dr Kappel sturen.
Liefs en een warme groet Marleenxxxx
Lieve Marleen,
Ik vind het verschrikkelijk voor je dat je psychisch zo naar beneden bent gehaald door een eikel!!! Sorry hoor, maar waar haalt hij het lef vandaan? Lieve schat, je bent beter af zonder hem, want zo’n man weet niet wat liefde is!! Mijn lieve man bleef aan mijn zij, door ziekte door alles, altijd! En zo’n man verdien jij ook! Neem geen genoegen met minder!
Ik kan me voorstellen dat je nu niet denkt aan een reconstructie. Ik kan me dat heel goed voorstellen. Maar ga naar dr. Kappel en vraag haar wat je mogelijkheden zijn. Je hoeft nu niet alles in 1 keer te doen. Als je maar weet wat er nog meer is. Vraag dr. Kappel jou ook te zeggen hoe ze denkt over ME/fibromyalgie en siliconen. Dan zul je zien dat je hetzelfde antwoord als ik krijgt.
Je kunt bij dr. Kappel op consult gaan voor advies en daarna ook gewoon naar een ander ziekenhuis. Kopieer je verwijzing en gebruik hem zo vaak als je nodig hebt.
Je zou wel door dr. Kappel geopereerd kunnen worden, alleen betaal je dan zelf een deel. Dat was bij mij ook het geval als ik daar geopereerd zou worden. Mijn verzekering heeft geen contract met haar, dus dan betaal je een deel zelf. Dat geldt ook voor je consult, vergeet dat niet.
Mijn inkomen is ook flink gedaald Marleen. En ik ben niet afgekeurd terwijl ik alle reden heb om dat wel te zijn. Ik heb jarenlang ingeleverd, jarenlang. Ik ben blijven werken, wel steeds minder, maar hoe moet je me niet vragen. Op het eind kon ik ook niet meer verder. Dus nu zit ik alweer ruim 8 maanden thuis.
Trouwens, ik kreeg geen massage bij de fysio, maar oefeningen om mijn banden en pezen te versterken. Maar dit was meer vanwege de hypermobiliteit niet vanwege ME. Hydrotherapie is heel erg goed voor je Marleen. Ik weet niet of je daar wel eens aan gedacht hebt? Zal wel denk ik.
Dat wat je schrijft over aantonen, lieverd, ME/fibromyalgie is ook niet aan te tonen in het bloed en toch zijn het ziektes die veel mensen hebben. De wetenschap weet veel op medisch gebied, maar nog lang niet alles. Je weet toch hoe schadelijk chemische middelen zijn voor mensen met ME en fibromyalgie. Dat klachten door bijvoorbeeld schoonmaakmiddelen en weet ik veel meer verergeren. Nou, laat siliconen 2 chemische gifballen zijn die in je lichaam zitten! Ik zelf wist dit ook niet hoor toen ik de bv liet doen. Anders was ik nooit zo’n idioot geweest.
Ik wens je heel veel kracht in deze moeilijke tijd lieve Marleen. Echt heel veel kracht.
Het komt wel goed. Echt waar. Weet je, de ontmoeting met een goede man hangt niet af van je borsten. Echt niet. Wie we zullen ontmoeten staat beschreven in ons lot. Maar we moeten ons lot wel de mogelijkheid geven om tot realisatie te komen. Ergens wacht er voor jou een man die je neemt zoals je bent en van je houd zoals je bent. Jij zoals alleen jij kunt zijn van top tot teen. Ergens wacht hij op jou tot je de vrouw bent die je moet zijn zodat hij aan jou kan bewijzen hoeveel hij van je houd. Kun je het volgen?
Dag lieve schat, heel veel liefs,
Luna
Giftige stoffen in siliconen:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... -siliconen
Siliconen en fibromyalgie:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... bromyalgie
Siliconen en ME:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... dssyndroom
Ik vind het verschrikkelijk voor je dat je psychisch zo naar beneden bent gehaald door een eikel!!! Sorry hoor, maar waar haalt hij het lef vandaan? Lieve schat, je bent beter af zonder hem, want zo’n man weet niet wat liefde is!! Mijn lieve man bleef aan mijn zij, door ziekte door alles, altijd! En zo’n man verdien jij ook! Neem geen genoegen met minder!
Ik kan me voorstellen dat je nu niet denkt aan een reconstructie. Ik kan me dat heel goed voorstellen. Maar ga naar dr. Kappel en vraag haar wat je mogelijkheden zijn. Je hoeft nu niet alles in 1 keer te doen. Als je maar weet wat er nog meer is. Vraag dr. Kappel jou ook te zeggen hoe ze denkt over ME/fibromyalgie en siliconen. Dan zul je zien dat je hetzelfde antwoord als ik krijgt.
Je kunt bij dr. Kappel op consult gaan voor advies en daarna ook gewoon naar een ander ziekenhuis. Kopieer je verwijzing en gebruik hem zo vaak als je nodig hebt.
Je zou wel door dr. Kappel geopereerd kunnen worden, alleen betaal je dan zelf een deel. Dat was bij mij ook het geval als ik daar geopereerd zou worden. Mijn verzekering heeft geen contract met haar, dus dan betaal je een deel zelf. Dat geldt ook voor je consult, vergeet dat niet.
Mijn inkomen is ook flink gedaald Marleen. En ik ben niet afgekeurd terwijl ik alle reden heb om dat wel te zijn. Ik heb jarenlang ingeleverd, jarenlang. Ik ben blijven werken, wel steeds minder, maar hoe moet je me niet vragen. Op het eind kon ik ook niet meer verder. Dus nu zit ik alweer ruim 8 maanden thuis.
Trouwens, ik kreeg geen massage bij de fysio, maar oefeningen om mijn banden en pezen te versterken. Maar dit was meer vanwege de hypermobiliteit niet vanwege ME. Hydrotherapie is heel erg goed voor je Marleen. Ik weet niet of je daar wel eens aan gedacht hebt? Zal wel denk ik.
Dat wat je schrijft over aantonen, lieverd, ME/fibromyalgie is ook niet aan te tonen in het bloed en toch zijn het ziektes die veel mensen hebben. De wetenschap weet veel op medisch gebied, maar nog lang niet alles. Je weet toch hoe schadelijk chemische middelen zijn voor mensen met ME en fibromyalgie. Dat klachten door bijvoorbeeld schoonmaakmiddelen en weet ik veel meer verergeren. Nou, laat siliconen 2 chemische gifballen zijn die in je lichaam zitten! Ik zelf wist dit ook niet hoor toen ik de bv liet doen. Anders was ik nooit zo’n idioot geweest.
Ik wens je heel veel kracht in deze moeilijke tijd lieve Marleen. Echt heel veel kracht.
Het komt wel goed. Echt waar. Weet je, de ontmoeting met een goede man hangt niet af van je borsten. Echt niet. Wie we zullen ontmoeten staat beschreven in ons lot. Maar we moeten ons lot wel de mogelijkheid geven om tot realisatie te komen. Ergens wacht er voor jou een man die je neemt zoals je bent en van je houd zoals je bent. Jij zoals alleen jij kunt zijn van top tot teen. Ergens wacht hij op jou tot je de vrouw bent die je moet zijn zodat hij aan jou kan bewijzen hoeveel hij van je houd. Kun je het volgen?
Dag lieve schat, heel veel liefs,
Luna
Giftige stoffen in siliconen:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... -siliconen
Siliconen en fibromyalgie:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... bromyalgie
Siliconen en ME:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... dssyndroom
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Marleen
Lieve Luna, Ben perplex wat ik in de links lees die je als bijlage meegstuurd heb. Had dit nooit verwacht. Uiteindelijk maakk ik mij zelf zo zoek. Ga het helemaal lezen als ik mij wat beter voel, vandaag een mindere dag. Heel lief wat je beschrijft.
Nu ga ik aan de slag met mijn mail voor Dr Kappel. Een stap in de goede richting.
Lieve groet Marleenxxxx
Nu ga ik aan de slag met mijn mail voor Dr Kappel. Een stap in de goede richting.
Lieve groet Marleenxxxx
Jeetje Marleen wat een reis heb je afgelegd meid.. Hoop dat je snel de kracht vind om een beslissing te nemen en ik hoop echt dat je die enorm dwaze opmerking van je toenmalige vriend ooit een plekje kan geven. Ik begrijp heel goed dat zo'n opmerking hard aankomt wat een kortzichtigheid van die man zeg! Ik geloof in karma en die komt echt nog een keer terug bij hem hoor. ;-)
Heel veel moed en kracht toegewenst vrouw.
Heel veel moed en kracht toegewenst vrouw.
Die ga je tegen komen. Plaats gewoon een bestelling bij het universum en help zelf ook het lot een handje en voila die leuke man komt er hoor. Gewoon positief en zeker blijven van jezelf. Je ex reduceerde je tot je borsten. Dat is fout. Je bent beter af zonder hem. Er loopt echt wel een man rond (en je hebt er maar 1tje nodig nietwaar) die naar het totaalplaatje kijkt, naar de inhoud en niet naar de verpakking. Een man die je niet anders gaat kennen dan zoals je nu bent en je helemaal zo gaat accepteren. Sta daarom positief in het leven en je zult zien wat er nog meer voor moois op je pad komt. Je bent meer dan je boobettes.Marleen schreef: Zeker omdat ik eigenlijk hoop een leuke lieve man tegen te komen.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Marleen, ik had ook ME/fibromyalgie achtige klachten dus dat is zo herkenbaar! Ik heb deze klachten nog steeds maar ik merk dat ze echt minder worden sinds de explantatie. Toen ik de implantaten nog had, had ik de laatste jaren veel last van pijnlijke ledematen, echt overal had ik pijn en het leek of ik griep zou krijgen. Het laatste half jaar voor de explantatie werd het steeds erger , pijnlijke steken vanuit mijn handen/voeten/benen/armen. Heb me kort geleden ook nog op reuma laten testen bij de huisarts maar daar kwam niks uit. Ze vermoedt dat ik misschien fibromyalgie heb omdat dit precies bij mijn klachten past. Gelukkig merk ik dat de 'slechte dagen' die ik vroeger had steeds minder worden sinds de explantatie. Er is dus hoop! 
PS: die opmerking van die ex is echt idioot...
PS: die opmerking van die ex is echt idioot...
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Zie je lieve Marleen hoeveel wij om je geven? Al die lieve reacties die je krijgt. Dit krijg jij ooit van een man en nog veel meer!
En kijk hoeveel vrouwen met dezelfde klachten rondlopen! Wist je dat ME/fibromyalgie (1 pot nat) het eerste ziektebeeld is dat ontstaat door siliconen! Vrouwen krijgen allemaal van dit soort klachten! Allemaal! Lees de verhalen van dames en je ziet het overal staan: oververmoeidheid, spierpijn en gewrichtspijn. En bij veel ontwikkelen zich uiteindelijk auto-immuunziekten die soms niet meer te genezen zijn! Dat is toch verschrikkelijk?
Je was al kwetsbaar, dat was je op zoveel manieren! Je had ook nog eens kanker, jeetje Marleen, hoe erg is dat? Ik snap nog steeds niet hoe artsen het in hun hoofd halen om bij vrouwen met kanker zoveel chemische troep in hun lijf te stoppen! Ik snap het echt niet! Het maakt me echt heel erg boos!
Lieverd, hier een stukje van een onderzoek in Amerika dat laat zien dat vrouwen met borstprotheses uiteindelijk fibromyalgie ontwikkelen: Vrouwen met siliconen lopen extra grote kans Fibromyalgie te krijgen. Bevinding: vrouwen moeten gewaarschuwd worden voor de risico's voor fibromyalgie.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11361228
Wij weten stuk voor stuk dat het voor ons makkelijk praten is en voor jou heel moeilijk te doen is. Wij weten dat dondersgoed, maar wij maken ons zorgen en weten dat je niet met gif in je lichaam moet rond blijven lopen. ‘Beter plat dan plant’ zei Marlou Boots. Wij weten dat allemaal heel erg goed nu. En jij weet het ook, hoe moeilijk het ook is.
Het zal een moeilijke tijd worden, maar echt, het zal makkelijker gaan dan je denkt. Geloof ons maar.
Je moet ook jezelf de kans geven om jezelf te leren accepteren. Geef jezelf de kans, je verdient het en nog zoveel meer..
Heel veel liefs van mij en de rest van de meisjes,
Luna

En kijk hoeveel vrouwen met dezelfde klachten rondlopen! Wist je dat ME/fibromyalgie (1 pot nat) het eerste ziektebeeld is dat ontstaat door siliconen! Vrouwen krijgen allemaal van dit soort klachten! Allemaal! Lees de verhalen van dames en je ziet het overal staan: oververmoeidheid, spierpijn en gewrichtspijn. En bij veel ontwikkelen zich uiteindelijk auto-immuunziekten die soms niet meer te genezen zijn! Dat is toch verschrikkelijk?
Je was al kwetsbaar, dat was je op zoveel manieren! Je had ook nog eens kanker, jeetje Marleen, hoe erg is dat? Ik snap nog steeds niet hoe artsen het in hun hoofd halen om bij vrouwen met kanker zoveel chemische troep in hun lijf te stoppen! Ik snap het echt niet! Het maakt me echt heel erg boos!
Lieverd, hier een stukje van een onderzoek in Amerika dat laat zien dat vrouwen met borstprotheses uiteindelijk fibromyalgie ontwikkelen: Vrouwen met siliconen lopen extra grote kans Fibromyalgie te krijgen. Bevinding: vrouwen moeten gewaarschuwd worden voor de risico's voor fibromyalgie.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11361228
Wij weten stuk voor stuk dat het voor ons makkelijk praten is en voor jou heel moeilijk te doen is. Wij weten dat dondersgoed, maar wij maken ons zorgen en weten dat je niet met gif in je lichaam moet rond blijven lopen. ‘Beter plat dan plant’ zei Marlou Boots. Wij weten dat allemaal heel erg goed nu. En jij weet het ook, hoe moeilijk het ook is.
Het zal een moeilijke tijd worden, maar echt, het zal makkelijker gaan dan je denkt. Geloof ons maar.
Je moet ook jezelf de kans geven om jezelf te leren accepteren. Geef jezelf de kans, je verdient het en nog zoveel meer..
Heel veel liefs van mij en de rest van de meisjes,
Luna

Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Zo is het!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Helena
Lieve Marleen, wat erg dat je zoveel moest meemaken, ik leef met je mee!
Zelf heb ik mij hier net aangemeld en ik heb ook borstkanker gehad, nu vier-en-half jaar geleden.
Jaren daarvoor had ik een borstvergroting laten "doen" en uit mijn pathologisch dossier dat ik na alle behandelingen tegen de borstkanker heb opgevraagd, stond dat in mijn verwijderde rechterborst en in de verwijderde lymfeklieren én in mijn oksel "significante siliconen-deposito's" zijn aangetroffen.
Zelf denk ik dat ik daardoor borstkanker heb gekregen, maar de artsen ontkennen dat in alle toonaarden, ik heb dus geen idee...
Ik sta nu op de wachtlijst voor een borstreconstructie: dat kan bij mij alleen worden gedaan met lichaamseigen vet uit mijn buik omdat ik erg veel bestralingsschade heb opgelopen...
Na die 4,5 jaar heb ik eindelijk(!) kilo's buikvet erbij kunnen eten... ik was altijd erg mager... maar ook ik zit nu met de vraag: moet die siliconen-implantaat nu ook uit mijn linkerborst worden verwijderd, en wat dan... want als ik hier de verhalen lees schrik ik me wezenloos!
Maar als ik dat implantaat laat verwijderen ben ik dus weer aan één kant plat... want mijn implantaten waren al 2x verwijderd omdat ik veel kapselvorming had, en mijn linkerborst (mét implantaat dus) is eigenlijk alleen nog een leeg vel met een implantaat erin...
Help, ik heb nu heel erg veel twijfels
en ik was net zo blij dat ik eindelijk een reconstructie met lichaamseigen vet kon ondergaan, zodat ik weer 2 borsten zou hebben...
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen: die ene implantaat laten verwijderen en DUS helemaal geen borsten meer hebben, of tóch die reconstructie laten doorgaan en in mijn linkerborst toch weer een nieuw (kleiner) implantaat laten aanbrengen... ik ben nu helemaal in twijfel (én in tranen...)
liefs van Helena
Zelf heb ik mij hier net aangemeld en ik heb ook borstkanker gehad, nu vier-en-half jaar geleden.
Jaren daarvoor had ik een borstvergroting laten "doen" en uit mijn pathologisch dossier dat ik na alle behandelingen tegen de borstkanker heb opgevraagd, stond dat in mijn verwijderde rechterborst en in de verwijderde lymfeklieren én in mijn oksel "significante siliconen-deposito's" zijn aangetroffen.
Zelf denk ik dat ik daardoor borstkanker heb gekregen, maar de artsen ontkennen dat in alle toonaarden, ik heb dus geen idee...
Ik sta nu op de wachtlijst voor een borstreconstructie: dat kan bij mij alleen worden gedaan met lichaamseigen vet uit mijn buik omdat ik erg veel bestralingsschade heb opgelopen...
Na die 4,5 jaar heb ik eindelijk(!) kilo's buikvet erbij kunnen eten... ik was altijd erg mager... maar ook ik zit nu met de vraag: moet die siliconen-implantaat nu ook uit mijn linkerborst worden verwijderd, en wat dan... want als ik hier de verhalen lees schrik ik me wezenloos!
Maar als ik dat implantaat laat verwijderen ben ik dus weer aan één kant plat... want mijn implantaten waren al 2x verwijderd omdat ik veel kapselvorming had, en mijn linkerborst (mét implantaat dus) is eigenlijk alleen nog een leeg vel met een implantaat erin...
Help, ik heb nu heel erg veel twijfels
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen: die ene implantaat laten verwijderen en DUS helemaal geen borsten meer hebben, of tóch die reconstructie laten doorgaan en in mijn linkerborst toch weer een nieuw (kleiner) implantaat laten aanbrengen... ik ben nu helemaal in twijfel (én in tranen...)
liefs van Helena