Hello Ladies,
Ik lees stiekem al een tijdje mee en sta te kijken van alle warme reacties,verhalen en de betrokkenheid op dit forum. Thumbs up!
Ook ik zal me even voorstellen. Ben 31 jaar en heb in 2006 mijn bv gedaan. Ik was daar toen ziels gelukkig mee en kan nog steeds niet zeggen dat ik er spijt van heb. Ik denk dat ik dat toen nodig had om mezelf te accepteren. Sind een half jaartje zit het me niet lekker dat ik onnatuurlijke dingen in mijn lijfje heb. In november ben ik gestopt met roken, ik slik sinds februari chlorella, ik leef een suk gezonder en dan heb ik nog wel die dingen in mijn lijf? Klachten heb ik nog niet en eigenlijk wil ik daar ook niet op wachten! Vorige week ben ik goed geschrokken nadat ik een knobbeltje in mijn borst vond tijdens het douchen. Medisch molentje ingegaan en na een biopsie gelukkig goed nieuws gekregen! Pff! pak vanmijn hart zeg! Daardoor ben ik nog meer gaan nadenken. Wat nou als het slecht nieuws was geweest? Had ik dan de "schuld" bij mn silies gelegd? Vragen, vragen,vragen.. Anyway het is alweer een heel verhaal geworden