Lieve Esther, Het is belangrijk om uit te zoeken of Allergan dit geld uitkeert als je de implantaten laat verwijderen. Ik geloof namelijk dat dit alleen bedoeld is voor de wissel. Dat valt onder de zogenaamde levenslange garantie. Dit is niet bedoeld voor het verwijderen van implantaten.Esthertje schreef: ↑10 mar 2019 13:07Hi
Ik kom idd niets tegen van CUI qua schadevergoeding.Wel goed om te weten dat er partijen zijn die hier wel een regeling voor hebben.
Ik heb de hele factuur ingediend bij de zorgverzekeraar en kijk wat hier uitkomt. Als ze alleen de bh vergoeden is dit toch weer ruim 80 euro. Mooi meegenomen. Ik laat wel weten g
hoe ze hier op reageren.
Groetjes
Esther
Zoek het goed uit en mocht dit ook gelden voor het verwijderen, maak dan even een nieuw topic aan, want dan is het gewoon goed te vinden voor anderen. Op deze manier in persoonlijke topis is belangrijke informatie niet vindbaar helaas.
De bh zou je, zoals ik aangaf, kunnen proberen te declareren. Maar ik acht je kans vrij klein, aangezien ook vrouwen met geamputeerde borsten maar 1 keer per jaar recht hebben op een speciale bh (bedrag rond de 80-90 euro geloof ik) en dit alleen vanuit een aanvullende verzekering... Zorgverzekeraars zijn heel erg streng met deze dingen. Bij de belasting kun je alles aftrekken en ook de lipokleding. Ook de lipofilling ingreep, maar je moet wel kunnen aantonen dat de ingreep medisch noodzakelijk was. Dus dat de lipofilling noodzakelijk was. Hiervoor heb je een verklaring van je arts nodig.
Zoek even uit hoe het zit met Allergan en laat het ons weten. Maak een apart topic aan, want dit is heel belangrijk voor anderen!
X Luna