Hallo dappere vrouwen
Snap het lieverd!
Trouwens dr. Kappel opereert in Amsterdam niet in Zwolle.
Je kunt altijd naar een arts in de buurt gaan en dan vragen stellen dan merk je al snel genoeg of het wat is.
Komt goed, niet bang zijn explantatie is iets wat alle pc's horen te kunnen. Maar dr. Kappel is indeddaad de enige die echt de noodzaak ziet van het verwijderen van het kapsel en het zoveel mogelijk verwijderen van de losse siliconen dmv drains.
Trouwens dr. Kappel opereert in Amsterdam niet in Zwolle.
Je kunt altijd naar een arts in de buurt gaan en dan vragen stellen dan merk je al snel genoeg of het wat is.
Komt goed, niet bang zijn explantatie is iets wat alle pc's horen te kunnen. Maar dr. Kappel is indeddaad de enige die echt de noodzaak ziet van het verwijderen van het kapsel en het zoveel mogelijk verwijderen van de losse siliconen dmv drains.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieverd, ik snap je twijfels. Je kunt haar ook even bellen natuurlijk, dan kun je ook wat meer info vragen.
Misschien is dat fijn, dan kun je ook gelijk kijken of het iets is en dan nog beslissen om die lange reis naar Zwolle te maken.
Ik persoonlijk zou meteen gaan, maar dat is mijn eigen keuze natuurlijk. Ik snap heus wel dat de afstand lastig is.
Misschien valt er iets te regelen en kun je in Amsterdam op consult. Wie weet? En misschien bevalt het gesprek zo goed, dat je bereid bent de reis te maken.
Sterkte en succes lieve Daan, je komt er wel uit hoor! Voor het slapen gaan je vraag stellen en dan krijg je in de nacht je antwoord, ik weet het zeker
Ik ben zelf heel gelovig, dus ik bid zelf om antwoorden en hulp. Iedereen kan vragen stellen, want er wordt altijd naar onze vragen geluisterd. Zo ervaar ik dat zelf. Ik stel vaak mijn vragen voordat ik ga slapen en dan word ik in de ochtend wakker met het antwoord
Dikke kus lieverd en welterusten,
Luna
Ps Met andere woorden: stuur je vragen door het universum en de antwoorden komen naar je toe. Deze kracht is er voor iedereen! Alomvattende, universele, onvoorwaardelijke LIEFDE!β€
Misschien is dat fijn, dan kun je ook gelijk kijken of het iets is en dan nog beslissen om die lange reis naar Zwolle te maken.
Ik persoonlijk zou meteen gaan, maar dat is mijn eigen keuze natuurlijk. Ik snap heus wel dat de afstand lastig is.
Misschien valt er iets te regelen en kun je in Amsterdam op consult. Wie weet? En misschien bevalt het gesprek zo goed, dat je bereid bent de reis te maken.
Sterkte en succes lieve Daan, je komt er wel uit hoor! Voor het slapen gaan je vraag stellen en dan krijg je in de nacht je antwoord, ik weet het zeker
Ik ben zelf heel gelovig, dus ik bid zelf om antwoorden en hulp. Iedereen kan vragen stellen, want er wordt altijd naar onze vragen geluisterd. Zo ervaar ik dat zelf. Ik stel vaak mijn vragen voordat ik ga slapen en dan word ik in de ochtend wakker met het antwoord
Dikke kus lieverd en welterusten,
Luna
Ps Met andere woorden: stuur je vragen door het universum en de antwoorden komen naar je toe. Deze kracht is er voor iedereen! Alomvattende, universele, onvoorwaardelijke LIEFDE!β€
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Daan, wil hier toch even op reageren... Er zijn ECHT wel meer artsen die hier heel kundig in zijn hoor, dat blijkt ook echt wel uit dit forum! Ik zelf ben geopereerd door Dr Kolkman (Amphia Ziekenhuis Breda) en niets dan lof hoor! Super blij hoe de explantatie verlopen isDaan schreef: β15 feb 2019 10:34Ik merk dat ik wel onzeker ben. Er lijkt op dit forum maar 1 arts echt kundig genoeg te zijn en dat is dr. Kappel. Vanuit Zeeland, vind ik dat wel een behoorlijke afstand; zeker ook om terug te rijden na de ingreep ( ook al ben ik bijrijder).
Steffie heeft goede ervaringen met dr. Adrichem, lees ik. Het is nog maar een eerste gesprek maar ik wil stappen zetten.
Wat ze zeggen: ga op gesprek en kijk hoe je gevoel hierbij is! Het belang van het verwijderen van de kapsel en plaatsen van drains in combi met een overnachting was bij mij toen de voorwaarde.
Succes met je overweging... Het begin is in ieder geval gemaakt!!!!
Lieve Margot, dank je voor je reactie.
Heel blij dat veel artsen de wensen van vrouwen respecteren en de kapsels verwijderen en drains plaatsen ook al staan ze er zelf niet altijd achter misschien.
Ik vind ook dat er heel veel goede artsen tussen zitten en dat vrouwen naar zoveel mogelijk artsen verspreid door Nederland gaan. Dan kan het lijstje groeien
Maar vergeet allemaal niet de belangrijke dingen aan te geven!!
Ik had bij explantatie chirurgen een linkje naar de site van de NVPC daar kun je een arts in de buurt zoeken. Dus dat is ook nog een mogelijkheid en dan gewoon gaan en kijken.
Vrouwen houden teveel vast aan wat anderen vinden. Sorry als ik met mijn berichtje aan jou jou misschien ook in een bepaalde richting keek te duwen maar dat is niet zo. Wat ik bedoelde was dat dr. Kappel de enige is die echt weet hoe het zit en iemand kan dat ontkennen.
Nou zit ik weer te schrijven
Dikke kus lieverd en bekijk dat linkje eens. Trek je dappere schoenen aan en ga eens naar iemand vlak bij jouw huis die wij nog niet kennen

Heel blij dat veel artsen de wensen van vrouwen respecteren en de kapsels verwijderen en drains plaatsen ook al staan ze er zelf niet altijd achter misschien.
Ik vind ook dat er heel veel goede artsen tussen zitten en dat vrouwen naar zoveel mogelijk artsen verspreid door Nederland gaan. Dan kan het lijstje groeien
Maar vergeet allemaal niet de belangrijke dingen aan te geven!!
Ik had bij explantatie chirurgen een linkje naar de site van de NVPC daar kun je een arts in de buurt zoeken. Dus dat is ook nog een mogelijkheid en dan gewoon gaan en kijken.
Vrouwen houden teveel vast aan wat anderen vinden. Sorry als ik met mijn berichtje aan jou jou misschien ook in een bepaalde richting keek te duwen maar dat is niet zo. Wat ik bedoelde was dat dr. Kappel de enige is die echt weet hoe het zit en iemand kan dat ontkennen.
Nou zit ik weer te schrijven
Dikke kus lieverd en bekijk dat linkje eens. Trek je dappere schoenen aan en ga eens naar iemand vlak bij jouw huis die wij nog niet kennen
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Er zijn genoeg andere kundige artsen.
Je kunt hier lezen waar je op moet letten.
Je kunt ook big registratie checken en evt bij je zorgverzekering informatie opvragen.
Je komt er wel uit. Neem de tijd, het is een grote stap.
Liefs
Esther
Je kunt hier lezen waar je op moet letten.
Je kunt ook big registratie checken en evt bij je zorgverzekering informatie opvragen.
Je komt er wel uit. Neem de tijd, het is een grote stap.
Liefs
Esther
Zie vooral laatste tip bij deze link:
viewtopic.php?f=188&t=2111
Niet te lang twijfelen. Knopen doorhakken!
Had ik nou maar meteen hiernaar gelinkt. Vergat dat ik dit had geschreven
Nou doei doei!

ook voor de rest!
viewtopic.php?f=188&t=2111
Niet te lang twijfelen. Knopen doorhakken!
Had ik nou maar meteen hiernaar gelinkt. Vergat dat ik dit had geschreven
Nou doei doei!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
wat goed van je Daan, een eerste stap. Daarna alles weloverwogen beslissen, alleen dan kan je er ook na de explantatie vrede mee hebben.
Luna, helaas had ik zulk dun kapsel, dat dr Niessen het niet kon weghalen, anders zou hij in mijn weefsel snijden (als ik het goed heb begrepen, hij heeft het wel schoongemaakt, hopelijk is dit ook voldoende om geen alcl te krijgen, wordt wel wat ongerust nu)
Daan, neem alle informatie tot je, je kunt ook naar 2 PC's gaan, en desnoods kijk je of er in de buurt een hotel zit, als het te ver rijden is voor je.
Ik zou kiezen voor een goede PC, niet de afstand.
Heel veel succes met je zoektocht en je beslissing
lieve groetjes
Diana
Luna, helaas had ik zulk dun kapsel, dat dr Niessen het niet kon weghalen, anders zou hij in mijn weefsel snijden (als ik het goed heb begrepen, hij heeft het wel schoongemaakt, hopelijk is dit ook voldoende om geen alcl te krijgen, wordt wel wat ongerust nu)
Daan, neem alle informatie tot je, je kunt ook naar 2 PC's gaan, en desnoods kijk je of er in de buurt een hotel zit, als het te ver rijden is voor je.
lieve groetjes
Diana
Hey Daan!
Allereerst; goed bezig hoor! erkenning is de eerste stap!
betreft je angsten over hoe je borsten gaan uitzien, het hoort er allemaal bij helaas. nu, dat lijkt niet fijn, maar als ik je zo hoor, dan lijk je er mentaal echt wel klaar voor te zijn. het enige dat jou in de weg staat, is dat je het aller allerbeste voor jezelf wilt en dat het moeilijk is om hier een keuze in te maken. Ik kan je vertellen dat het advies van andere kan helpen om je een richting te geven, maar uiteindelijk draait het om waar jij je goed bij voelt. als jij een goeie en vertrouwde chirurg voor je hebt staan, dan komt alles vanzelf en zul je wss met een gevoel achterblijven dat je zelfs liever nog gisteren dan vandaag geopereerd was. Ik wil maar zeggen, hoe je je voelt is echt een onderdeel van het traject dat je aangaat.
veel liefs....
xxx
Allereerst; goed bezig hoor! erkenning is de eerste stap!
betreft je angsten over hoe je borsten gaan uitzien, het hoort er allemaal bij helaas. nu, dat lijkt niet fijn, maar als ik je zo hoor, dan lijk je er mentaal echt wel klaar voor te zijn. het enige dat jou in de weg staat, is dat je het aller allerbeste voor jezelf wilt en dat het moeilijk is om hier een keuze in te maken. Ik kan je vertellen dat het advies van andere kan helpen om je een richting te geven, maar uiteindelijk draait het om waar jij je goed bij voelt. als jij een goeie en vertrouwde chirurg voor je hebt staan, dan komt alles vanzelf en zul je wss met een gevoel achterblijven dat je zelfs liever nog gisteren dan vandaag geopereerd was. Ik wil maar zeggen, hoe je je voelt is echt een onderdeel van het traject dat je aangaat.
veel liefs....
xxx
Lieve Diana,diana1967 schreef: β16 feb 2019 21:34wat goed van je Daan, een eerste stap. Daarna alles weloverwogen beslissen, alleen dan kan je er ook na de explantatie vrede mee hebben.
lieve groetjes
Diana
Ach, niet bang zijn hoor! Ik had je al gezegd dat dr. Niessen weet wat hij doet. Een arts als hij kan heel goed zien als er iets verdachts te zien is.
Een kapsel kan inderdaad soms echt flinterdun zijn en dan maak je heel veel kapot, dus ik snap zijn overweging wel hoor. Ik weet dat dr. Kappel het om die reden ook wel eens heeft moeten laten zitten.
Komt goed hoor lieverd! Als je kapsel zo dun is, kan er niet veel gebeuren. Juist bij dikkere kapsels kan narigheid komen. Enige nadeel van een dun kapsel is dat de siliconen sneller uit het kapsel in je lijf terecht kunnen... Maar jij bent verlost joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe rustig aan en geniet van je bevrijde borsten
Kusssssies, ook voor de rest van de meiden!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik heb 27 maart eerste gesprek bij dr Adrichem en een terugbel verzoek gedaan vorige week bij dr Kappel. Hoe meer ik lees op dit forum , hoe spannender ik het vind. Ook lees ik veel tegenvallers na operatie. ben zo bang maar tegelijk wil ik ze liever vandaag Dan morgen
Eruit. Misschien zit t tussen mijn oren maar ik lijk ook steeds meer last van die protheses te
Krijgen; zwaar, steekjes etc.
Ik verslint de info die ik tegenkom en pep mezelf op met verhalen van vrouwen die gedetailleerd schrijven hoe t was, voelt etc
Dank voor jullie steun!
Eruit. Misschien zit t tussen mijn oren maar ik lijk ook steeds meer last van die protheses te
Krijgen; zwaar, steekjes etc.
Ik verslint de info die ik tegenkom en pep mezelf op met verhalen van vrouwen die gedetailleerd schrijven hoe t was, voelt etc
Dank voor jullie steun!
lieve Daan
ik begrijp je angst zo goed, ik heb er zelf ook een aantal jaren over gedaan (in 2009 bij Kappel, daarna heel veel jaren niet aan gedacht, tot ongeveer 2-3 jaar geleden). En ik heb zo ontzettend veel aan Luna en Sol gehad (en aan de verhalen/meeleven van lotgenoten), dat ik in 2018 de knop heb omgezet. Maar ja, toen ging het Slotervaart failliet en kon ik weer opnieuw beginnen. Achteraf denk ik, daar is een reden voor geweest. Weet je, ik ben zelf niet gelovig, maar weet wel dat er meer is dan alleen het leven hier, en op advies van Luna heb ik ook de vraag gesteld voor het slapen gaan, en bij wakker worden wist ik: hier ga ik voor. En nu zijn ze eruit! De pijn ...heb ik niet, behalve als je eraan komt. Wel jeuk (goed teken, gaat het herstellen). En omdat er bij mij lipofilling is gedaan, voel ik wel mijn benen als zijnde: verse blauwe plekken. Natuurlijk zegt dit niet dat jij het ook zo zult ervaren,m aar geloof me, als ik dit had geweten, had ik veel eerder de explantatie gedaan.
Ga verschillende PC's af, het is even een investering qua tijd en reizen (alle kosten bewaren hiervoor!), maar het is echt de moeite, want wat ik nu weet: je moet echt een klik hebben met de PC en vertrouwen hebben.
Ik ben heel blij met dr Niessen (alleen vanavond misschien niet, als hij de wondpleisters eraf gaat halen
, wat ik niet hoop)
Sterkte meid, ook jij komt er, echt!!
lieve groetjes
Diana
ik begrijp je angst zo goed, ik heb er zelf ook een aantal jaren over gedaan (in 2009 bij Kappel, daarna heel veel jaren niet aan gedacht, tot ongeveer 2-3 jaar geleden). En ik heb zo ontzettend veel aan Luna en Sol gehad (en aan de verhalen/meeleven van lotgenoten), dat ik in 2018 de knop heb omgezet. Maar ja, toen ging het Slotervaart failliet en kon ik weer opnieuw beginnen. Achteraf denk ik, daar is een reden voor geweest. Weet je, ik ben zelf niet gelovig, maar weet wel dat er meer is dan alleen het leven hier, en op advies van Luna heb ik ook de vraag gesteld voor het slapen gaan, en bij wakker worden wist ik: hier ga ik voor. En nu zijn ze eruit! De pijn ...heb ik niet, behalve als je eraan komt. Wel jeuk (goed teken, gaat het herstellen). En omdat er bij mij lipofilling is gedaan, voel ik wel mijn benen als zijnde: verse blauwe plekken. Natuurlijk zegt dit niet dat jij het ook zo zult ervaren,m aar geloof me, als ik dit had geweten, had ik veel eerder de explantatie gedaan.
Ga verschillende PC's af, het is even een investering qua tijd en reizen (alle kosten bewaren hiervoor!), maar het is echt de moeite, want wat ik nu weet: je moet echt een klik hebben met de PC en vertrouwen hebben.
Ik ben heel blij met dr Niessen (alleen vanavond misschien niet, als hij de wondpleisters eraf gaat halen
lieve groetjes
Diana
diana1967 schreef: β20 feb 2019 09:56lieve Daan
Ik ben heel blij met dr Niessen (alleen vanavond misschien niet, als hij de wondpleisters eraf gaat halen![]()
, wat ik niet hoop)
lieve groetjes
Diana
Je gelooft wel, want je zegt het al, er is meer tussen Hemel en Aarde! Geloof gaat voorbij religie.
Voor mij heeft deze kracht of realiteit een naam en gezicht, maar ik snap het als andere mensen dat niet zo hebben. Toch weet ik dat jij gelooft in Liefde en Goedheid. Diana, jij bent een in en in goed mens!
Heel veel kusjes lieve schat, zo blij dat je je veel beter voelt!!!
Sorry, off topic weer, maar moest reageren
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~