Wat je ook kunt doen is je lange bericht eerst in Word tikken en dan kopiëren en plakken.
Hoe plaats ik een topic?
Open het forumgedeelte waar je een topic wilt starten en klik dan bovenaan links op 'Nieuw onderwerp'. De rest wijst zich vanzelf.
Klik op plaatje voor vergroting
Zorg ervoor dat je bij lange stukken tekst deze altijd kopieert naar je klembord, zodat je de tekst altijd kunt terughalen als er per ongeluk iets mis gaat met het plaatsen van je bericht. Zo voorkom je dat je alles opnieuw moet intikken.
Wat je ook kunt doen is je lange bericht eerst in Word tikken en dan kopiëren en plakken.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Omdat ik het forum had veranderd, zijn de instructies bij de werking van het forum niet zo duidelijk meer. Er komen soms vragen hierover.
Hier in ieder geval alvast hoe je een topic start. Ik zal snel een nieuwe uitleg geven met nieuwe plaatjes.
Hier in ieder geval alvast hoe je een topic start. Ik zal snel een nieuwe uitleg geven met nieuwe plaatjes.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op