Explantatie Nynke door dr. Kappel 12 januari

Deel je ervaringen en foto's
Nynke

Ongelezen bericht 29 dec 2018 10:36

Dag dames,

excuses voor mijn late reactie, kerst-stress overleefd! ;)

Ontstoren doet mijn homeopaat, het is een soort van ontgiften van het lichaam om te helpen zich te ontdoen van een ziekmakende impuls die zich heeft 'vastgezet' in je systeem: in je gedachten, je emoties en je lichaam. Ik krijg bijvoorbeeld silicium om te ontstoren omdat dat een van de hoofdbestanddelen is van de siliconen. Het wordt ook vaak gedaan na inentingen, genoeg info erover online.

Ik heb een DATUM! Ik wordt 12 januari as geopereerd door Dr. Kappel op de nieuwe locatie in Amsterdam. Ik moet nog voor akkoord bij anesthesie maar dat gaat lukken. Ik zie er niet tegenop, wel tegen het moment van wakker worden en naar beneden kijken... plat of zit er nog 'iets'!!
Ik begin vandaag met het prepare protocol op advies van Dr. Niessen. Ook probeer ik wat zorg te regelen voor de week erna, mijn hulp komt extra uurtjes werken zodat ik de was (3 jonge kinderen=veel was) en zware taken uit handen kan geven.

Dr. Niessen zit gevestigd in Amsterdam, hij heeft zijn spreekkamer in het pand van Body Clinic / 020 – 341 20 01 / info@mittsu-institute.com
Ik vond hem erg prettig en meelevend!

Spannende tijden!
Miekje

Ongelezen bericht 29 dec 2018 11:43

Spannend......ik wens je heel veel succes!!!
Nynke

Ongelezen bericht 29 dec 2018 12:28

Dank Miekje, ik laat weten hoe het gegaan is.
Ik wens jou ook heel veel succes en sterkte!

Liefs Nynke
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 dec 2018 17:56

Lieve Nynke,
Fijn dat je een datum hebt! :D
Ik heb even een nieuw topic voor je aangemaakt, omdat het andere topic erg off topic begon te worden.
En dat was het al behoorlijk ook door mij hoor ;)

Fijne jaarwisseling!

Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Nynke

Ongelezen bericht 30 dec 2018 20:22

Dag Luna,

Prima! Allen een fijne jaarwisseling gewenst, op naar een 'the heal is real' 2019!!!
diana1967

Ongelezen bericht 30 dec 2018 22:25

O Nynke, wat een fijn bericht, en zo snel ook!
Spannend allemaal.
Bij welke homeopaat loop je?
En Dr Kappel en Amsterdam? Op welke locatie is dat dan?
Ga je alleen voor explantatie?
Nog eventjes volhouden, dan ben jij ook van alle ellende verlost
lieve groetjes en een fijne jaarwisseling
Nynke

Ongelezen bericht 01 jan 2019 15:58

Dag Diana,

Ten eerste de allerbeste wensen en bedankt voor je bericht.

Aftellen is begonnen, gisteravond laat geworden en dan merk ik vandaag weer dat m'n klachten veel erger zijn en dan heb ik het gevoel dat ik langzaam dood ga, klinkt overdreven maar zo voelt het echt! ZO blij dat de oorzaak gevonden is van al deze jaren ellende.

Ik ga naar Ries Ijsseldijk, hij is zeer ervaren en ik heb altijd goede resultaten bij hem gehad voor mijn kinderen.
Voor mij wilde het nooit baten maar daar is de reden nu van bekend. 2 gifbommen in m'n lijf.

Dr. Kappel opereert in Amsterdam omdat de ok in Utrecht minder vaak te boeken is, ze gaan daar uitbreiden qua operaties en dat betekende dat Dr. Kappel niet kon opschalen.

Ik laat alleen de implantaten verwijderen en het kapsel zoveel mogelijk. Niet alles kan weg omdat ik ze achter de spier heb. Lipofilling onmogelijk (te dun) en ze wil geen hydrogel's plaatsen omdat ik ook daar niet tegen kan. Veel aangeboren allergieën dus alles lichaamsvreemd wordt drama, aldus Dr. Kappel.

Diana ben jij al geopereerd?

Liefs Nynke
Miekje

Ongelezen bericht 01 jan 2019 21:26

Hoi Nynke, ik ben 6 febr aan de beurt voor explantatie en waarschijnlijk een lift.. Ik heb ze ook achter de spier en 350cc..... Hoeveel cc heb jij als ik vragen mag? Spannend he?! Goed dat je ze eruiy laat halen! Succes!
Esthertje

Ongelezen bericht 01 jan 2019 21:48

Hi Nynke

Heb je lang moeten wachten bij dr Kappel voor de operatie? Ik twijfel of ik ook haar zal benaderen.

Groetjes
Esther
Nynke

Ongelezen bericht 02 jan 2019 10:58

Dag meiden,

Ja achter de spier en ik weet niet meer hoeveel cc, ik denk 250! Als ik oude foto's zie denk ik dat ze kleiner zijn geworden maar wellicht verbeeld ik het me. Het plaatsen van die monobloc's was een HEL! ZOOveel pijn gehad, een bevalling is er niks bij (haha).

Ik ben zo benieuwd hoe ik me erna ga voelen! Het kan alleen maar beter worden want nu gaat het elke week slechter ondanks mijn strenge dieet en medicijnen. Alsof die je tegenwoordig beter maken.

Ik zou zeker Dr. Kappel benaderen, ik kon 12 december terecht en wordt 12 januari geopereerd. Dat is snel.
Wel heb ik een afspraak bij Dr. Niessen gehad omdat ik 2 PC's wilde horen en advies wilde vanuit 2 verschillende invalshoeken.

Ik tel de dagen af en ben nu bezig met het regelen van thuiszorg, geen idee of de gemeente een bijdrage gaat leveren daar ga ik vandaag achteraan. Zo niet betaal ik het zelf, 3 kinderen in huis en met drains kan ik geen bed opmaken of wasje draaien. Dr. Kappal gaf ook heel lief aan dat een week bijkomen nodig is na al die jaren ziek en zeer en zoekende. Ik merk ook dat het veel met me doet,...hoe ervaren jullie dat?

Liefs
Miekje

Ongelezen bericht 02 jan 2019 11:50

Voor mij heel herkenbaar dat gevoel..... ik ben er wel dagelijks mee bezig merk ik. Explantatie is een opluchting want ik wil van die bollen af en krijg steeds meer klachten, maar hoe het eruit gaat zien erna....dat vind ik toch ook wel een ding. Of ik tegelijkertijd ook een lift of lipo laat doen, daar twijfel ik per dag over. 22 januari heb ik daarover nog een laatste gesprek met dr melenhorst.
Vandaag gehoord dat de operatie op 6 febr echt door kan gaan. Dat is een opluchting want ik sta al 3 maand op de wachtlijst. Bij dr melenhorsthorst. Ik krijg daar de explantatie vergoed vanuit de verzekering.
Succes met de operatie en laat je nog even weten hoe het gegaan is?
Nynke

Ongelezen bericht 02 jan 2019 13:17

Dag Miekje,

Wat fijn dat je datum definitief is, fijn! Volg je gevoel als het gaat om de borstlift. Dr. Niessen adviseerde mij dat ook maar Dr. Kappel zegt geen sprake van. Ik kies uiteindelijk voor kapsels zoveel mogelijk weg en daarom bij Dr. Kappel.

Ik tel de dagen ook af en herken de spanning van het resultaat.
Ik verbaas me er dan ook over hoe alle focus op m'n gezondheid opeens verschuift naar uiterlijk en vrouw zijn en me vrouw voelen... ! Immers had ik ze niet voor niets 15 jaar geleden laten plaatsen. Die borsten zaten er en alles was ik aantrok stond leuk/goed. Nu ga ik me daar zorgen over maken 'wat kan ik nog aan, wat accentueert m'n platte borsten welke cup zou ik straks hebben' etc etc etc.

Uiteindelijk wil ik gezond zijn, die focus moet ik houden!
Miekje

Ongelezen bericht 02 jan 2019 14:01

Zo is het!!!! Maar ik herken het gevoel heel erg goed!!
Nynke

Ongelezen bericht 02 jan 2019 14:12

Ik lees zojuist weer een verhaal van een dame met borstvergroting door Linea Aesthetica, daar ben ik ook geopereerd en ik zou de druppelvormige monobloc's krijgen maar goed daar heb ik geen enkel bewijs van gekregen. Misschien zitten er bij mij ook wel die krengen van een cereform in!
Ben zo benieuwd wat Dr. Kappel aantreft.. ik kan niet wachten!
diana1967

Ongelezen bericht 02 jan 2019 16:16

Hallo Nynke,
ik ben ook bij linea aestethica geopereerd rond 2001/2002. Ik weet alleen dat ik druppelvormig zou krijgen, geruwd, omdat dit de kapselvorming tegen zou gaan (nu is het bekend dat juist deze lymfeklierkankerverhogend is).
Mijn PC heeft explantatie icm lift aangeraden, omdat mijn eigen weefsel heel slap is en niet meer door de implantaten worden ondersteund (dit zei zowel dr Van Loenen als dr van Selms). Ik heb 10 januari nog een gesprek met dr Van Selms, was eerst in het ziekenhuis, maar de explantaties verricht hij in Jan van Goyen. Dan hopelijk snel een datum (hoewel ik er wel tegenop zie). Ik heb ook diverse homeopatische middelen gebruikt voor o.a. ontstekingen, gewrichtspijnen etc, maar niets helpt. Dat kan dus komen door de siliconen?
Spannend hoor, bijna geopereerd. Houd je ons op de hoogte?
Lieve groetjes en suc6
Diana
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”