excuses voor mijn late reactie, kerst-stress overleefd!
Ontstoren doet mijn homeopaat, het is een soort van ontgiften van het lichaam om te helpen zich te ontdoen van een ziekmakende impuls die zich heeft 'vastgezet' in je systeem: in je gedachten, je emoties en je lichaam. Ik krijg bijvoorbeeld silicium om te ontstoren omdat dat een van de hoofdbestanddelen is van de siliconen. Het wordt ook vaak gedaan na inentingen, genoeg info erover online.
Ik heb een DATUM! Ik wordt 12 januari as geopereerd door Dr. Kappel op de nieuwe locatie in Amsterdam. Ik moet nog voor akkoord bij anesthesie maar dat gaat lukken. Ik zie er niet tegenop, wel tegen het moment van wakker worden en naar beneden kijken... plat of zit er nog 'iets'!!
Ik begin vandaag met het prepare protocol op advies van Dr. Niessen. Ook probeer ik wat zorg te regelen voor de week erna, mijn hulp komt extra uurtjes werken zodat ik de was (3 jonge kinderen=veel was) en zware taken uit handen kan geven.
Dr. Niessen zit gevestigd in Amsterdam, hij heeft zijn spreekkamer in het pand van Body Clinic / 020 – 341 20 01 / info@mittsu-institute.com
Ik vond hem erg prettig en meelevend!
Spannende tijden!