Risca

Protheses gekregen na amputatie.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 nov 2018 22:37

Lieve Risca, het was even een bevalling om je topic af te splitsen. Normaal gaat het sneller, maar ik deed iets verkeerd :x

We spreken elkaar snel weer mop.

X Luna
diana1967

Ongelezen bericht 28 nov 2018 11:41

Lieve Risca
Welkom op deze site. Je zult er zoveel aan hebben, en heel raar, een "warm" gevoel van verbintenis krijgen, dat
heb ik ook. Zoveel herkenning, zoveel gelijke zielen, zo veel liefde die wij elkaar gunnen, naast gezondheid
Sterkte met je beslissing, schrijf lekker van je af, want zo kom je tot het nemen van een voor jou geschikte oplossing
Liefs
Diana
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 nov 2018 12:50

diana1967 schreef:Lieve Risca
Welkom op deze site. Je zult er zoveel aan hebben, en heel raar, een "warm" gevoel van verbintenis krijgen, dat
heb ik ook. Zoveel herkenning, zoveel gelijke zielen, zo veel liefde die wij elkaar gunnen, naast gezondheid
Sterkte met je beslissing, schrijf lekker van je af, want zo kom je tot het nemen van een voor jou geschikte oplossing
Liefs
Diana
:D Zo blij dat jullie dat zo ervaren! Dat is zo belangrijk, want dit is een hel waar je als vrouw in terecht komt :(
Risca

Ongelezen bericht 29 nov 2018 16:05

diana1967 schreef:Lieve Risca
Liefs
Diana
Dank je Diana
❤️
Risca

Ongelezen bericht 30 nov 2018 14:03

Laatste dagen heeft dit onderwerp mij behoorlijk bezig gehouden.
Ik had eerst zo iets, maar ik heb toch eigenlijk helemaal geen klachten........

Maar, misschien moet ik daar toch op terug komen, ik slaap heel slecht en mijn lijf voelt niet altijd soepel, eerder stijf en stram, vaak had ik zoiets zal er wel bij horen, bij het ouder worden dus.
Kramp in mijn rechterborst, waar ik borstkanker in heb gehad en af en toe drukband gevoel op borst hoogte.
Nu wil ik natuurlijk niet alles gelijk op de silicone gooien, maar het gaat in mijn hoofd wel mee spelen.
As maandag had ik al een afspraak bij de huisarts en zal zeker dit onderwerp ook op tafel leggen. Dat moet ik toch wel als ik weer naar de plastische chirurg wil, voor de verwijsbrief die ik dan nodig heb.
Risca

Ongelezen bericht 03 dec 2018 09:51

Bij de huisarts geweest, ga een verwijsbrief ontvangen. Kan ik dus een afspraak maken met de plastische chirurg. Hopelijk gaat het een goed gesprek worden. Toch allemaal wel weer spannend.
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 dec 2018 13:48

Lieve Risca,

Het is na alles wat jij hebt moeten meemaken, gewoon heel erg dat je dit nu ook weer moet meemaken. En deze angsten en onzekerheden moet hebben :(
Ik wou dat ik een toverstafje had en de tijd voor jou (en andere vrouwen) heel snel vooruit kon spoelen, waar alles achter de rug was en jij niet door deze zware tijd heen hoefde. Of liever wou ik teruggaan in de tijd en ervoor zorgen, dat er nooit implantaten zouden worden uitgevonden, zodat deze ellende iedereen bespaard zou blijven.
Helaas kan heb ik geen toverstafje, en kan ik alleen naar je luisteren, en proberen te steunen en helpen in je zoektocht naar antwoorden.
Ik ben blij dat je naar de pc gaat, maar houd er wel rekening mee dat pc's niet zomaar zullen toegeven, dat implantaten niet veilig zijn, of op z'n minst toegeven dat de veiligheid nooit is aangetoond, dus verwacht dat niet van je pc, ook al erkent deze misschien wel dat er een groep vrouwen klachten krijgt. Ondanks dit gegeven, blijven pc's beweren, dat er geen harde bewijzen zijn...

Ik wens je echt heel veel sterkte en zie snel je reactie nadat je bij je pc bent geweest.

Heel veel liefs van mij en ook mijn collega's ❤
Risca

Ongelezen bericht 03 dec 2018 15:51

Luna schreef:Lieve Risca,

Het is na alles wat jij hebt moeten meemaken, gewoon heel erg dat je dit nu ook weer moet meemaken. En deze angsten en onzekerheden moet hebben :(
Ik wou dat ik een toverstafje had en de tijd voor jou (en andere vrouwen) heel snel vooruit kon spoelen, waar alles achter de rug was en jij niet door deze zware tijd heen hoefde. Of liever wou ik teruggaan in de tijd en ervoor zorgen, dat er nooit implantaten zouden worden uitgevonden, zodat deze ellende iedereen bespaard zou blijven.
Helaas kan heb ik geen toverstafje, en kan ik alleen naar je luisteren, en proberen te steunen en helpen in je zoektocht naar antwoorden.
Ik ben blij dat je naar de pc gaat, maar houd er wel rekening mee dat pc's niet zomaar zullen toegeven, dat implantaten niet veilig zijn, of op z'n minst toegeven dat de veiligheid nooit is aangetoond, dus verwacht dat niet van je pc, ook al erkent deze misschien wel dat er een groep vrouwen klachten krijgt. Ondanks dit gegeven, blijven pc's beweren, dat er geen harde bewijzen zijn...

Ik wens je echt heel veel sterkte en zie snel je reactie nadat je bij je pc bent geweest.

Heel veel liefs van mij en ook mijn collega's ❤
Dank voor deze lieve ondersteunende woorden. ❤️❤️. Ik ga jullie zeker op de hoogte houden.

Liefs Risca
❤️❤️
Risca

Ongelezen bericht 11 dec 2018 11:48

14 januari mag ik voor het eerste gesprek bij de plastische chirurg. Gelukkig ook de arts waar ik om vroeg. Mijn laatste gesprek met haar zo’n anderhalf jaar geleden, voor een controle was toen heel positief. Dus nu maar hopen dat het deze keer ook goed gaat.
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 dec 2018 12:42

Heel spannend Risca, ik ga voor je duimen!
❤ Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”