We spreken elkaar snel weer mop.
X Luna
diana1967 schreef:Lieve Risca
Welkom op deze site. Je zult er zoveel aan hebben, en heel raar, een "warm" gevoel van verbintenis krijgen, dat
heb ik ook. Zoveel herkenning, zoveel gelijke zielen, zo veel liefde die wij elkaar gunnen, naast gezondheid
Sterkte met je beslissing, schrijf lekker van je af, want zo kom je tot het nemen van een voor jou geschikte oplossing
Liefs
Diana
Dank je Dianadiana1967 schreef:Lieve Risca
Welkom op deze site. Je zult er zoveel aan hebben, en heel raar, een "warm" gevoel van verbintenis krijgen, dat
heb ik ook. Zoveel herkenning, zoveel gelijke zielen, zo veel liefde die wij elkaar gunnen, naast gezondheid
Sterkte met je beslissing, schrijf lekker van je af, want zo kom je tot het nemen van een voor jou geschikte oplossing
Liefs
Diana
Dank voor deze lieve ondersteunende woorden.Luna schreef:Lieve Risca,
Het is na alles wat jij hebt moeten meemaken, gewoon heel erg dat je dit nu ook weer moet meemaken. En deze angsten en onzekerheden moet hebben![]()
Ik wou dat ik een toverstafje had en de tijd voor jou (en andere vrouwen) heel snel vooruit kon spoelen, waar alles achter de rug was en jij niet door deze zware tijd heen hoefde. Of liever wou ik teruggaan in de tijd en ervoor zorgen, dat er nooit implantaten zouden worden uitgevonden, zodat deze ellende iedereen bespaard zou blijven.
Helaas kan heb ik geen toverstafje, en kan ik alleen naar je luisteren, en proberen te steunen en helpen in je zoektocht naar antwoorden.
Ik ben blij dat je naar de pc gaat, maar houd er wel rekening mee dat pc's niet zomaar zullen toegeven, dat implantaten niet veilig zijn, of op z'n minst toegeven dat de veiligheid nooit is aangetoond, dus verwacht dat niet van je pc, ook al erkent deze misschien wel dat er een groep vrouwen klachten krijgt. Ondanks dit gegeven, blijven pc's beweren, dat er geen harde bewijzen zijn...
Ik wens je echt heel veel sterkte en zie snel je reactie nadat je bij je pc bent geweest.
Heel veel liefs van mij en ook mijn collega's ❤