Pia stelt zich voor
Implantaten: McGahn 410
Hoi dames,
Ik ben 41 en heb sinds 2001 mcghan implantaten. Ik ging van AA naar C/D.
Ben spijtoptant en wil ze er zsm uit om de volgende redenen:
geen afknappende mannen die naturel preferen (ik was lange tijd singel en verzweeg dat ik sili's had)
geen harde tieten (voelt toch alsof er ballen in zitten).
geen kans op scheuren en lekkage (en bijbehorende klachten)
geen kans op zweten (en bijbehorende klachten)
geen onnatuurlijk spul in je lijf (toxic bombs)
beter borstonderzoek
puur natuur zijn
me vrijer voelen
geen prothesewissel hoeven wegens ouderdom kapselvorming etc
vrouwelijkheid zit 'm niet in je cupmaat en een lichaam hoeft niet qua vormen in verhouding te zijn. Wat een onzin. Maar zo dacht ik. Gezondheid is alles wat telt.
Ik was prima zoals ik was! Maar zo zag ik het niet als dertiger. Nu ben ik wijzer en ouder. 13 feb ga ik op explantatieconsult en verheug me geweldig op mijn oude nieuwe ik!
Ben heel blij dat hier een echte explantatierubriek is. Dat mis ik op de andere borstenforums.
Hoi dames,
Ik ben 41 en heb sinds 2001 mcghan implantaten. Ik ging van AA naar C/D.
Ben spijtoptant en wil ze er zsm uit om de volgende redenen:
geen afknappende mannen die naturel preferen (ik was lange tijd singel en verzweeg dat ik sili's had)
geen harde tieten (voelt toch alsof er ballen in zitten).
geen kans op scheuren en lekkage (en bijbehorende klachten)
geen kans op zweten (en bijbehorende klachten)
geen onnatuurlijk spul in je lijf (toxic bombs)
beter borstonderzoek
puur natuur zijn
me vrijer voelen
geen prothesewissel hoeven wegens ouderdom kapselvorming etc
vrouwelijkheid zit 'm niet in je cupmaat en een lichaam hoeft niet qua vormen in verhouding te zijn. Wat een onzin. Maar zo dacht ik. Gezondheid is alles wat telt.
Ik was prima zoals ik was! Maar zo zag ik het niet als dertiger. Nu ben ik wijzer en ouder. 13 feb ga ik op explantatieconsult en verheug me geweldig op mijn oude nieuwe ik!
Ben heel blij dat hier een echte explantatierubriek is. Dat mis ik op de andere borstenforums.
Laatst gewijzigd door Pia op 06 mar 2012 22:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoi Pia,
Volgens mij ken ik jou van het borstenforum, of niet? Ik heet daar heartalliance. Heb heel wat mensen daar geïrriteerd, hahahaha. Maar gelukkig ook veel bereikt daar en op andere forums.
Heel veel succes met je explantatie!
Het begin zal even schrikken zijn hoor. Je borsten zien er dan misschien wat gekreukt uit, maar dat trekt wel weg hoor. Het is echt de moeite waard. Gewoon doen hoor! En laat ze a.u.b. DE KAPSELS VERWIJDEREN! + vraag om je protheses. Ik heb dat niet gedaan en heb daar spijt van.
Op de website van het meldpunt staat wat je precies allemaal moet doen bij explantatie.
Groetjes, Luna
Volgens mij ken ik jou van het borstenforum, of niet? Ik heet daar heartalliance. Heb heel wat mensen daar geïrriteerd, hahahaha. Maar gelukkig ook veel bereikt daar en op andere forums.
Heel veel succes met je explantatie!
Het begin zal even schrikken zijn hoor. Je borsten zien er dan misschien wat gekreukt uit, maar dat trekt wel weg hoor. Het is echt de moeite waard. Gewoon doen hoor! En laat ze a.u.b. DE KAPSELS VERWIJDEREN! + vraag om je protheses. Ik heb dat niet gedaan en heb daar spijt van.
Op de website van het meldpunt staat wat je precies allemaal moet doen bij explantatie.
Groetjes, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo Pia, toevallig hebben we allebei op 13-02-2012 onze afspraak. Ik Ik vind het zo spannend allemaal. Ik ga naar dr kappel, maar door gisteren met iemand op dit forum te praten ben ik erachter gekomen dat een operatie bij dr Kappel niet vergoed wordt. Jij zei ook al dat je dit niet kunt betalen. Nou ik dus ook niet en heb er echt de hele nacht wakker van gelegen. Vreselijk. Mag ik je vragen naar welke arts jij gaat en wordt dit wel vergoed?
Groetjes Nadia
Groetjes Nadia
Nadia, 39 jaar. Sinds 2005 mcGhan style 410.
Ja, it's me!
Had je niet al een afspraak gehad met dr. Kingma? Dat dacht ik namelijk. Zij werkt samen met dr. van Loenen. De arts die mij opereerde.
In het Slotervaart ziekenhuis betaal je 2240 voor de verwijdering en capsulectomie.
Succes de 13e!
Had je niet al een afspraak gehad met dr. Kingma? Dat dacht ik namelijk. Zij werkt samen met dr. van Loenen. De arts die mij opereerde.
In het Slotervaart ziekenhuis betaal je 2240 voor de verwijdering en capsulectomie.
Succes de 13e!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
He Pia, ik heb ook een tijdje op het borstenforum gezeten, je naam kwam me al bekend voor. Luna jou heb ik daar niet meer meegemaakt,
toen was ik al afgehaakt, mijn naam was Dooby daar. Heb ook hele fijne herinneringen aan een aantal mensen daar. Deze zullen altijd in mijn gedachten blijven, maar toen ik mensen en de pc's daar wilde wijzen op eerlijke voorlichting, werd het een stuk minder prettig . De forumbezoekers die te kritisch waren werden al gauw ge"banned".
Jammer
toen was ik al afgehaakt, mijn naam was Dooby daar. Heb ook hele fijne herinneringen aan een aantal mensen daar. Deze zullen altijd in mijn gedachten blijven, maar toen ik mensen en de pc's daar wilde wijzen op eerlijke voorlichting, werd het een stuk minder prettig . De forumbezoekers die te kritisch waren werden al gauw ge"banned".
Jammer
Hé, ik begon daar pas te komen nadat ik dus wist wat voor een vieze, chemische bende ik in mijn lijf had zitten en deze weg wilde laten halen. Dat was zo rond de explantatie. Vorig jaar augustus/september. Ik meldde mij speciaal aan om anderen proberen te waarschuwen. En zoals ik al zei, ik werd snel verbannen daar. Maar het maakt me niet uit. Ik heb wel wat meiden aan het denken gezet. En ze natuurlijk op het Meldpunt gewezen. Ook bij het andere borstenforum. De topic van het Meldpunt werd toen op een gegeven moment gesloten. En ook ergens neergezet waar het minder snel te vinden is. Zo kinderachtig. Ze willen alleen horen wat hen uitkomt.
Maar het maakt me niet uit. Ik ga er wel weer een keer terug en weer opnieuw beginnen, hihihihi. Doen jullie mee? Gewoon een andere naam nemen. Doei!
Maar het maakt me niet uit. Ik ga er wel weer een keer terug en weer opnieuw beginnen, hihihihi. Doen jullie mee? Gewoon een andere naam nemen. Doei!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
- Monique MKS
Op het borstenforum stonden ze inderdaad niet open voor complicaties.De forumbezoekers die te kritisch waren werden al gauw ge"banned".
Een topic heette siliconen onveilig? Dat vraagteken vonden ze blijkbaar het belangrijkst, want ze bleven de risico's in twijfel trekken. Als je er wat teveel over vertelde, werd je weggepest. Ben daarom toen op het kwf forum begonnen met een topic siliconen borstimplantaten
En toen die erg goed werd bekeken, is het idee voor de site van MKS ontstaan.
Deze site heb ik nooit bezocht. Toen was ik er al helemaal klaar mee.Op het borstenforum stonden ze inderdaad niet open voor complicaties.
Een topic heette siliconen onveilig? Dat vraagteken vonden ze blijkbaar het belangrijkst, want ze bleven de risico's in twijfel trekken. Als je er wat teveel over vertelde, werd je weggepest. Ben daarom toen op het kwf forum begonnen met een topic siliconen borstimplantaten
En toen die erg goed werd bekeken, is het idee voor de site van MKS ontstaan
Jammer dat mensen zo kortzichtig zijn maar vooral zo fel.
En wat een idee!!"Monique"....Ben daarom toen op het kwf forum begonnen met een topic siliconen borstimplantaten
En toen die erg goed werd bekeken, is het idee voor de site van MKS ontstaan.
(Ik probeer zoveel posts te plaatsen, dat ik nooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer word ingehaald
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Er is nu wel een rubriek aangemaakt gelukkig.Pia schreef:Op borstenforum willen ze niet eens een aparte rubriek voor explantatie maken. Het zit nu verschuild onder complicaties terwijl ik zelf niet echt complicaties heb.
Zo kunnen vrouwen die een bv overwegen ook zien dat er spijtoptanten zijn en waarom.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...