Fotos Explantantie zonder lift 23 april jl
haha.. Nou aan een C kom ik niet hoor. ( maar t is echt wel meer dan toen ik ze erin liet zetten)
Je ziet t alleen niet maar de bovenkant is wel heel 'leeg' en plat.. Maar dat is vast even wennen en de tijd zal daar nog wel wat aandeel in hebben.
Om heel eerlijk te zijn ben ik echt blij dat ze eruit zijn.
Heb ook echt heel weinig pijn. Bijna ongelooflijk..
Of mijn pijngrens is inmiddels verlegd door de pijn die ik door de jaren heen al heb gehad..( en nog steeds heb)
Maar ik moet geduld hebben
Na hoeveel tijd namen jullie (pijn) klachten af?
xx
Je ziet t alleen niet maar de bovenkant is wel heel 'leeg' en plat.. Maar dat is vast even wennen en de tijd zal daar nog wel wat aandeel in hebben.
Om heel eerlijk te zijn ben ik echt blij dat ze eruit zijn.
Heb ook echt heel weinig pijn. Bijna ongelooflijk..
Of mijn pijngrens is inmiddels verlegd door de pijn die ik door de jaren heen al heb gehad..( en nog steeds heb)
Maar ik moet geduld hebben
Na hoeveel tijd namen jullie (pijn) klachten af?
xx
Nee mn kapsel was heel dun en soepel.. Maar ik ben van mening dat mijn protheses altijd te groot zijn geweest voor mij. ( was aanvankelijk ook nooit de bedoeling) maar door rimpelvorming zijn ze steeds groter geworden. En ze zaten heel hoog..
Nu back to natural.. Zo gek.. zit er steeds aan en in de spiegel te kijken haha..
Nu back to natural.. Zo gek.. zit er steeds aan en in de spiegel te kijken haha..
Nee McGahn CUI
Vind t toch wel bizar dat na 15 jaar in mijn lichaam dat er aan de protheses niets te zien is. .Ook het gewicht is nog tzelfde. ( iets meer zelfs) Dus misschien dat ze al meer waren ( of misschien nog wel meer) maar dat zal ik nooit weten.
Vind t toch wel bizar dat na 15 jaar in mijn lichaam dat er aan de protheses niets te zien is. .Ook het gewicht is nog tzelfde. ( iets meer zelfs) Dus misschien dat ze al meer waren ( of misschien nog wel meer) maar dat zal ik nooit weten.
Laatst gewijzigd door Cinessera op 26 apr 2018 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Cinessera schreef:haha.. Nou aan een C kom ik niet hoor. ( maar t is echt wel meer dan toen ik ze erin liet zetten)
xx
Nou lijkt echt wel een C. Volgens mij heb je meer aan ik nu hoor