bloedend, brandend gevoel...

Deel je ervaringen of stel vragen.
genoeg!

Ongelezen bericht 09 apr 2018 18:28

beste , ik mag de 19 de april voor onderzoek maar voel het elke dag branden, bloeden, ik heb toch schrik dat het niet gezond is zo rond te lopen, maar ja wat kan je doen?
Sol

Ongelezen bericht 09 apr 2018 20:04

Lieve genoeg!

Het beste is om, hoe moeilijk dat ook is, kalm te blijven. Je hebt nu stappen ondernomen en de trein is aan het rijden. Focus je daarop, echt. Je ongerustheid en zorgen over die gifbommen versterken je klachten. Het is mentaal gewoon ook een hele zware weg. Je wilt eigenlijk maar 1 ding en dat is die gifzooi eruit!!! En dan kan het je niet snel genoeg, zo had ik het ook hoor!!

Probeer je dus te focussen op de datums waarin gewerkt word aan je uiteindelijk bevrijding :D

Het komt goed pop echt... Eigenlijk kan het vanaf nu alleen beterder gaan omdat je de eerste stappen naar herstel gezet hebt.

Liefs Sol
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 apr 2018 20:07

Je kunt niks doen en in paniek raken helpt je ook niet.
Er zal je niks overkomen hoor, dus probeer jezelf rustig te houden, het einde is in zicht.
Bloeden doen je borsten echt niet hoor. Hoe kom je dar nou bij? Het brand, maar bloed echt niet hoor.
Probeer z.s.m. afspraken bij de pc's te maken en zeker niet wachten tot je resultaten hebt. Gewoon morgen meteen afspraken maken overal.

KOMT GOED!!!!!

Sterkte lieverd!

X Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 apr 2018 20:07

Hé Sol we schreven weer tegelijk :D
Sol

Ongelezen bericht 09 apr 2018 20:08

Hee Luna :D

Ruiken we elkaar soms? Hihi
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 apr 2018 20:09

Ps. Ik heb ook zo rondgelopen en ben er nog ;)
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 apr 2018 20:09

X SOL X :D

En ook voor jou Genoeg X :D
Sol

Ongelezen bericht 09 apr 2018 20:10

Ja he ik ook... Ik durfde op het laatst mijn borsten geeneens meer aan te raken :shock: ik dacht maar 1 ding ERUIT!!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 apr 2018 20:12

En ik riep steeds: van mijn part hakken ze ze eraf :shock:

Komt goed dus lieve Genoeg!!
genoeg!

Ongelezen bericht 10 apr 2018 10:29

ik had het over bloeden idd, maar dat is een andere beschrijving van lekken, of zweten van de implantaten,

Ik kan jullie niet genoeg vertellen hoeveel deugd het mij doet zo gesteund te worden, ik heb idd veel aan mijn hoofd maar ik heb alle afspraken vastgelegd en meer kan ik niet doen, ik wacht op nayankarra, die me zelf zal contacteren , heb afspraak met dr theunis en jose budo, 18 en 19 april, twee opinies kunnen geen kwaad, en alle scans gebeuren de 23 ste,

komt er nog bij dat ik na de lupus en de fybromyalgie diagnose de diagnose cvs kreeg en voor mijn ziekenbond als je cvs hebt heb je alleen maar dat en je moet er leren mee leven, dus ik moest weer aan het werk op 1 maart, nu... verhal gedaan aan mijn vakbond en er loopt nu een beroepsprocedure tegen mijn mutualiteit, dus ja ook dat nog terwijl het waarschijnlijk allemaal heeft te maken met de siliconen ipv de lupus en zo. ik wordt kwaad omdat er op alle dossiers duidelijk stat dat ik siliconen heb, in het begin dacht ik nog...waarom moet dat op mijn dossier staan... omdat je eigenlijk een beetje verlegen bent daarover he, x

ok, nogmaals dank!!
voorlopig lang leve de dafalgan !
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 apr 2018 11:23

Ooh je bedoelde gelbleed, dat is inderdaad de Engelstalige term voor zweten. Maar in het Nederlands echt gewoon zweten en niet bloeden dat klinkt zo naar :shock:
Haha er zijn dames die echt vreselijk in paniek raken en ik weet het soms niet meer. Je kunt als Meldpunt of lotgenote ook niet veel doen in zo'n geval dan enkel geruststellende woorden. En laten weten dat wij dit allemaal hebben moeten doorstaan en dat het altijd wel goed komt. Ja, hoe meer tijd verstrijkt hoe meer er weglekt of zweet, maar jezelf gek maken door in paniek te raken helpt niks. Dus ik ben blij dat je wat aan onze woorden hebt en een beetje rustig blijft. En zo zo goed van je dat je zo snel afspraken hebt gemaakt!!! Ben trots op je hoor!!! :D
Vind het erg dat ze je laten werken met zulke ernstig invaliderende aandoeningen! Ik weet er alles van want ik kreeg ze in mijn tienerjaren en dat was voor de siliconen. Na de siliconen net als jij positief getest op lupus en alle klachten ervan maar nu niks meer van terug te zien in het bloed. Maar klachten zijn er nog steeds.... Nu wel weer een rustige periode naar jij en ik weten hoe dat weer veranderd als die k.. zon (sorry!!) weer erg gaat schijnen en het ook weer bloedheet wordt. Dan krijg ik weer de meeste klachten. Jij ook misschien? De immunologische klachten hoewel ik ze in de winter en herfst ook heb en ook andere heb dus schiet ook niet op.
Mijn moeder heeft zelf RA ook bij haar is niks meer in het bloed te zien maar klachten zijn er nog... Zo zie je maar dat het bloed ook niet alles aan kan tonen. Voor ASIA is er ook nog geen bloedonderzoek om het aan te tonen. In het bloed van vrouwen komt niks naar voren en toch zijn veel ernstig ziek. Heel vervelend vooral naar instanties als UWV of de arbodienst enz.
Het kan best dat jij al ziek was voor de siliconen en dat de siliconen alles hebben verergerd. Dat was bij mij het geval. Ik mocht met mijn aandoeningen nooit siliconen nemen volgens Cohen Tervaert en dr. Kappel en dat geldt voor heel veel vrouwen met een overactief immuunsysteem.
Je moet heel duidelijk naar Nanayakkara toe zijn en ook vertellen hoe het ervoor staat qua werk en ziektewet enz. Jij bent ziek en hebt recht op hulp!!!
Ik wens je heel veel sterkte maar weet dat het goed komt je klinkt heel sterk en intelligent.
Dikke kus,
Luna
genoeg!

Ongelezen bericht 23 jun 2018 09:39

Ik ben intussen bij chirurgen geweest en de immunoloog nanayakarra, idd asia...

ik geraak er niet uit, alles wegnemen, en dan ... mijn vrouwelijkheid weg, en hoe zal ik me voelen, zal ik echt nog zin hebben om te vrijen???

zoiezo moeten ze eruit want ik ben zooo moe van ziek te zijn, ze raden aan eruit en zes maand wachten op herstel, waar vind ik trouwens foto s van explantatie s?

bezorgde groeten
Frederique

Ongelezen bericht 23 jun 2018 10:57

Lieve Genoeg, ik voel met je mee. Ik heb gisteren mijn explantatie gehad en het is het beste dat ik had kunnen doen. Misschien voor mij wat makkelijker omdat ik nooit echt heb kunnen wennen aan de implantaten, hoe mooi het resultaat van de vergroting ook was. Het werd nooit iets eigens en voelde altijd als iets dat er niet in hoorde. Dus voor mij is het na 30 jaar met protheses nu een echte bevrijding. Ik kan wel zeggen dat vrouwelijkheid niet in lichaamsdelen zit, maar jij moet dit ook zo kunnen voelen. Ga in eerste instantie voor je lichamelijk beter voelen en overbrug de maanden zonder implantaten desnoods met andere hulpmiddeltjes die je in je bh kunt stoppen. En kijk na die 6 maanden wat er buiten de siliconen om nog voor jou goede opties zijn voor een borstvergroting. Sterkte!

X Frederique
genoeg!

Ongelezen bericht 27 jun 2018 10:13

thanks , het is nog zoeken naar de juiste chirurg, in belgie niet veel opties....
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”