Explantatie liefste79 door dr. Visser
Ja, de antibiotica geven ze preventief. Standaard in hun procedure.
Vannacht prima geslapen, niet tussentijds wakker geworden.
Het steunverband vond ik erg vervelend zitten, kroop steeds omhoog. Dus ik heb hem toch maar gewisseld voor een strakke sportbeha. Geeft voor mijn gevoel net zoveel steun, maar blijft beter op zijn plek zitten.
Geen blauwe plekken zichtbaar, dus dat valt mee. Bij de borstvergroting indertijd zag ik helemaal bont en blauw.
Tot nu toe is het me allemaal erg meegevallen. Hopelijk blijft dit zo.
Vannacht prima geslapen, niet tussentijds wakker geworden.
Het steunverband vond ik erg vervelend zitten, kroop steeds omhoog. Dus ik heb hem toch maar gewisseld voor een strakke sportbeha. Geeft voor mijn gevoel net zoveel steun, maar blijft beter op zijn plek zitten.
Geen blauwe plekken zichtbaar, dus dat valt mee. Bij de borstvergroting indertijd zag ik helemaal bont en blauw.
Tot nu toe is het me allemaal erg meegevallen. Hopelijk blijft dit zo.
Ooh lieverd, fijn om te horen dat je een goede nacht hebt gehad. Zo te zien valt het ook mee met de pijn???
Neem wat probiotica voor je darmen als je aan de antibiotica gaat. Helpt om je darmweerstand op peil te houden en die heb je nu echt wel nodig.
Rust goed uit!
X Luna
Neem wat probiotica voor je darmen als je aan de antibiotica gaat. Helpt om je darmweerstand op peil te houden en die heb je nu echt wel nodig.
Rust goed uit!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Bedankt voor alle lieve reacties.
Ik voel me prima. In rust voel ik helemaal niets.
Net een klein stukje gefietst. Op het asfalt ging dit probleemloos, maar over de klinkers is dit nog geen succes, daar wacht ik de komende dagen nog even mee.
Het is heerlijk weer dus zit nu lekker met een boekje in de tuin.
Ben veel water aan het drinken en ga voorzichtig beginnen met het ontgiften.
Ben heel blij dat ik dit forum gevonden heb, ben zo blij met deze enorme schat aan informatie.
Bedankt moderators voor al het werk dat jullie eraan besteden, jullie zijn toppers!!!
Ik voel me prima. In rust voel ik helemaal niets.
Net een klein stukje gefietst. Op het asfalt ging dit probleemloos, maar over de klinkers is dit nog geen succes, daar wacht ik de komende dagen nog even mee.
Het is heerlijk weer dus zit nu lekker met een boekje in de tuin.
Ben veel water aan het drinken en ga voorzichtig beginnen met het ontgiften.
Ben heel blij dat ik dit forum gevonden heb, ben zo blij met deze enorme schat aan informatie.
Bedankt moderators voor al het werk dat jullie eraan besteden, jullie zijn toppers!!!
Lief, dank je wel!
Geniet maar van het mooie weer!
Veel liefs ook voor de anderen,
Luna
Geniet maar van het mooie weer!
Veel liefs ook voor de anderen,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Waaat! Fietsen... daar moest ik echt niet aan denken haha! Durf ik nu nog niet eens, maar ik ben echt heel blij voor je. Het is toch een teken dat alles zeer goed gegaan is. Lekker hoor!!
Maar laat je wel niet verleiden om te snel dingen te doen die je beter niet zou doen
Veel liefs,
Do
Maar laat je wel niet verleiden om te snel dingen te doen die je beter niet zou doen
Veel liefs,
Do
Vind ik ook, want je moet nog wel herstellen. Je weefsel kan beschadigen door het op en neer gaan. Echt niet ok hoor!!!
Gekke meid!!!!
Ik moest er ook niet aan denken zeg
Crazy
Gekke meid!!!!
Ik moest er ook niet aan denken zeg
Crazy
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik zal me proberen rustig te houden.
Is lastig want ik ben altijd erg actief en voel me goed.
Toen ik net bevallen was vond ook iedereen dat ik veel teveel deed. Maar ik probeer wel naar mijn lichaam te luisteren hoor
Ik werk zelf als doktersassistente, maar geloof dat ik zelf best een eigenwijze patient ben
Volgens de ontslagpapieren mag ik pas na 6 weken weer douchen, maar dat lijkt me ondoenlijk.
Hoe lang hebben jullie hiermee gewacht?
Na 2 weken mogen de knoopjes van de hechtingen verwijderd worden. Als de wondjes dan goed gesloten zijn zie ik geen bezwaar tegen douchen, maar ben benieuwd naar jullie mening/ervaring?
Is lastig want ik ben altijd erg actief en voel me goed.
Toen ik net bevallen was vond ook iedereen dat ik veel teveel deed. Maar ik probeer wel naar mijn lichaam te luisteren hoor
Ik werk zelf als doktersassistente, maar geloof dat ik zelf best een eigenwijze patient ben
Volgens de ontslagpapieren mag ik pas na 6 weken weer douchen, maar dat lijkt me ondoenlijk.
Hoe lang hebben jullie hiermee gewacht?
Na 2 weken mogen de knoopjes van de hechtingen verwijderd worden. Als de wondjes dan goed gesloten zijn zie ik geen bezwaar tegen douchen, maar ben benieuwd naar jullie mening/ervaring?
Wat een onzin!
Je mag na het weekend gewoon weer douchen hoor. Je mag het alleen niet nat maken. En je moet je verband dan wel verwisselen (als het nat wordt!). Dus echt zo kort mogelijk douchen. De boel van onderen wassen mag gewoon, maar bovenlichaam echt niet te nat maken, zodat het ook niet bij je wonden kan komen. Haren wassen kan wel, maar liever op zo'n manier dat je borsten niet nat worden. Misschien kan je mannetje dan even helpen (bijvoorbeeld boven de wasbak) en zo niet, echt ruim 2 weken daarmee wachten. En niet eerder! Zelfs een week is nog te kort om de wond nat te maken. De komende 2 weken gewoon voorzichtig zijn.
Er bestaat ook kans op infectie als je de boel nat maakt snap je, dus ook daarom is het belangrijk dat je je hier aan houdt.
Maar komt goed hoor!!!!
X
Je mag na het weekend gewoon weer douchen hoor. Je mag het alleen niet nat maken. En je moet je verband dan wel verwisselen (als het nat wordt!). Dus echt zo kort mogelijk douchen. De boel van onderen wassen mag gewoon, maar bovenlichaam echt niet te nat maken, zodat het ook niet bij je wonden kan komen. Haren wassen kan wel, maar liever op zo'n manier dat je borsten niet nat worden. Misschien kan je mannetje dan even helpen (bijvoorbeeld boven de wasbak) en zo niet, echt ruim 2 weken daarmee wachten. En niet eerder! Zelfs een week is nog te kort om de wond nat te maken. De komende 2 weken gewoon voorzichtig zijn.
Maar komt goed hoor!!!!
X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Als je het verband eraf haalt na het douchen om te verwisselen, kun je de huid om je wond even met chloorhexidine deppen. Hoeft niet, mag wel. Zorg dat je altijd goed schone handen hebt! Dus even ontsmetten. De eerste week is echt crusiaal!! Je bent dokterassistente dus je weet hier ook het een en ander van af. Gewoon goed kijken hoe het gaat en hoe de wond eruit ziet. En ook niet overdrijven met ontsmettingsmiddelen, want dan krijg je ook weer gedoe met je huid.
Succes lieverd!
Succes lieverd!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~