Hoi, Mary stelt zich voor

Protheses vanwege cosmetische reden.
Mary

Ongelezen bericht 19 jan 2018 16:12

Hoi allemaal!
Ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen maar daar kom ik wel achter.
Volgende week vrijdag staat mijn explantatie gepland ivm gescheurde implantaat.
Er was bij mij ook onderzoek gedaan naar lymfoom ivm uitgebreide vocht rond de prothese maar alles was goed.
Hopelijk krijg ik antwoorden met tipa voor herstel, hoe lang ik zoon van 2 niet kan en mag tillen?

Groetjes
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jan 2018 11:18

Hoi Mary,

Ik zag dat je dit berichtje in een pm naar mij had verstuurd. Ik heb dus maar even een eigen voorsteltopic voor je aangemaakt, zodat anderen je hier kunnen schrijven.

Ik ben heel blij dat je geopereerd gaat worden a.s. vrijdag.
Bij wie ga je? Heel fijn dat je operatie vergoed zal worden!!!

Het kan soms even duren voordat vrouwen reageren, maar ze zullen vast wel reageren hoor.

Stel gerust zoveel vragen als je wilt.

Heel veel liefs en succes met de laatste loodjes!!!

Luna
Sol

Ongelezen bericht 22 jan 2018 09:34

Hoi Mary :D

Altijd fijn om weer te lezen dat iemand zich laat verlossen van die krengen!!! Ik ben zelf geexplanteerd op 21 oktober jl. Ben moeder van ook nog een baby van nog geen jaar. Ik heb de eerste week rustig aan gedaan met tillen. Maar eigelijk kon ik heel vlot mijn kindje weer oppakken. Dr kappel zei ook dat ik gewoon moest proberen. Niet te zwaar natuurlijk maar ik mocht eigelijk gelijk wel kindjes tillen mits ik geen pijn voelde. Het zal in elk geval weer anders zijn. Heel veel succes met je as operatie en een snel herstel toegewenst!!

Als je nog vragen hebt of je verhaal kwijt wil...

Be my guest!! ;)

Liefs Sol
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jan 2018 17:14

Lieve Marianne,

Je hebt je eigen topic niet gelezen, dus je hebt niet kunnen zien dat we op je topic reageerde.
Ik hoop dat de operatie goed ging lieverd. Ik wist niet dat je vandaag onder het mes moest.
Doe rustig aan de komende tijd als je een kindje hebt. Tillen is echt niet goed voorlopig.

Heel veel beterschap!!!!!!!!!!!!!!!!

X Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jan 2018 12:31

Lieve Mary,

Ik zie nu dat je in je eerste bericht had geschreven dat je op vrijdag geopereerd zou worden. Ik had je op ons lijstje van aankomende operaties moeten zetten, zodat ik het niet zou vergeten. Helaas niet gedaan en je dus niks meer gezegd.
Hoop dat je je een beetje goed voelt de dag na de operatie.
Sterkte met je verder herstel lieverd!!!
Get-Well-Soon.jpg
Liefs, Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”