Help! (Nathalie)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Nathalie

Ongelezen bericht 27 mar 2012 17:46

implantaten: Mentor

Hallo,
ik ben Nathalie en heb in 2000 een BV gehad. In heb nogal wat klachten en en wil de implantaten laten verwijderen. Mijn borsten zijn pijnlijk en het voelt niet meer goed aan, ben bang dat ze lekken. In 2005 ben ik heel ziek geweest. Volgens de arts toen was het een allergie. Maar uit al die onderzoeken bleek niet waar ik dan zo allergisch voor was. Ik zelf denk dat het door de implantaten komt. Ik heb implantaten van Mentor en beide borsten zijn gevuld met 400 cc siliconen gel.
Ik heb eindelijk alle moed bij elkaar verzameld en een afspraak gemaakt bij een tweetal pc. Twee weken geleden heb ik ze gesproken. Allebei hebben ze een ander verhaal, maar allebei vonden ze het niet nodig om het kapsel te verwijderen. Van 1 arts kreeg ik te horen waarom niet en de andere arst zei gewoon: dat doe ik niet.
Ik ben vastberaden als het gaat om het verwijderen van de implantaten, maar weet niet zo goed waar ik me het beste kan laten behandelen. Ik ben zo ontzettend bang voor de ingreep en de risicos die bij zo;n ingreep horen. Ik ben bang voor het uiteindelijk resultaat. Ik had een b cup, dat werd na de vergroting een D en nu heb ik een E cup. Ik zal waarschijnlijk veel huisdoverschot hebben. Ik heb zo ongeloofelijk veel spijt dat ik ooit een bv heb laten doen. Kunnen jullie me helpen?
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 mar 2012 20:53

Hoi Nathalie,

Welkom op het forum. Wat een ellende!
De beste arts is echt dokter Kappel. Zij is eigenlijk de enige arts die volledig achter ons staat en samen met ons strijdt.
Als je klachten hebt, dan moeten de kapsels wel degelijk weg, anders heeft het geen nut. Ik weet niet precies waar je woont. Dr. Kappel zit in Zwolle maar opereert in Heerenveen. Is dat te doen voor je?
Maak zo snel mogelijk een afspraak bij haar. Je zal er geen spijt van hebben. Aan anderen heb je niets, aan haar heb je ALLES!
In Amsterdam zijn er ook nog twee artsen waar je naar toe zou kunnen. Daar heb ik zelf een goede ervaring mee gehad. Hier zie je alle artsen bij wie je terecht kunt.
Maak er morgen meteen werk van! Bel de artsen op en maak een afspraak! Niet lang ermee wachten, want pijn aan de borsten is nooit een goed teken. Maar maak je niet druk, alles komt goed! Alleen wel actie ondernemen en je niet weg laten sturen. Als je naar 1 van de artsen uit het rijtje gaat, dan zit je in ieder geval wel goed hoor.
Heel veel sterkte Nathalie.
Liefs, Luna

Lees dit ook even als voorbereiding op je explantatie consult: http://klachtensilicon.forum2go.nl/voor ... -t182.html
Wendy

Ongelezen bericht 27 mar 2012 21:10

Hoi Nathalie,
Welkom op het forum! Wat voor klachten had je precies in 2005? Alleen allergie of nog meer klachten?
Ik ben het met Luna eens, dr Kappel is een goede arts (ben zelf door haar geopereerd afgelopen januari). Zij kan je ook advies geven over of je wel /niet een borstlift moet laten doen (ivm het aantal cc).
Veel sterkte en mocht je vragen hebben, stel ze gerust!
grts Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Pia

Ongelezen bericht 27 mar 2012 21:49

Nathalie schreef:Ik ben zo ontzettend bang voor de ingreep en de risicos die bij zo;n ingreep horen. Ik ben bang voor het uiteindelijk resultaat. Ik had een b cup, dat werd na de vergroting een D en nu heb ik een E cup. Ik zal waarschijnlijk veel huisdoverschot hebben. Ik heb zo ongeloofelijk veel spijt dat ik ooit een bv heb laten doen. Kunnen jullie me helpen?
Welkom Nathalie!
Goed dat je voor explantatie gaat.
Die spijt hebben wij ook allemaal.
Ik kijk iedere dag op realself.com en via een search op
breast implant removal
lees ik de reviews (de verhalen) en bekijk ik de foto's. Ook lees ik de antwoorden van chirurgen op breast implant removal vragen, bijv. of een lift nodig zal zijn.
Erg bemoedigend en informatief. Je ontkomt niet aan de operatie het heeft dus geen zin jezelf op te vreten. Verander die angst in daadkracht.
Volg Luna's adviezen op en bel voor een afspraak morgen. We steunen je!
CarpeDiem

Ongelezen bericht 30 mar 2012 10:24

Zeker naar Dr. Kappel! Die weet heel goed wat ze doet... Lees even mijn explantatieverhaal voor de hele ervaring... Foto's volgen ook nog wanneer ik weet hoe het moet (misschien heb je daar wat aan), het is wel schrikken, maar denk dat het wel mooi bij zal trekken. Ik ben van een C weer terug gegaan naar een A cupje :p

Liefs
Monique MKS

Ongelezen bericht 02 apr 2012 18:05

hoi Nathalie,

Als je eerst een B-cup had, lijkt het me goed mogelijk om een borstlift te laten doen. Dat kan alleen een pc beoordelen natuurlijk. In ieder geval weer puur natuur...

Zou je trouwens onze vragenlijst willen invullen? Wij verzamelen zoveel mogelijk gegevens. Veel succes met je explantatie!!

warme groet,
Monique MKS
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Wendy

Ongelezen bericht 02 apr 2012 20:25

Nathalie, misschien valt het huidoverschot wel mee eigenlijk? Ik denk dat jij je implantaten onder de spier hebt? Want ik had ze boven de spier en ging van cup B naar D. Dus wat dat betreft zou mijn huid net zo veel 'uitgerekt' zijn als dat van jou? En als je nu E hebt omdat je misschien wat bent aangekomen valt het misschien best mee als je ze laat verwijderen?
Hopelijk krijg je snel advies van een goede pc!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 apr 2012 11:01

Hoop dat je wat aan onze info had Nathalie.
Liefs, Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”