Gister bij Dr Kappel geweest, was een goed bezoek. Ze heeft bloed bij mij afgenomen om te laten testen, zodat we kunnen zien waar mijn lijf staat in dit ziekte proces. Over een week of 3 krijg ik hier de uitslag van.
Waar de pijn vandaan kon komen wist ze niet echt, houden we in de gaten..
Gister en vandaag merk ik toch wel weer dat ik in energie moet inleveren van de activiteiten van het weekend. Maargoed ik heb wel een leuk weekend gehad en dat is me ook weer veel waard geweest.
Dr Kappel adviseert me sterk om me te gaan richten op de zone leefwijze, ik merk dat ik daar mee een innerlijke strijd voer met mezelf... 360 graden om in mijn eetpatroon, hoe ga ik dat invoeren in mijn gezin( 2 kinderen van 2 en 4) ga ik dat volhouden? Is dat echt de enigste optie?? Ergens begrijp ik me zelf niet waarom ik het toch gewoon niet ga doen...
gisteravond bij iemand geweest die tarotkaarten legt.. ( Ja de nuchtere ik.... ) wilde mijn moeder graag, en ach ik een ander avondje.. ik dacht ik zie het wel, kost me niets... niks te verliezen... toch wel bizar hoe ze de alle stormen die in mijn lijf en psyche woekeren zo op tafel legde... daarnaast veel bevestiging van de innerlijke kracht waarvan ik weet dat ik ze bezit! Ik ga dit overwinnen al kost het me nog wel een maand of 8 a 9.... laten we het hopen
Vrijdag met mijn vriendinnen naar een wellness centrum, en vrijdagavond een ontspanningsmassage... ( heb mijn lijf nog nooit zo verwent) ik heb er echt zin in.. hopelijk zorgt het er voor dat ik daarna weer zo' n lekker weekend tegemoet ga.
Nog 10 dagen lieve Joy!! Nog 10 daagjes!!
Hoe voel je je nu? Kun je je koppie een beetje boven water houden? Laat de stress en spanning niet de overhand nemen hè! Ik weet er alles van!! Daarnaast gieren ongetwijfeld de emoties continue door je lijf... geeft niets.. moet er ook uit!
Weet dat ik aan je denk! Dikke kus Paulien