even voorstellen
Even een update : ik ben vorige week in de Bergman Clinic geweest bij dr. Koopmann. Nuchtere,vrij zakelijke man,vroeg wat hij voor me kan betekenen en ging meteen akkoord. Begon niet over een wissel of wat dan ook dus dat was prettig. Hij constateerde dat er geen kapselvorming is,alles voelt heel zacht dus hij voorziet verder geen problemen.
De protheses krijg ik mee en als hij tijdens de operatie lekkende protheses aantreft maakt hij foto's.
Daarna verder afspraken gemaakt met een assistente en die vertelde me dat er 8 maart een plekje is,dus dat is volgende week woensdag!!
Morgen moet ik naar de anesthesist,ik heb net de vitamines ed. besteld om te gaan ontgiften, dus reuze spannend allemaal,maar ben superblij dat ik zo snel terecht kan!
De protheses krijg ik mee en als hij tijdens de operatie lekkende protheses aantreft maakt hij foto's.
Daarna verder afspraken gemaakt met een assistente en die vertelde me dat er 8 maart een plekje is,dus dat is volgende week woensdag!!
Morgen moet ik naar de anesthesist,ik heb net de vitamines ed. besteld om te gaan ontgiften, dus reuze spannend allemaal,maar ben superblij dat ik zo snel terecht kan!
-
WeerWennenAanAA
Ow Peet wat spannend zo snel ineens maar vooral heel fijn voor je dat je snel verlost zult zijn!!
Ik hoop zo dat je lange lijst aan klachten daarna snel af neemt.
Fijn dat hij het je niet moeilijk heeft gemaakt trouwens.
We denken aan je volgende week.
Ik hoop dat we snel een positief bericht van je lezen na de operatie!
Hou je taai komende dagen.
Liefs WWAAA
Ik hoop zo dat je lange lijst aan klachten daarna snel af neemt.
Fijn dat hij het je niet moeilijk heeft gemaakt trouwens.
We denken aan je volgende week.
Ik hoop dat we snel een positief bericht van je lezen na de operatie!
Hou je taai komende dagen.
Liefs WWAAA
Laatst gewijzigd door WeerWennenAanAA op 20 apr 2017 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat fijn Peet, heel blij voor je! Party time
Veel sterkte en succes met de laatste loodjes!!!
-kiss- Luna
Veel sterkte en succes met de laatste loodjes!!!
-kiss- Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
WeerWennenAanAA
Hi Peet, Hoe gaat het met je?
Heb vertrouwen dat het meevalt overmorgen!
Bijna alle vrouwen schrijven dat hier, dus het komt goed.
Droom maar alvast over hoeveel beter je je vast en zeker zult voelen als ze eruit zijn!
Rustig aan en veel liefs WWAAA
Heb vertrouwen dat het meevalt overmorgen!
Bijna alle vrouwen schrijven dat hier, dus het komt goed.
Droom maar alvast over hoeveel beter je je vast en zeker zult voelen als ze eruit zijn!
Rustig aan en veel liefs WWAAA
Laatst gewijzigd door WeerWennenAanAA op 20 apr 2017 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
He, Peet inderdaad bijna aan de beurt!!!!!!! _YEAH_
Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor je operatie. Ik ben er de laatste tijd niet zo bij met me kop, dus laat ik het maar alvast zeggen.
Wees gerust, want het komt helemaal goed hoor. De operatie op zich valt reuze mee hoor!!
GOOD_LUCK
CYBERKISS Luna
Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor je operatie. Ik ben er de laatste tijd niet zo bij met me kop, dus laat ik het maar alvast zeggen.
Wees gerust, want het komt helemaal goed hoor. De operatie op zich valt reuze mee hoor!!
GOOD_LUCK
CYBERKISS Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~