@CarpeDiem: ja achteraf was het ook te jong. Maar verstand komt in deze echt met de jaren. Ik begrijp niet wat ik toen niet goed vond aan mijn bescheiden boobies. Als ik foto's bekijk zou ik er een moord voor doen ipv nu door het leven te moeten met 'nep'. Ik heb wel een aantal klachten, maar weet niet zeker of het door de implantaten komt of niet. Om het zekere voor het onzekere te nemen wil ik ze er ook gewoon uit hebben!
Het zal bij jou vast meevallen straks, je bent nog zo jong. Ik ben bijna 10 jaar ouder dan jij ( jeetje dat klinkt erg) en mak me ernstig zorgen over hoe ze uit de strijd komen.
Liefs D
Hoi ik ben Debora
- Monique MKS
Met kleine boobies blijf je gewoon een jong meisje lijken. Zeg nou zelf... dat willen wij toch allemaal. Haha, dus onze nieuwe slogans worden;
'Eeuwig jong met kleine borsten'
'Hoe kleiner hoe jonger'.
'Vul je boezem niet op, maar vul je zelfvertrouwen aan'.
'Eeuwig jong met kleine borsten'
'Hoe kleiner hoe jonger'.
'Vul je boezem niet op, maar vul je zelfvertrouwen aan'.
Debora, ben je er al uit? Ik las net een berichtje van je terug. Je schrijft: 'borsten voelen als 2 brandende torpedo's'
Dat klinkt gewoon niet goed. Ik weet dat je zegt dat je monobloc hebt, maar branden wijst echt op ontstekingen of lekken. Wees snel met beslissen Debora.
Liefs, Luna
Dat klinkt gewoon niet goed. Ik weet dat je zegt dat je monobloc hebt, maar branden wijst echt op ontstekingen of lekken. Wees snel met beslissen Debora.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~