Hoi ik ben Debora

Protheses vanwege cosmetische reden.
D-borah

Ongelezen bericht 21 mar 2012 18:17

@CarpeDiem: ja achteraf was het ook te jong. Maar verstand komt in deze echt met de jaren. Ik begrijp niet wat ik toen niet goed vond aan mijn bescheiden boobies. Als ik foto's bekijk zou ik er een moord voor doen ipv nu door het leven te moeten met 'nep'. Ik heb wel een aantal klachten, maar weet niet zeker of het door de implantaten komt of niet. Om het zekere voor het onzekere te nemen wil ik ze er ook gewoon uit hebben!

Het zal bij jou vast meevallen straks, je bent nog zo jong. Ik ben bijna 10 jaar ouder dan jij ( jeetje dat klinkt erg) en mak me ernstig zorgen over hoe ze uit de strijd komen.

Liefs D
Monique MKS

Ongelezen bericht 02 apr 2012 18:53

Met kleine boobies blijf je gewoon een jong meisje lijken. Zeg nou zelf... dat willen wij toch allemaal. Haha, dus onze nieuwe slogans worden;

'Eeuwig jong met kleine borsten'
'Hoe kleiner hoe jonger'.
'Vul je boezem niet op, maar vul je zelfvertrouwen aan'.
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 apr 2012 12:39

Debora, ben je er al uit? Ik las net een berichtje van je terug. Je schrijft: 'borsten voelen als 2 brandende torpedo's'
Dat klinkt gewoon niet goed. Ik weet dat je zegt dat je monobloc hebt, maar branden wijst echt op ontstekingen of lekken. Wees snel met beslissen Debora.
Liefs, Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”