Ik wil me graag even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
sexy-love

Ongelezen bericht 28 sep 2016 20:51

Hey! :D

Ja ik ga ook alleen voor explantatie, niks meer in mijn lijf. Helemaal klaar mee. Ik heb veel klachten ja, loopt ook vrij uiteen.
Voornamelijk zwaar vermoeid, woordvindings problemen/stoornissen, schildklier ziekte gekregen, gewrichtsklachten, hormonale klachten etc etc. :cry:
Je wordt er langzaam helemaal gek van, maar ik heb goede hoop dat het beter gaat straks.
Nog maar 1 maand :o ENG! Maar andere kant ook wel beetje leuk..

Heel veel succes simoontje! Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 okt 2016 12:45

Het aftellen is begonnen voor jullie Simoontje en Sexy-Love
FEESTJE
sexy-love

Ongelezen bericht 12 okt 2016 10:39

Het is al bijna zo ver he! Hoe laat wordt je geopereerd? Ik moet de tijd nog horen van dr. kappel
Heel veel succes alvast. Ik haat het dat ik nog 16 dagen moet wachten haha, maar voor je het weet is het zover.

Groetjes !!
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 okt 2016 12:17

Lieve Simoontje,

Ook ik wil je ontzettend veel succes wensen morgen! Het komt allemaal goed, want je bent in heel goede handen bij dr. Kappel en haar team.
We zullen allemaal aan je denken morgen lieverd!!! +IK WENS+

Laat maar snel weten hoe het gegaan is.

Heel veel liefs en alle kracht toegewenst voor morgen,
+LOVE+ *LOVE* -kiss-
Luna
claudiak85

Ongelezen bericht 20 okt 2016 16:45

Hoi Simone!

Hoe is het met je? Ben erg benieuwd naar je ervaring :) hopelijk voel je je al beter!
Groetjes Claudia
Simoontje

Ongelezen bericht 04 nov 2016 11:00

Hoi lieve dames,
Het spijt met dat mijn antwoord even op zich heeft laten wachten. De operatie is me heel erg meegevallen, dr Kappel is echt heel erg goed en haar team zo kundig en vriendelijk. Het is een mooie locatie in Utrecht. Ik was ook heel erg kalm om eerlijk te zijn. Vastbesloten om het te ondergaan denk ik. De eerste week natuurlijk wel veel pijn, maar ik was zo helder in mijn hoofd. Bewust heel veel rust genomen. Mijn geluk kon niet op. Het resultaat, daar kan ik mee leven en ook de drains waren geen probleem. Nu 3 weken later, voel ik mij helaas niet zo goed. Piep in mijn oren om gek van te worden en ik voel me futloos. Pijn in rug en heupen. Weet het even niet meer nu, depressief ook wel denk ik (als ik mijn bericht zo lees). Ben wel met de chlorella bezig en de omega 3. Nog maar even afwachten dus..

Nogmaals het ligt niet aan dr Kappel en haar team, dit was zo'n positieve ervaring!!!

Lieve groet,
Simone
sexy-love

Ongelezen bericht 04 nov 2016 13:33

Wat vervelend dat het zo goed ging en dat je je nu weer zo slecht voelt :(
Hopelijk ga je je snel beter voelen!
Ik voel mij nu een week later nog steeds erg goed, over anderhalve week mogen de pleisters van de hechtingen eraf.
Dus hopelijk ga ik mij ook niet ineens slecht voelen, liefste ga ik allang weer sporten en werken.
Maar ik moet ook nog veel rusten, vandaag eindelijk weer gedouched. Heerlijk!

Ik wens ne veel sterkte verder, hopelijk ga je je snel beter voelen.
Kom je genoeg buiten?? Frisse lucht doet een hoop.
Liefs x
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 nov 2016 11:47

Veel vrouwen ervaren een tijdelijke verslechtering, dus het kan daarmee samenhangen.
Heel veel sterkte lieve schat!
_Omhelzing Luna
Simoontje

Ongelezen bericht 09 nov 2016 09:43

Bedankt voor jullie lieve woorden! Lieve sexy-love, ik ben blij dat je je zo goed voelt en ik denk ook dat dit zeker zo zal blijven hoor!
Lieve Luna bedankt xx
Ik moet mezelf gewoon meer tijd geven om te herstellen, ik leg de lat altijd nogal hoog voor mezelf..

_Omhelzing
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”