Hoi allemaal, even voorstellen. Ik ben E. en ben 24 jaar. Ik heb zo lang ik mij kan herinneren grote borsten mooi gevonden en heel normaal. Ik kreeg ze alleen niet en door veel sporten had ik uiteindelijk helemaal niks meer over. Toen de stap gezet om implantaten te nemen. Had ik het maar nooit gedaan achteraf...
3 jaar geleden heb ik implantaten laten zetten bij Bergman Kliniek. Na ongeveer een jaar kreeg ik al hele ernstige vermoeidheidsklachten.
Ik kon helemaal niets meer, alleen maar op bed liggen. Liep toen nog maar halve dagen met werk, want meer kon ik niet aan.
Uit onderzoeken kwam er toen : ziekte van Graves (schildklierziekte). Een jaar lang medicatie geslikt en nu inmiddels al meer dan een jaar niet meer.
Schildklier blijft nu goed (gelukkig!), maar ik heb nog steeds allerlei klachten. En de klachten nemen ook steeds meer toe...
Ben nog steeds iedere dag zwaar vermoeid, kan gelukkig wel werken, maar ik kan het liefste alleen maar slapen.
Mijn gewrichten doen dan weer daar pijn, dan weer daar. Rug, schouders, knie, pols, vingers.. het maakt niet uit. Ik heb pijn
Wat ik helemaal erg vind, woordvindingsproblemen.. concentratieproblemen.. geheugenproblemen. Zucht
Ik legde al snel een connectie met die stomme implantaten en siliconen. Ik heb Natrelle implantaten.
Ik ben verder tevreden over mijn borsten, ik had van mijzelf AA/A, en heb nu qua beeld een grote B. Dit leek jaren terug groter, maar heb het idee dat het minder wordt..
Ze moeten er alleen uit, ik ben bang dat mijn klachten steeds erger worden en ik op een gegeven moment helemaal niks meer kan in mijn leven.
Ik ben 24 en voel mij 80
Ik ben bij dr. Kappel geweest en de operatie staat gepland op 28 oktober. Ik kan letterlijk niet wachten tot die rot dingen eruit zijn, maar helaas nog even maandje wachten. Ik weet alleen niet wat ik allemaal kan verwachten. Ik doe geen lift of vulling van lichaamseigen vet. Ik wil niks meer. Gewoon eruit, punt.
Maar ik houd natuurlijk een vel over.. Weet iemand wat ik verwachten of iets van foto's?? Ik ben zo bang dat het zo lelijk is..
Ik denk dat het goed is dat ik sowieso met een psycholoog erna ga praten erover. Ik heb die implantaten niet voor niets genomen 3 jaar geleden.
Hoe zit het verder met die detox etc waar ik een en ander over lees. Moet je dit doen? extra vitamine etc. ?
Kan dit je herstel bevorderen?
Pff allemaal vragen haha
Ik hoop gewoon dat ik mij weer beter ga voelen en weer 'normaal' .
Groetjes!! thanks