Dit vind ik één van de mooiste liedjes en video's ooit!!! Ik wilde het met jullie delen. Luister ernaar als je het even niet meer zit zitten.
https://www.youtube.com/watch?v=YzmI5F_Yu1o
Toevallig zei ik van de week nog tegen een vriendin dat het leven is zoals je er zelf naar kijkt. Dat is een keuze. En gisteren zag ik voor het eerst dit mooie lied van Marco. De meeste kennen het misschien wel, maar ik had het nog niet gezien.
Ik raak er zo van ontroert iedere keer weer en de beelden, echt prachtig!
Geniet er maar van!
"Jij bent net zo rijk, zo rijk als jij je voelt"
En natuurlijk zijn er momenten dat je de andere kant (nog) niet ziet, maar dat komt vanzelf wel. Geef jezelf de tijd, zoveel als jij nodig hebt en laat je door niemand dwingen! Iedereen gaat op zijn eigen manier en in zijn eigen tempo om met pijn welke dit ook is. Maar vergeet nooit de schatten die je omringen, er zijn er heel veel. Houd daar aan vast.
Ik denk aan jullie lieverds, ik weet hoe het is. Het leven kan je soms echt verscheuren..
Al mijn liefs,
Luna
Je bent net zo rijk als jij je voelt
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"