Herstel Janneke
Hey allemaal, even een update , vandaag gewogen en ik ben bijna 46 kg ! Heppiedepeppie Party time Bovendien heb ik bloeduitslagen , behalve een te hoog cholesterol (gek hè met al die vette dingen die ik eet) en -nog steeds te laag vit D- is alles OK Yeah! Ook de schildklierwaarden OK !!! FEEST Ben ik blij dat ik ,op eigen houtje, die medicijnen heb afgebouwd ! Nu nog van die hartmedicijnen zien af te komen , maar het gaat niet allemaal tegelijk dat snap ik ook wel. Nu ik wat zwaarder ben voel ik me steeds beter, af en toe een gemene steek , waarschijnlijk een inwendige hechting die loslaat of zo. Aan de buitenkant komen er ook nog steeds stukjes draad tevoorschijn,die dan afbreken. Als ik zo naar beneden kijk word het steeds mooier, in de spiegel zie ik de littekens natuurlijk en dat heeft nog wel wat tijd nodig. Ik ben trouw met Bio-oil in de weer 2x per dag . Dag Knuffel Janneke FLOWER
Ik steek er ook eentje voor je af FEEST
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Janneke IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM ,,
Hoe gaat het nu met jou. en met jou'n herstel .wat ik heel er knap van jou vind is dat je nog altijd een trouwe bezoekster van het forum bent dat is ook een complimentje waard -kiss-
liefs ildiko
Hoe gaat het nu met jou. en met jou'n herstel .wat ik heel er knap van jou vind is dat je nog altijd een trouwe bezoekster van het forum bent dat is ook een complimentje waard -kiss-
liefs ildiko
Hoi hoi ,lichamelijk gaat t wel.Geen pijn. Gewicht blijft rond de 45 kg
Psychisch niet OK ,Zit aan de valium nu . Angst en paniek aanvallen ,trillen en bibberen ,soort chronische stress .Vooral 's morgens . Afleiding helpt ! Ben ik ook nog van de trap gevallen ,bont en blauw
Sorry ,ik kan er niet meer van maken ! Knuffie voor jou en voor mezelf xxx Janneke
Arme pop!!!
Ik wens je veel sterkte lieverd. Arnica helpt goed tegen kneuzingen maar dat wist je vast wel.
Janneke, ik vind het knap dat je er nog bent!!! Wat jij hebt meegemaakt is verschrikkelijk! Het is echt niet gek dat je er geestelijk helemaal doorheen zit. Het is ook nog niet zo lang geleden!!! Vijf jaar nu toch? Je kind verliezen is het ergste wat je als moeder kan overkomen die pijn zal nooit helen!!!! Er komt hoop ik wel een dag dat het dragelijker wordt en dat je je weg vind ondanks alle pijn, maar er zal altijd een gat in je hart blijven. Altijd!
Ik denk aan je lieverd
+LOVE+
Ik wens je veel sterkte lieverd. Arnica helpt goed tegen kneuzingen maar dat wist je vast wel.
Janneke, ik vind het knap dat je er nog bent!!! Wat jij hebt meegemaakt is verschrikkelijk! Het is echt niet gek dat je er geestelijk helemaal doorheen zit. Het is ook nog niet zo lang geleden!!! Vijf jaar nu toch? Je kind verliezen is het ergste wat je als moeder kan overkomen die pijn zal nooit helen!!!! Er komt hoop ik wel een dag dat het dragelijker wordt en dat je je weg vind ondanks alle pijn, maar er zal altijd een gat in je hart blijven. Altijd!
Ik denk aan je lieverd
+LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
https://www.youtube.com/watch?v=X-02uwOR35Y
Moet weer huilen als ik ernaar kijk en het spijt me zo dat ik je geen berichtje hebt gestuurd de 17e! Ik zal het niet meer vergeten.

Moet weer huilen als ik ernaar kijk en het spijt me zo dat ik je geen berichtje hebt gestuurd de 17e! Ik zal het niet meer vergeten.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~