operatie gepland!!! van Loenen

Deel je ervaringen en foto's
roosje

Ongelezen bericht 18 apr 2015 09:34

Hoi dames.

Gisteren een afspraak gehad bij dr v loenen, omdat jullie mij allemaal adviseerde om naar haar toe te gaan, en ik ben jullie eeuwig dankbaar!!
Zoals ik al eerder had beschreven had ik me neergelegd bij de pijn die ik heb en de last die ik meedraag. Ik wilde er vanaf en dat gaat nu gebeuren! !
30 april wordt ik geopereerd en gaan die gifballen eruit, ben zo blij!!!!
Maar ik ben wel heel erg bang voor het resultaat, want ik had al kleine borsten dus dat vind ik wel echt eng. Maar alles beter dan dit!
Ze laat de kapsels zitten omdat die soepel en dun zijn en het veel meer moeite en problemen kost dan nodig is. Ik heb wel ergens gelezen dat ik me er wel hard voor moest maken om ook de kapsels te verwijderen maar ik vind het prima zo!
Dus nog 2 weken in spanning.
heel erg bedankt voor het advies!

Gr anita
Janneke

Ongelezen bericht 18 apr 2015 10:00

Hoi Anita , wat fijn dat je een datum hebt ! Veel sterkte de komende weken ! Janneke
Ginny

Ongelezen bericht 19 apr 2015 10:40

Hoi Roosje,

Heb even je verhaal terug gelezen, krijg je het nu wel vergoed?
Fijn dat je een datum hebt, nog even volhouden en je bent van de pijn verlost.
We zijn allemaal bang voor het resultaat, maar je hebt de implantaten nog niet zo lang, dus dan valt het waarschijnlijk wel mee.
En...beter kleine borsten, dan altijd met pijn lopen en bang zijn voor de gevolgen als je ze niet verwijdert.

Sterkte!
Groetjes Ginny

FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 apr 2015 11:19

Lieve Roosje,

Ik wil je alvast ontzettend veel sterke en succes wensen voor je operatie! GOOD_LUCK
Heb vertrouwen dat het allemaal goed zal komen, dr. van Loenen die doet het heel erg goed.
Hoop dat je een beetje zal slapen voor die spannende dag. Geniet vandaag nog lekker van deze mooie Koningsdag!

Heel veel liefs,

Luna +LOVE+
Ginny

Ongelezen bericht 29 apr 2015 09:53

Hoi Roosje,

Morgen is jou dag... veel sterkte, ik zal aan je denken!

Liefs Ginny

FLOWER
annahoj

Ongelezen bericht 29 apr 2015 10:13

Anita,

heel veel sterkte gewenst voor morgen, ik zal aan je denken
Janneke

Ongelezen bericht 29 apr 2015 14:48

Afbeelding
roosje

Ongelezen bericht 01 mei 2015 12:17

Hoi lieve mensen!

Gisteren was het dan eindelijk zover!
Ze zijn eruit en wwat voelt dat goed!!! Het doet nog wel wat zeer en ben nog steeds wazig van de narcose dus nog even rustig aan. Dr van loenen zei dat ik wakker werd met een yes! Gevoel en gerbuikte kreten als ' kijk uit hier komt toos tietloos aan'' haha ( schaam schaam).
Ik heb ze nog niet gezien want ze zitten nog ingepakt vanavond mag ik douche dus ben benieuwd! Wel ben ik al blij met het bovenaanzicht, er zitten geen bollen meer maar weer mijn eigen vertrouwde lijf!!!
Ik hou jullie op de hoogte en bedankt voor de lieve berichten!

Xxx toos tietloos ;)
Ginny

Ongelezen bericht 01 mei 2015 18:18

roosje schreef:Hoi lieve mensen!

Gisteren was het dan eindelijk zover!
Ze zijn eruit en wwat voelt dat goed!!! Het doet nog wel wat zeer en ben nog steeds wazig van de narcose dus nog even rustig aan. Dr van loenen zei dat ik wakker werd met een yes! Gevoel en gerbuikte kreten als ' kijk uit hier komt toos tietloos aan'' haha ( schaam schaam).
Ik heb ze nog niet gezien want ze zitten nog ingepakt vanavond mag ik douche dus ben benieuwd! Wel ben ik al blij met het bovenaanzicht, er zitten geen bollen meer maar weer mijn eigen vertrouwde lijf!!!
Ik hou jullie op de hoogte en bedankt voor de lieve berichten!

Xxx toos tietloos ;)
:D Wat klink je vrolijk geweldig!
Fijn dat het achter de rug is, en het bovenaanzicht er goed uitziet, ben benieuwd naar het resultaat.
Doe het rustig aan de komende tijd en blijf vooral zo vrolijk Yeah!

Dag Toos ;), groetjes Ginny
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”