voorstellen borstvergroting in planning

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 okt 2014 16:52

Ben zo blij voor je lieverd echt waar!!!
En dank je wel voor je lieve lieve woorden naar mij toe dat doet me zo goed!!!
Ik ben ook heel blij dat ik jullie ken en heb. Het is fijn om er voor elkaar te zijn.

Jij ook een heel fijn wekend lieverd!

En ook voor mijn andere schatjes!!!!

I LOVE YOU ALL!

Afbeelding
Luna
chanel12

Ongelezen bericht 06 okt 2014 20:11

Het is zeker fijn om steun te hebben van mensen die je begrijpen en die je advies geven of helpen.

Bedankt allemaal!

Xxxxx
Sunny

Ongelezen bericht 12 okt 2014 21:00

Hoi Chanel,

Ik heb mij bewust naar jou toe even op de achtergrond gehouden omdat ik mijn mening niet teveel wou doordrukken en het voor mij te gevoelig lag op de 1 of andere manier.
Maar nu je een hele verstandige keuze hebt gemaakt. Gefeliciteerd We're Happy! Hier wordt ik echt blij van!
Ik ga aankomende woensdag onder het mes omdat ik ook heel erg ziek ben geworden en de ziekte van ASIA heb gekregen.
Bij explantatie foto's kun je als je wil de foto's zien van mijn borsten met siliconen. Zien er mooi uit maar mijn gezondheid gaat slecht!
Ik plaats ook nog foto's van het resultaat na explantatie en lipofilling.

Ik ben zo blij voor je dat je dankzij dit forum terug hebt getrokken. Misschien ooit lipofilling????
Nu kun je idd lekker op vakantie van dat geld =RELAX=
Chanel het beste en geniet maar van je eigen borsten.

Hug
Sunny
chanel12

Ongelezen bericht 17 okt 2014 12:35

Hey sunny.

Bedankt voor je reactie! Jij hebt nu dus je operatie achter de rug ben heel benieuwd hoe je het hebt ervaren. Natuurlijk zijn je borsten mooi maar gezondheid gaat voor alles en dat is zoo belangrijk. Je kunt nooit weglopen van je lichaam helaas. En je hebt er maar 1 dus pas er goed op!

Ik was wel even een beetje down na mn besluit maar ik kan steeds meer genieten van mn eigen borsten en ik heb een foto gepost op een forum en geweldige reacties gekregen! Dat de meeste vrouwen zelfs naar het resultaat verlangden zoals mijne er in bh uit zien haha. Dat doet me zo goed om te horen.

Ik hoop dat je operatie goed is gegaan en ben erg benieuwd hoe je je voelt.

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 okt 2014 15:15

Hé lieverd, mogen we ook foto´s zien? Dan maak ik daar een apart deel van van mooie natuurlijke borsten in alle soorten en maten.
Liefs!
chanel12

Ongelezen bericht 17 okt 2014 15:20

Hey Luna, heb de foto prive staan in een album en was van plan om ze maar heel even online te laten, dus houd ze liever straks voor mezelf lieve Luna!

Voel me steeds meer zelfverzekerder met mn borsten gelukkig. Had mezelf enorm onzeker gemaakt.
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 okt 2014 15:28

Ik begrijp je schat. Ik had mijn borsten 2 jaar lang online hahahaha iedereen kon ze zien, maar nu ook eventjes verwijderd. Vrouwen mogen ze zien per pm.
Ben blij dat je je wat zekerder voelt nu. Ik weet zo goed hoe het is om met je borsten te zitten. Maar bh's kunnen veel doen voor ons.
Wat ik wel heel jammer vind aan die push-ups is dat ze zo hard zijn!!! Heb jij daar geen last van? Ik zoek naar een mooie push-up die lekker zacht is als je tips hebt graag! Voorheen had de Hunklemuller hele mooie en best zacht, maar tegenwoordig zijn ze echt hard vind ik.
Ginny

Ongelezen bericht 17 okt 2014 18:37

Luna schreef:Ik begrijp je schat. Ik had mijn borsten 2 jaar lang online hahahaha iedereen kon ze zien, maar nu ook eventjes verwijderd. Vrouwen mogen ze zien per pm.
Ben blij dat je je wat zekerder voelt nu. Ik weet zo goed hoe het is om met je borsten te zitten. Maar bh's kunnen veel doen voor ons.
Wat ik wel heel jammer vind aan die push-ups is dat ze zo hard zijn!!! Heb jij daar geen last van? Ik zoek naar een mooie push-up die lekker zacht is als je tips hebt graag! Voorheen had de Hunklemuller hele mooie en best zacht, maar tegenwoordig zijn ze echt hard vind ik.

Ik heb die tip! :lol:
Mijn 6 weken zitten erop dus ben op zoek gegaan naar nieuwe bh's, een paar gekocht maar 1 springt er tussenuit.
Heb een super zachte push up gevonden, van DKNY, normaal € 44,95 in de opruiming bij de VD voor € 19,-
Ze hadden er hier helaas maar 1 in mijn maat, maar misschien in jou woonplaats?

Afbeelding
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 okt 2014 09:58

Thanks!!! Voorheen hadden ze wel zachte bij de H&M wel eens gevonden. Ga eens online kijken en wat bestellen denk ik. Deze van jou zal ik online eens opzoeken. Jammer dat het altijd zo duur is he?
Ik ga je tip hier plaatsen: http://klachtensilicon.forum2go.nl/bh-tips-t124-30.html

Wie nog meer tips heeft plaats ze dan even in dat forum! Thanks!

XXX Luna
chanel12

Ongelezen bericht 19 okt 2014 11:10

Ja de bh's met vulling zijn inderdaad vaak hard. Na een lange dag is er niets beters dan je bh uit kunnen doen! Mn borsten zijn dan toch wel vaak pijnlijk. De maximizers zitten helemaal vol vulling dus heb bij de Hunkemuller de deel plunge bh gekocht die zit wel veel fijner. Maar je hebt toch nog een mooie push up.
chanel12

Ongelezen bericht 19 okt 2014 11:14

Perfect plunge, sorry foutje.

Deze is trouwens ook prachtig.

http://m.hunkemoller.nl/nl_m/t-shirt-x- ... EOAlcl1HqA

ben op dit moment helemaal into de bh's. November komt de nieuwe collectie van sylvie meis in de Hunkemuller voor kerst, zijn echt prachtig setjes bij.
chanel12

Ongelezen bericht 21 okt 2014 20:07

Ik zou erg graag zo'n soort jurk willen dragen.. Maar met grote borsten vond ik dit altijd mooier, zonder bh.
Ik ga zoiets binnenkort gewoon bestellen en lekker aantrekken zonder bh!

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 115157-14/
chanel12

Ongelezen bericht 21 okt 2014 20:33

Ik besef me steeds meer hoe 'stom' mijn wens was. Kijk eens wat een inspiratie, topmodellen!

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... b676fa.jpg
http://cristinahh.files.wordpress.com/2 ... -dress.jpg
http://www.hoopbikemer.com/wp-content/u ... nepoel.jpg

Heerlijk die puur natuur inspiratie hihi!
Janneke

Ongelezen bericht 22 okt 2014 07:46

Hoi Chanel ! Fijn dat je zo blij bent met je beslissing ! Knuffie Janneke Party time
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 okt 2014 15:22

Wel mooi klein is ook mooi. Maar er is nog een verschil tussen klein en klein he?
Er zijn vrouwen die echt plat zijn dan snap ik wel dat je dan heel erg onzeker wordt.

Ik ben SUPERBLIJ dat jij jouw mooie borsten nu meer waardeert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Party time
Kusssiessss!!!!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”