Ook maar voorstellen >Ildiko
Ik heb in een mail wel aangegeven dat ik ziek wordt van narcose heb hem persoonlijk niet gesproken dat zal wel daar gebeuren aangezien ik er anderhalf uur voor moet rijden hihihi wil perse door Dr Kappel geopereerd worden ,ik vertrouw niemand blindelings meer.
Ik weet dat ik wel weefsel heb ,het zal straks wel een kleine (hang)b worden ,maar ik ben ook zo'n 10 kilo aangekomen doordat ik al 4jaarniet meer kan sporten en tegenvallen gaat het toch wel ,want ik heb nu wel hele mooie borsten vind ikzelf hihihi maar NIETS wint het van " mijn oude gezonde IK " ben echt allang mezelf niet meer ,die pijnen sluipen er langzaam in en worden steeds erger ,ENG gewoon ....daarom kan ik ook nog niet aanvaarden dat ik straks minder pijnen zal hebben !
Liefs ildiko
Ik weet dat ik wel weefsel heb ,het zal straks wel een kleine (hang)b worden ,maar ik ben ook zo'n 10 kilo aangekomen doordat ik al 4jaarniet meer kan sporten en tegenvallen gaat het toch wel ,want ik heb nu wel hele mooie borsten vind ikzelf hihihi maar NIETS wint het van " mijn oude gezonde IK " ben echt allang mezelf niet meer ,die pijnen sluipen er langzaam in en worden steeds erger ,ENG gewoon ....daarom kan ik ook nog niet aanvaarden dat ik straks minder pijnen zal hebben !
Liefs ildiko
Lieve Ildiko,
Nog een kleine week.
Ik weet nog precies waar ik doorheen ging.
Sterkte meis, met deze laatste loodjes!
Liefs Mik
Nog een kleine week.
Ik weet nog precies waar ik doorheen ging.
Sterkte meis, met deze laatste loodjes!
Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014
-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
thanks Mik , je bent een lieverd. +Thumbs+Up+
Ja nu begin ik toch wel wat kriebels te voelen ,vooral dat ik alles aan de kant wil hebben thuis ......maar gelukkig heeft manlief 3daagjes zorgverlof aangevraagd als ik geholpen ben ,dus laat ik me dan ook maar overgeven aan alles .
Heb een brief van cz ontvangen met dat hun bij hun standpunt bleven
en dat ze het aan juridische zaken hebben doorverwezen ............en ik wordt om 9.45 geholpen +BANG+ ben benieuwd.
Liefs ildiko
Ja nu begin ik toch wel wat kriebels te voelen ,vooral dat ik alles aan de kant wil hebben thuis ......maar gelukkig heeft manlief 3daagjes zorgverlof aangevraagd als ik geholpen ben ,dus laat ik me dan ook maar overgeven aan alles .
Heb een brief van cz ontvangen met dat hun bij hun standpunt bleven
Liefs ildiko
Laatst gewijzigd door ildiko op 12 jul 2014 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh schat het is ook zo spannend.
Heel begrijpelijk hoor en je huis in orde willen hebben dat is erg herkenbaar.
Voor je het weet is het al weer gebeurt en ga je heerlijk herstellen.
Lieverd veel sterkte met de laatste loodjes.
Liefs Mik
Heel begrijpelijk hoor en je huis in orde willen hebben dat is erg herkenbaar.
Voor je het weet is het al weer gebeurt en ga je heerlijk herstellen.
Lieverd veel sterkte met de laatste loodjes.
Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014
Dankjewel Mik IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM komt wel goed allemaal ......
Even een vraagje ,ik heb van mevr Kappel een recept van Diclofenac gekregen moet ik daar nu aan beginnen of na de explantatie? (ga morgenvroeg ook even met haar bellen daarover)
Even een vraagje ,ik heb van mevr Kappel een recept van Diclofenac gekregen moet ik daar nu aan beginnen of na de explantatie? (ga morgenvroeg ook even met haar bellen daarover)
Lieve Ildiko,
Je zou denken na de explantatie, maar dan had ze het receptje ook later kunnen geven.
Ik heb geen idee, misschien imdat het ontstekings remmend is dat je wat eerder moet beginnen?
Goed dat je morgen belt,
Liefs Mik
Je zou denken na de explantatie, maar dan had ze het receptje ook later kunnen geven.
Ik heb geen idee, misschien imdat het ontstekings remmend is dat je wat eerder moet beginnen?
Goed dat je morgen belt,
Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014
Joehoe, je grote dag breekt aan! Party time

Komt goed hoor!
CYBERKISS Luna =liefs=
ps. De pilletjes moet je tegenwoordig ook voor de operatie nemen (2x50mg). Dit is om de pijn na de ingreep zo klein mogelijk te houden. Maar stel de vraag voor de zekerheid aan de arts.

Komt goed hoor!
CYBERKISS Luna =liefs=
ps. De pilletjes moet je tegenwoordig ook voor de operatie nemen (2x50mg). Dit is om de pijn na de ingreep zo klein mogelijk te houden. Maar stel de vraag voor de zekerheid aan de arts.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Ildiko,
Weet je al hoe laat je morgen in de kliniek moet zijn.
Ik zal voor je duimen, dat alles gaat zoals je wilt.
Ik denk aan je.
Zet hem op en hopelijk slaap je een beetje vannacht!
Sterkte meis,laat gauw wat van je horen..
Liefs Mik GOOD_LUCK
Weet je al hoe laat je morgen in de kliniek moet zijn.
Ik zal voor je duimen, dat alles gaat zoals je wilt.
Ik denk aan je.
Zet hem op en hopelijk slaap je een beetje vannacht!
Sterkte meis,laat gauw wat van je horen..
Liefs Mik GOOD_LUCK
BV 1991-Explantatie 2014
Dankjewel Luna,Momo en Mik,
Zal vast wel goed komen hoor +BANG+ en wat een leuk ,stoer plaatje Luna moet er spontaan van lachen
dat gezichtje hihihi
@Mik ik moet me om 8.45 melden in de Kem-kliniek een uur later de explantatie maar vooraf nog anderhalf uur rijden vanuit Limburg en zo snel als ik kan laat ik wat van me horen KUS+ zal aan jullie allemaal denken voordat ik me oogjes dichtdoe ik weet dat jullie me steunen -Tank-You bedankt allemaal voor jullie steun en lieve woorden de afgelopen tijd doet een mens echt goed IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM .Liefs ildiko
Zal vast wel goed komen hoor +BANG+ en wat een leuk ,stoer plaatje Luna moet er spontaan van lachen
@Mik ik moet me om 8.45 melden in de Kem-kliniek een uur later de explantatie maar vooraf nog anderhalf uur rijden vanuit Limburg en zo snel als ik kan laat ik wat van me horen KUS+ zal aan jullie allemaal denken voordat ik me oogjes dichtdoe ik weet dat jullie me steunen -Tank-You bedankt allemaal voor jullie steun en lieve woorden de afgelopen tijd doet een mens echt goed IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM .Liefs ildiko
Thinking and wishing... +IK WENS+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~