Ik wil mezelf graag even voorstellen, Mik
FEESTJE Lieve Mik , je hebt het allemaal maar eer lekker achter de rug ben trots op jou .......maar wat vind ik dit erg om te lezen dat je het zo moeilijk vind
lieverd heel veel sterkte en rust maar lekker uit dikke kus en knuffel van mij voor jou IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM -BLOEM- LOVE3 die zijn voor jou .
Lieve Meiden,
Het gaat hier best oke, nog wel pijn, maar ach gezien wat er gedaan is, is dat natuurlijk wel logisch.
Ik begin steeds meer te wennen aan mijn borsten en ik kan jullie zeggen dat ik zooooooo blij ben dat ze eruit zijn, weg ermee!
Het voelt zo fijn zonder de protheses, vooral onder mijn sleutelbeen, de protheses zaten dual plane en ik vond ze vrij hoog zitten en dat is zoooo ontzettend lekker dat die beklemming weg is!
Vandaag belafspraak met Dokter Cohen Tervaert voor de uitslag van het bloed en urine onderzoek.
Spannend dagje dus!
Liefs Mik
Het gaat hier best oke, nog wel pijn, maar ach gezien wat er gedaan is, is dat natuurlijk wel logisch.
Ik begin steeds meer te wennen aan mijn borsten en ik kan jullie zeggen dat ik zooooooo blij ben dat ze eruit zijn, weg ermee!
Het voelt zo fijn zonder de protheses, vooral onder mijn sleutelbeen, de protheses zaten dual plane en ik vond ze vrij hoog zitten en dat is zoooo ontzettend lekker dat die beklemming weg is!
Vandaag belafspraak met Dokter Cohen Tervaert voor de uitslag van het bloed en urine onderzoek.
Spannend dagje dus!
Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014
-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Ik ben TROTS op jullie!!!!!!!!!!!!!! +Thumbs+Up+ Klappen
+LOVE+
+LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Lieve Allemaal,
Hebben jullie ook wel eens van die jankdagen?
Vandaag zit ik er echt doorheen, voel me eenzaam met mijn pijn en verdriet, maar tegelijkertijd kan ik dat niet uitstaan van mezelf.
Wat een rotgevoel zeg, wil het liefst met mijn kop onder de dekens.
Ik hoop ooit op een beter leven, maar hoe pak ik dat aan dan?
Sorry voor mijn klaagzang!
Liefs Mik
Hebben jullie ook wel eens van die jankdagen?
Vandaag zit ik er echt doorheen, voel me eenzaam met mijn pijn en verdriet, maar tegelijkertijd kan ik dat niet uitstaan van mezelf.
Wat een rotgevoel zeg, wil het liefst met mijn kop onder de dekens.
Ik hoop ooit op een beter leven, maar hoe pak ik dat aan dan?
Sorry voor mijn klaagzang!
Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014
Hey die Mik SUCCES! ,ja dat herken ik want ik zit nu ook in zo'n periode ......
Vreselijk vind ik dit wordt ook gek van mezelf .......maar ik probeer dan van iets heel kleins te genieten zoals vanmorgen ik had een superlief briefje van dochterlief gekregen waarop stond dat ze van me hield ...daar smelt je toch van LOVE3 en klagen is goed beter dan opkroppen dus schrijf maar lekker hoor daar zijn we toch voor om elkaar te steunen IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM ook ik hoop dat je snel wat opknapt Lieve Mik je heb genoeg te verduren gehad maar alles heeft z'n tijd nodig en je bent net geholpen dus niet gek dat je je zo voelt .
Liefs ildiko
Vreselijk vind ik dit wordt ook gek van mezelf .......maar ik probeer dan van iets heel kleins te genieten zoals vanmorgen ik had een superlief briefje van dochterlief gekregen waarop stond dat ze van me hield ...daar smelt je toch van LOVE3 en klagen is goed beter dan opkroppen dus schrijf maar lekker hoor daar zijn we toch voor om elkaar te steunen IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM ook ik hoop dat je snel wat opknapt Lieve Mik je heb genoeg te verduren gehad maar alles heeft z'n tijd nodig en je bent net geholpen dus niet gek dat je je zo voelt .
Liefs ildiko
Ach, lieverd toch...wat naar voor je! Alsjeblieft, wees wel lief voor jezelf en laat je tranen toe.
Als je met dames wil praten die ook een explantatie hebben gehad, dan moet je dat zeggen. We hebben "oortjes" Soms is het fijn om ook iemand te horen en je hart te luchten.
Laat maar even weten of je daar behoefte aan hebt ok?
Heel veel sterkte lieve schat. Weet dat het beter zal worden allemaal.

KUSJE +LOVE+ Hug Luna
Als je met dames wil praten die ook een explantatie hebben gehad, dan moet je dat zeggen. We hebben "oortjes" Soms is het fijn om ook iemand te horen en je hart te luchten.
Laat maar even weten of je daar behoefte aan hebt ok?
Heel veel sterkte lieve schat. Weet dat het beter zal worden allemaal.

KUSJE +LOVE+ Hug Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~