Ik wil mezelf graag even voorstellen, Mik
-
Maggie
Hallo Mik
Heel veel succes morgen, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen!
De laatste loodjes zijn het zwaarst, maar hou het doel voor ogen!!
Liefs Maggie
Heel veel succes morgen, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen!
De laatste loodjes zijn het zwaarst, maar hou het doel voor ogen!!
Liefs Maggie
Lieve Mik, ik heb hele rotte dagen, maar kwam je toch even alle succes wensen voor morgen.
Weet dat we allemaal aan je zullen denken. Group hug En houden je in gedachte vast. Je staat niet alleen!!
Ontzettend veel sterkte lieverd! En GOOD_LUCK
Dikke dikke KNUFF en KUSJE
Luna +Liefs+
@ iedereen: de berichtjes kan ik voorlopig even niet lezen en beantwoorden lieverds. X
Weet dat we allemaal aan je zullen denken. Group hug En houden je in gedachte vast. Je staat niet alleen!!
Ontzettend veel sterkte lieverd! En GOOD_LUCK
Dikke dikke KNUFF en KUSJE
Luna +Liefs+
@ iedereen: de berichtjes kan ik voorlopig even niet lezen en beantwoorden lieverds. X
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Lieve Luna,
Wat erg dat je je zo slecht voelt! Ik hoop dat het snel beter met je zal gaan.
Als je even geen aandacht kunt geven dan is daar alle begrip voor hoor!
Lief dat je toch de kracht hebt gevonden om mij te steunen.
Als ik morgen in mijn bedje lig te wachten ga ik aan jullie denken en dan kom ik er vast wel doorheen.
Liefs Mik
Wat erg dat je je zo slecht voelt! Ik hoop dat het snel beter met je zal gaan.
Als je even geen aandacht kunt geven dan is daar alle begrip voor hoor!
Lief dat je toch de kracht hebt gevonden om mij te steunen.
Als ik morgen in mijn bedje lig te wachten ga ik aan jullie denken en dan kom ik er vast wel doorheen.
Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014
-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Lieve Ildiko, Janneke, Francien, Luna en Maggie,
Wat ontzettend lief dat jullie mij zo steunen en aan mij denken, dat doet me goed.
Vandaag wel afleiding gehad, maar toch ik moest soms echt even goed op mijn adem letten.
Blij dat het morgen is, ik ben er klaar voor, wel zie ik op tegen het wakker worden en te beseffen dat ik dan toch een keer moet kijken hoe het er uit ziet. Maar dat is een zorg voor later, eerst infuus en dan hup over me heen laten komen......
Zodra ik kan zal ik wat van me laten horen.
Ik kijk morgen ochtend nog even en dan zeg ik nog even gedag.
Dag schatten....
Knuffel van Mik
Wat ontzettend lief dat jullie mij zo steunen en aan mij denken, dat doet me goed.
Vandaag wel afleiding gehad, maar toch ik moest soms echt even goed op mijn adem letten.
Blij dat het morgen is, ik ben er klaar voor, wel zie ik op tegen het wakker worden en te beseffen dat ik dan toch een keer moet kijken hoe het er uit ziet. Maar dat is een zorg voor later, eerst infuus en dan hup over me heen laten komen......
Zodra ik kan zal ik wat van me laten horen.
Ik kijk morgen ochtend nog even en dan zeg ik nog even gedag.
Dag schatten....
Knuffel van Mik
BV 1991-Explantatie 2014
Je bent een sterke vrouw Mik SUCCES! en je heb al zoveel operaties meegemaakt dit is peace of cake voor jou LOVE3 .
We denken aan jou morgen ....
En Luna net zoals Mik al schrijft we hebben er begrip voor ....ook voor jou heel veel sterkte voor alles SUCCES! .
Liefs ildiko
We denken aan jou morgen ....
En Luna net zoals Mik al schrijft we hebben er begrip voor ....ook voor jou heel veel sterkte voor alles SUCCES! .
Liefs ildiko
Als het goed is zal alles al achter de rug zijn +beterschap+ ik moet de hele dag al aan haar denken Flower2 ik blijf kijken maar ik denk dat ze morgen of overmorgen wel zal reageren ze blijft volgens mij als ik het goed had 2nachtjes in het ziekenhuis sterkte lieve Mik met het herstel .
Lieve meiden, ik heb een stukje geschreven bij explantatie mik.
Ik vind het ontzettend lief dat jullie zo meeleven, ik ben overeind gebleven, mede door jullie lieve woorden. ik ga nu weer risten, het is erg tegengevallen, niet zo zeer de operatie, maar wel hoe het eruit ziet. Waar ik al zo bang voor was.
Liefs Mik
Ik vind het ontzettend lief dat jullie zo meeleven, ik ben overeind gebleven, mede door jullie lieve woorden. ik ga nu weer risten, het is erg tegengevallen, niet zo zeer de operatie, maar wel hoe het eruit ziet. Waar ik al zo bang voor was.
Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014