Ik wil mezelf graag even voorstellen, Mik

Protheses vanwege cosmetische reden.
ildiko

Ongelezen bericht 13 jun 2014 08:49

Goede-morgen Mik, heerlijk hé als je eens goed doorgeslapen heb .
Ik woon in het mooie zuid-limburg (in Brunssum ) we hebben hier de Brunssumer-heide maar ik ga ook heel vaak in Duitsland wandelen this hier maar 10 min met de auto vandaan heb jij ook huisdieren Mik ? wij hebben 2 saarlooswolfhonden die zijn zooooo gevoelig die voelen mij echt wel aan creepy gewoon KUS+ dus als je je het weekend verveelt dan kom maar gezellig je gedachten verzetten je bent welkomme
liefs ildiko
6x

Ongelezen bericht 13 jun 2014 09:51

Oh je bent een schat, misschien komt het nog eens zo ver, je weet maar nooit.
Ik heb geen huisdieren vanwege allergie, even gaat wel, maar echt zelf inh. uitslag hebben lukt mij helaas niet, het zou heel gezellig voor me. Ijn.
Omdat ik zo vaak ziek en alleen thuis ben, maar ja het is nu eenmaal zo.

Ik heb gelukkig het weekend wel afleiding, mijn dochter speelt NK dit weekend, spannend dus!
Lijkt me heerlijk hoor dat je lekker afleiding hebt door je honden, je moet er toch op uit!
Ga even kijken wat voor ras dat is, ik heb namelijk geen idee?

Ik herken het wel, ik zit ook 100 x per dag op het forum hihi
Gek he, als je elkaar niet kent, maar toch zoveel samen kunt delen, dat geldt voor alle dames hier.

Het forum houdt me op de been.
Ik kan namelijk niets anders.

Iedereen die herstellende is of zit te wachten op een operatie, heel veel beterschap en sterkte!
En uiteraard toch een fijn weekend.

Liefs v an Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Linn

Ongelezen bericht 13 jun 2014 13:03

Fijn dat je afleiding hebt t weekend, mag je al vroeg in het ziekenhuis melden?
Ik doe ook niet andrs dan van alles lezen hier hihi....
fijn weekend en ik kom je nog even sterkte wensen voor maandag!!
6x

Ongelezen bericht 13 jun 2014 15:04

Hai Linn,

Ja ik moet maandag om 9.00 in het ziekenhuis zijn, geen idee hoe laat ik geopereerd word.
Dus vandaag alles klaar maken, het weekend geen tijd.
De spanning slaat af en toe behoorlijk toe

Het vervelende is dat ik een longziekte heb en als ik spanningen heb dan gaat dat op mijn zwakke plek zitten.
Dus krijg ik het benauwd en dat terwijl ik aan 30 mg prednison zit, ik slik ook al antibiotica en ik vernevel en heb putjes, maar het helpt allemaal niks.
Dus rustig aan en dat is lastig als je hartslag af en toe van zelf op hol slaat, hihi

Liefs Mik.
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
6x

Ongelezen bericht 14 jun 2014 16:58

Hoi Allemaal,

Hebben jullie tips om mijn hartslag naar beneden te krijgen.
Ik trek het af en toe niet meer, ik ben zo moe.......

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

Janneke

Ongelezen bericht 14 jun 2014 17:54

Ja, maar dat mag ik je niet geven lieverd , je huisarts ? Ik ben aan de kamillethee gegaan ,vies maar het hielp wel , of een spannende film XXX Janneke
6x

Ongelezen bericht 14 jun 2014 18:09

Lieve Janneke,

Dank je wel, mijn huisarts is niet bereikbaar het weekend, zit aan de rescue spray!
De minuten kruipen voorbij......

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

Francien

Ongelezen bericht 14 jun 2014 19:57

Jee Mik, ik weet niet of je het mag hebben, maar ik neem in zo'n situatie altijd wat wijn, een paar flinke bellen voor het slapengaan. Niet correct, maar dat is het enige wat helpt bij mij.
Ja, en natuurlijk een valiumpje, maar ja, dat heb je in de regel niet in huis.

Ik begrijp hoe je je voelt, dat had ik zelf ook zo vlak voor de operatie. Straks heb je het wel achter de rug....
6x

Ongelezen bericht 14 jun 2014 20:06

Dat is ook zo, het is straks allemaal weer voorbij.
Maar goed, nu zit ik er nog even mee.
Ik heb wel een diazepam in huis voor de nacht, maar ik slaap er niet op.
Misschien kan ik het overdag nemen.
Nog even en dan ben ik er vanaf, het wordt vanzelf maandag, daar hoef ik in ieder geval niets voor te doen hihihi.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

Francien

Ongelezen bericht 14 jun 2014 20:13

Na de operatie dacht ik: "wat zonde dat ik me al die tijd zo extreem druk heb gemaakt...."
Want net als bij jou was het eigenlijk niet draaglijk, het was geen leven, en hoe dichter de operatie naderde, hoe zenuwachtiger ik me voelde. Relativeren hielp mij ook helemaal niets...

En ik was niet eens ziek. Ik was ook bang dat het opeens niet meer door zou gaan, dat er daar iets tussen zou komen, of dat ik ziek zou worden vlak ervoor. Of dat dr. Kappel, omdat ze zo boos op me was geweest, minder haar best zou doen. Of dat ik in de narcose zou blijven...en de kinderen alleen zouden achterblijven... Vlak voor de operatie bleek mijn bloeddruk zo extreem hoog te zijn (en normaal heb ik een heel gezonde bloeddruk!) dat ze me Dormicum hebben gegeven om te kalmeren. Dat was zo lekker, opeens zag ik overal alleen maar het leuke en positieve van in en ik maakte me totaal niet meer druk! :D

Dus ik kan wel zeggen: "doe nou even rustig Mik, je bent in goede handen..", maar dat helpt natuurlijk niks. ;)
6x

Ongelezen bericht 14 jun 2014 20:30

Lieve Francien,

Het helpt wel hoor, als jij mij wakker schudt, ik besef ook echt dat het wel goed komt.

Ik heb alleen al zoveel meegemaakt, dit wordt de zesde operatie aan mijn borsten en ik ben er zooooo klaar mee!
Ook ben ik gewoon op, lichamelijk dan, heel veel ellende gehad qua gezondheid, het afgelopen jaar.
Vele opnames voor mijn longen, ernstige benauwdheidsaanvallen en infecties, opname ziekenhuis omdat ik mijn ribben had gebroken ( al 3 x dit jaar) omdat ik daardoor een longontsteking kreeg. Chronische pijn arm, ook aan geopereerd..... Het is gewoon even teveel allemaal!

Ik heb met mezelf afgesproken dat dit de laatste ingreep gaat worden en dat het dan mijn tijd gaat worden!

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

Francien

Ongelezen bericht 14 jun 2014 20:36

Ik hoop zo dat de operatie je gaat brengen wat we allemaal willen: dat je gezondheid er nu eens op vooruit gaat! Dat je weer echt kunt gaan leven! Het is toch afschuwelijk om zo ziek te zijn, van operatie naar operatie te moeten.
Na de operatie kan het alleen maar beter met je gaan!
En ik hoop natuurlijk ook dat het mooi zal worden!
ildiko

Ongelezen bericht 15 jun 2014 14:10

Lieve lieve Mik ,
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen SUCCES! laat mijn kaarsje voor jou de gehele dag branden ,en ik hoop zo dat je je wat rustiger voelt vandaag ,ik wou dat ik een arm om je heen kon slaan Hug om je gerust te stellen ,maar je moet het toch echt wel zelf doen Group hug maar wij zijn er in gedachte wel bij hoor !
En ook ik wens dat dit het laatste is wat je doormaakt echt lieverd en ook dat je het kan accepteren hoe het eruit gaat zien .....gezondheid gaat boven alles je wilt toch dat je alle wedstrijden van je dochter kan meebeleven *LOVE* heeeel veeeel sterkte knuffels en ik denk aan jou lieve Mik SUCCES!
Liefs ildiko
Linn

Ongelezen bericht 15 jun 2014 18:20

Lieve Mik,
Nog een nachtje slapen en dan is het eindelijk zover.
Hoop dat je btje rustig kan slapen, en anders nog even lekker wat lezen hier ;) en dan hoop ik dat morgen alles zo spoedig mogelijk verloopt en dat je daarna fijn kunt herstellen want het is me nogal wat, wat je meemaakt.
Ik denk aan je x Linn
Janneke

Ongelezen bericht 15 jun 2014 18:24

Lieve Mikkie, heel veel sterkte morgen, het kaarsje gaat al vroeg aan , morgenavond rond deze tijd is 't achter de rug Dikke knuffel Janneke FLOWER
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”