toch maar even voorstellen
Hoi Janneke,
Ik ben misschien warrig, maar ik kan nergens terug lezen wat ze bij jou gaan doen, ik weet je gaat voor explantatie, maar moet er verder nog wat gebeuren of ga je net als ik alleen voor de explantatie, wat uiteraard meer dan genoeg is!
Waar ga jij de operatie laten doen?
Fijn dat je een goed weekend hebt gehad, afleiding is nu zo welkom!
Kus van Mik
Ik ben misschien warrig, maar ik kan nergens terug lezen wat ze bij jou gaan doen, ik weet je gaat voor explantatie, maar moet er verder nog wat gebeuren of ga je net als ik alleen voor de explantatie, wat uiteraard meer dan genoeg is!
Waar ga jij de operatie laten doen?
Fijn dat je een goed weekend hebt gehad, afleiding is nu zo welkom!
Kus van Mik
Niet teveel doen komend weekend lieverd en veel +SLAPEN+
Of juist wel en uit je dak gaan Party time maar met mate
X Luna
Of juist wel en uit je dak gaan Party time maar met mate
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
LUNA ! Ken jij mij soms ? Zoon en schoondochter komen logeren ,dus druk en afleiding
dat betekent dat ik meer zit dan normaal want ik hoef niet af te wassen ! Dinsdag nog naar de tandarts voor controle , net traject afgerond , nieuwe tandjes zijn mooi ,maar ik krijg ze niet uit om schoon te maken ,das nog een dingetje want in het ziekenhuis zal dat wel moeten.. Hopelijk kan de tand techneut ze nog beter afstellen en anders halen ze er maar uit als ik onder narcose ben +BANG+ Dag Knuff. Janneke FLOWER
Nu heb je een extra lang weekend om te feesten! We're Happy! hihihihi
Geniet van de mensen die van je houden en laat je lekker verzorgen.
KUS+ Luna
Geniet van de mensen die van je houden en laat je lekker verzorgen.
KUS+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Sterkte moppie!! +beterschap+
Hug Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
hoi hoi, gelukkig kon ik vanmorgen terecht bij de tandarts, met die Hemelvaart weet je het maar nooit ! Direct geholpen en de boel is veel lichter afgesteld en een beetje bijgewerkt . Drukpunten hebben grote blaren gemaakt maar de pijn is zo goed als weg ! Pff ik moet spoelen met zout water . 6 dagen voor de operatie heb ik om de boel te laten genezen ,maar dat gaat wel lukken hoor ! Ik zag al allerlei doemscenario's als ik die tanden niet uit zou krijgen
of een ontsteking met koorts
Maar ik kan weer lachen en eten ,gelukkig want ik ben anderhalve kilo kwijt.. Nu genieten van de rest van het weekend met de kinderen ! (Ze zijn de auto aan 't wassen Hahaha) Dag ,dank voor het meeleven x Janneke FLOWER
Hoi Janneke,
Gelukkig gaat het nu beter met je tanden en dan nu stap 2 hoe kijk je er nu tegenaan zo vlak voor je explantatie.
Ben gewoon benieuwd hoe je er nu in staat. Resoluut of twijfelachtig over deze stap die je gaat nemen.
Verwacht je nog wel borst over te houden na je lift?
Als ik teveel vraag moet je me maar afremmen.
Zelf moet ik nog 2 weekjes wachten, maar het lijkt wel een eeuwigheid, het voelt zo dubbel, de ene kant wil ik er graag vanaf, gewoon heel rationeel omdat het me ziek maakt, maar aan de andere kant oh oh hoe kom ik er uit. Ik heb zelf echt helemaal niks en zelfs een ingevallen borst, die is namelijk opgevuld met een grotere prothese. Pfff die angst is gewoon niet leuk.
Ik leef met je mee, het is nu echt de laatste loodjes.
Sterkte meis.
Liefs Mik
Gelukkig gaat het nu beter met je tanden en dan nu stap 2 hoe kijk je er nu tegenaan zo vlak voor je explantatie.
Ben gewoon benieuwd hoe je er nu in staat. Resoluut of twijfelachtig over deze stap die je gaat nemen.
Verwacht je nog wel borst over te houden na je lift?
Als ik teveel vraag moet je me maar afremmen.
Zelf moet ik nog 2 weekjes wachten, maar het lijkt wel een eeuwigheid, het voelt zo dubbel, de ene kant wil ik er graag vanaf, gewoon heel rationeel omdat het me ziek maakt, maar aan de andere kant oh oh hoe kom ik er uit. Ik heb zelf echt helemaal niks en zelfs een ingevallen borst, die is namelijk opgevuld met een grotere prothese. Pfff die angst is gewoon niet leuk.
Ik leef met je mee, het is nu echt de laatste loodjes.
Sterkte meis.
Liefs Mik
Hey, Mik , je mag me alles vragen hoor . Ik ben heel resoluut en besef dat ik net als jij niks of niet veel zal overhouden. Missschien speelt mijn leeftijd een rol en is 't een gelukkie dat ik zo tenger ben. Ik hoop na de operatie gewicht aan te komen , misschien later lipo filling . Ik heb ze dus 23jaar en al die tijd heb ik geweten dat ze slecht voor me zijn... Nu heb ik gewoon een bloedhekel aan ze gekregen : eruit met die tt en ! Verder lijkt 't of ik ga bevallen : alles MOET schoon , Tuin moet een paar weken zonder me kunnen en noem maar op.Dat houdt me lekker bezig. Ik probeer me niet te over vermoeien en doe trouw de MIRmethode
http://www.mirmethode.nl/ Tuurlijk vliegt het me wel eens aan en dan kijk ik naar mijn man ,die er ook niet meer uitziet als 30 jaar geleden ,maar wel de laatste keer toen ik plat was zei : Eigenlijk zijn ze best lief ,laat het zo ! Maar ik geloofde hem niet en wilde toch nieuwe protheses ... Dom dom dom Kop op meisje, ik leef ook met jou mee hoor ! Dikke knuffel Janneke FLOWER (Heb je nou FB ? )