Explantatie hedgehog van Loenen
26 maart als 1ste op de operatielijst. Rechts prima gegaan, deze heeft PC met kapsel in zijn geheel kunnen verwijderen, links zat implantaat met kapsel door/aan borstspier vast. Deze heeft PC kapot moeten maken om te kunnen verwijderen. Aan die kant ook bont en blauw. Helaas bij verwijderen van drains nu ook weer problemen met linkerkant: bij het uithalen van drain is er een bloeding ontstaan, dus half uur later lag ik weer op de operatietafel. Alles bij elkaar vijf dagen in ziekenhuis gebleven (ik mocht eerder naar huis met drain maar durfde niet, stel dat de huisarts drain eruit haalt en het weer gaat bloeden?) dr. Van Loenen heeft alles heel goed doorgesproken en uitgelegd en had heel veel begrip voor de situatie. Verders bijna geen pijn. Herstel gaat voorspoedig, heb zelfs nog klein b-cupje over en borsten voelen weer heerlijk zacht aan. De deuken en kreukels trekken goed bij. Heb nu alleen last van vermoeidheid. S avonds gaat gewoon het lichtje uit en lig ik dus al vroeg op bed. Kan helaas geen chlorella gebruiken, word daar erg misselijk van, maar gebruik multivitamine en visoliecapsules van plantina. Ik ga volgende week (morgen dus) weer werken. Maar even aankijken hoe het gaat.
Al bij al is het me 100 procent meegevallen ondanks langere tijd in ziekenhuis. Heb me heerlijk laten verwennen door lieve verpleegsters.
Al bij al is het me 100 procent meegevallen ondanks langere tijd in ziekenhuis. Heb me heerlijk laten verwennen door lieve verpleegsters.
BV 1990 - explantatie 26-03-2014
_YEAH_
Hey, Hedgehog ,wat fijn dat t allemaal is meegevallen ,ondanks dat je langer moest blijven . Wist je dat je in 1979 standaard 10 dagen in het ziekenhuis moest blijven ,bij een borstvergroting ?! In 1991 al naar 5- 7 dagen en nu mag je bij gratie Gods een nachtje blijven slapen
De vermoeidheid kan nog wel even duren hoor,al met al was 't toch niet niks ! Dag, sterkte met je eerste werkdag ! Knuffel Janneke FLOWER
Hey, Hedgehog ,wat fijn dat t allemaal is meegevallen ,ondanks dat je langer moest blijven . Wist je dat je in 1979 standaard 10 dagen in het ziekenhuis moest blijven ,bij een borstvergroting ?! In 1991 al naar 5- 7 dagen en nu mag je bij gratie Gods een nachtje blijven slapen
De eerste werkdag viel gelukkig erg mee. Maar merk toch wel dat ik nog een gewatteerd hoofd heb. Ik vergeet de meest simpele dingen. Ook heb ik nu heel erg last van vermoeidheid nog erger als voor de explantatie. Moet 's middags zelfs even dutje doen. Maar door jullie ervaringen weet ik dat dit kan gebeuren en dat ik me daar nog geen zorgen over hoef te maken.
Littekens zien er ook mooi uit en smeer er nu rituals baby secret Cream op. Ruikt lekker en voelt fijn aan.
Moest wel erg lachen om je leuke weetjes Janneke. Moest dan ook meteen aan geboorte kinderen denken: bij 1ste een week in ziekenhuis, jongste mocht ik na paar uur al naar huis. En in 1990 heb ik inderdaad 5 dagen in ziekenhuis verbleven voor borst vergroting. Wat vergeet een mens snel
Groetjes
Littekens zien er ook mooi uit en smeer er nu rituals baby secret Cream op. Ruikt lekker en voelt fijn aan.
Moest wel erg lachen om je leuke weetjes Janneke. Moest dan ook meteen aan geboorte kinderen denken: bij 1ste een week in ziekenhuis, jongste mocht ik na paar uur al naar huis. En in 1990 heb ik inderdaad 5 dagen in ziekenhuis verbleven voor borst vergroting. Wat vergeet een mens snel
Groetjes
Hé lieve Hedgedog,
Ik had jouw explantatie verhaal niet eens gezien! Neem me niet kwalijk ik ben wat weekjes minder actief geweest dus vandaar.
Wat fijn dat de implantaten weg zijn en dat je toch nog een b cupje hebt! Ik ben echt zo blij dat er weer een dame is verlost van die ondingen!! het moet echt verboden worden criminele troep!
Wat erg dat je een nabloeding had! Fijn dat het ondanks alles wel steeds beter gaat met je en jeetje dat je alweer aan het werk bent wat dapper!
Heel veel sterkte met je verder herstel lieve Hedgedog.
_Omhelzing luna
Ik had jouw explantatie verhaal niet eens gezien! Neem me niet kwalijk ik ben wat weekjes minder actief geweest dus vandaar.
Wat fijn dat de implantaten weg zijn en dat je toch nog een b cupje hebt! Ik ben echt zo blij dat er weer een dame is verlost van die ondingen!! het moet echt verboden worden criminele troep!
Wat erg dat je een nabloeding had! Fijn dat het ondanks alles wel steeds beter gaat met je en jeetje dat je alweer aan het werk bent wat dapper!
Heel veel sterkte met je verder herstel lieve Hedgedog.
_Omhelzing luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Zojuist laatste controle bij dr van Loenen gehad. Alles ziet er goed uit en is soepel. Littekens zien er ook mooi uit.
Voel me goed en ben erg trots op mijn borsten. Moet ze nog wel leren kennen (met de implantaten kende ik iedere plooi of bobbeltje) maar dat gaat ook goed komen.
Voel me goed en ben erg trots op mijn borsten. Moet ze nog wel leren kennen (met de implantaten kende ik iedere plooi of bobbeltje) maar dat gaat ook goed komen.
Ben blij dat het goed gaat lieverd! IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank je wel voor jullie lieve berichtjes. Zonder jullie steun had ik niet deze weg genomen. Ik ben als patiënt veel mondiger geworden. Dus dank hiervoor.
Bovendien besef ik heel goed dat ik veel geluk heb gehad. 24 jaar troep in mijn lijf en er redelijk goed doorheen gerold.
Janneke, weet dat jij ze ook al erg lang hebt, en hoop dat het voor jou ook allemaal meevalt. Veel succes op 5 juni, maar ik blijf je volgen.
Mik, ja ik kan hardop zeggen dat ik trots ben op mijn borsten. Je weet door dit forum, dat ze net na de operatie er gekreukeld uit zien, maar dat trok bij mij al snel weg. Natuurlijk toe de littekens het toelieten leuk bh tje gekocht. Ook voor jou heel sterkte die laatste weken voor je operatie.
Luna je weet niet half hoe je me gesterkt hebt in mijn besluit naar andere PC te gaan. Ik weet dat het je veel energie kost, maar ga vooral door. Wij (alle vrouwen die een borstvergroting hebben gehad) hebben jouw deskundigheid heel hard nodig. thanks
Veel liefs hedgehog
Bovendien besef ik heel goed dat ik veel geluk heb gehad. 24 jaar troep in mijn lijf en er redelijk goed doorheen gerold.
Janneke, weet dat jij ze ook al erg lang hebt, en hoop dat het voor jou ook allemaal meevalt. Veel succes op 5 juni, maar ik blijf je volgen.
Mik, ja ik kan hardop zeggen dat ik trots ben op mijn borsten. Je weet door dit forum, dat ze net na de operatie er gekreukeld uit zien, maar dat trok bij mij al snel weg. Natuurlijk toe de littekens het toelieten leuk bh tje gekocht. Ook voor jou heel sterkte die laatste weken voor je operatie.
Luna je weet niet half hoe je me gesterkt hebt in mijn besluit naar andere PC te gaan. Ik weet dat het je veel energie kost, maar ga vooral door. Wij (alle vrouwen die een borstvergroting hebben gehad) hebben jouw deskundigheid heel hard nodig. thanks
Veel liefs hedgehog
Ooh, lieverd, dank je wel voor je woorden. +THANK+YOU+ Dat heb ik nu echt nodig.
_Omhelzing
Luna
_Omhelzing
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Hedgehod,
Wat fijn dat je blij bent met je borsten en dat je je goed voelt.
Door jouw ervaringen te lezen krijg ik wel hoop.
Ik heb mijn implantaten sinds 1991 dus ook al ontzettend lang.
Maar het gaat vast goed komen met ons.
Nogmaals dank je wel dat je de moeite neemt om mij gerust te stellen.
Liefs Mik
Wat fijn dat je blij bent met je borsten en dat je je goed voelt.
Door jouw ervaringen te lezen krijg ik wel hoop.
Ik heb mijn implantaten sinds 1991 dus ook al ontzettend lang.
Maar het gaat vast goed komen met ons.
Nogmaals dank je wel dat je de moeite neemt om mij gerust te stellen.
Liefs Mik