Foto na explantatie Yvonne

Deel je ervaringen en foto's
ysanders

Ongelezen bericht 17 mei 2014 11:19

Bij deze. Na 2 dagen genomen. Er zaten zoutwaterprotheses in, links was al jaren 'leeg', rechts kwam 270 cc uit. Ze hangen wat meer dan ervoor, maar verder zijn ze niet heel veel kleiner. Voor een vrouw van bijna 50 zien ze er niet slecht uit, bedacht ik me ;-).

Moet er wennen aan dat ze zo zacht voelen ;-). En dat na 21 jaar.

Groetjes, Yvonne
Afbeelding
ysanders

Ongelezen bericht 17 mei 2014 11:23

En oja, ze lijken op de foto enorm te hangen, vind ik, maar dat is dus niet zo, ze vallen nauwelijks over mijn vinger. Ik zal eens kijken of ik morgen een betere kan maken.
Janneke

Ongelezen bericht 17 mei 2014 12:06

Fijn dat je er van af bent ! Ik vind ze mooi : Puur Natuur ! Liefs Janneke FLOWER
ysanders

Ongelezen bericht 17 mei 2014 12:37

Dank je, Janneke! :-)
6x

Ongelezen bericht 17 mei 2014 13:24

Hoi hoi,

Dat ziet er echt goed uit hoor en dat na 21 jaar.
Dat is een geruststelling voor mij, lief dat je je foto plaatst.
Ik heb wel hele kleine brosten nu een B cup met implantaten van 295 cc, aar die zitten er nu 23 jaar in, als ik zo jouw borsten zie dan krijg ik toch een beetje hoop dat het misschien wel goed gaat komen.

Jij heel veel sterkte met je herstel en hopelijk ga je goed opknappen.
Dat is mijn wens voor jou!

Sterkte hoor.

Liefs van 6x Mik
ysanders

Ongelezen bericht 17 mei 2014 13:31

Hai 6x Mik,

Ik had cup A voordat ik mijn borsten liet vergroten. Ze waren al niet meer zo in vorm door een paar jaar borstvoeding geven. Ik heb toen een B cup gekregen. Ik was dus heel benieuwd wat er nu uit ging komen, na 21 jaar.
Heb jij ook zoutwater of siliconenprotheses? Word je ook binnenkort geopereerd?

Het valt me allemaal reuze mee, het scheelt waarschijnlijk ook dat niet al het kapsel is weggehaald. Ik pas ook nog wel sommige bh's ontdekte ik gisteren. Maar ik had ook zoiets van: jammer dan, als het weer 'theezakjes' zijn, ik wil geen man meer die me om mijn borsten kiest.
Ik wil mijn eigen lijf weer terug, het is goed zo.

Groetjes en succes!

Yvonne
6x

Ongelezen bericht 17 mei 2014 15:15

Lieve Ysanders,

Wat fijn dat het je meevalt, ik vind het er ook mooi uitzien.

Ik heb siliconen protheses en word 16 juni geopereerd in het lucasziekenhuis in Amsterdam.

Vreselijk spannend vind ik het, maar goed we gaan voor gezondheid en dat hoop ik toch echt wel een stukje terug te krijgen en zoniet dan voorkom ik in ieder geval erger.
Die gifdingen moeten er gewoon uit.

Hopelijk zal je snel opknappen.

Liefs Mik
ysanders

Ongelezen bericht 17 mei 2014 21:01

Hai Mik,

Spannend joh, heel veel sterkte. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Ik ben blij dat ik mijn eigen borsten weer terug heb ;-)

Lieve groetjes, Yvonne
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 mei 2014 09:27

dank je wel voor je fotos! zien er goed uit!!! =liefs=
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”