Hoe fabrikanten vrouwen beïnvloeden

Lees en deel je ervaringen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 okt 2022 18:24

Body Confidence Through the Eyes of Three Empowered Women
https://coveteur.com/body-confidence-panel-discussion

Zoals de vrouwen in dit artikel, maakte ook ik ooit de beslissing puur voor mezelf, want mijn toenmalige vriend vond me prachtig. En dat was ik ook zeker. Maar ik wilde wat meer vulling en geloofde in de arts toen die zei dat implantaten veilig zijn en een leven lang mee gaan. En dat ik nooit meer onder het mes hoefde.

De waarschuwingen die artsen nu verplicht zijn te geven in de vorm van de chirurgische bijsluiter (die ze overigens niet allemaal geven...), waren er niet in mijn tijd. Dit is er pas sinds een aantal jaar en tot stand gekomen door onze inspanningen.

Als ik die waarschuwingen had gelezen toen, was ik keihard uit die kliniek gerend. En toch wisten artsen toen al wat ze nu weten en dat nemen we hen en de overheid heel erg kwalijk. Ze namen ons het recht af om een weloverwogen beslissing te nemen.

In ieder geval krijg ik de kriebels van dit artikel. Vroeger werd er gelogen over de risico's en werd er informatie achterhouden, tegenwoordig is er weer een nieuwe tactiek om ervoor te zorgen dat vrouwen borstimplantaten nemen. Walgelijk!

Hopelijk lezen vrouwen de kleine letters onderin dat artikel en gebruiken ze hun verstand😉
Plaats reactie

Terug naar “Soorten, merken, garantie”